رپتورز نیاز Siakam برای پر کردن Kawhi کفش در پلی آف. از آن نظم بلند است و او آن را می داند

زمان آن رسیده است برای پاسکال Siakam به نشان می دهد که یک بار دیگر او را به یک چالش مهم.با NBA پلی آف نزدیک و

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

زمان آن رسیده است برای پاسکال Siakam به نشان می دهد که یک بار دیگر او را به یک چالش مهم.

با NBA پلی آف نزدیک و از سرگیری قطع فصل فقط چند روز دور Siakam خواهد یک بار دیگر ثابت کند او قادر به تحمل مسئولیت رپتورز را به او بدهد.

او این کار را از طریق اولین 64 بازی از این بیماری همه گیر به حالت تعلیق در فصل اما این جدید و عجیب و غریب زمان و آمدن برگشتی کاملا متفاوت هستند وحش او را به ذبح کردن.

"من فکر می کنم بزرگترین مثبت است ... او واقعا خوب است پایین کشش یا ساخت شات و یا ساخت فایل های فشرده-به کسی دیگری که باز به ضرب گلوله" مربی نیک پرستار گفت: از Siakam این هفته است. "دوباره که یکی دیگر از سطح تا شما رو برای رفتن (به).

"شما می توانید آن را به طور مداوم, اول از همه, در این فصل به طور منظم و پس از آن شما می توانید آن را از نوع به طور مداوم در اواخر بازی — از آنجا که کار بودن شماره 1 گزینه — و من فکر می کنم او آن را به کار گرفته ،

پرستار صحبت شد در زمان گذشته به دلیل این که تنها پایه آزمون که Siakam تا به حال به چهره و او آن را با موفقیت در بازی های او قبل از بازی در این فصل در ادامه وقفه در ماه مارس است.

اما این جدید, آف جدید, توجه 26 ساله را جذب خواهد بود کاملا جدید. او در حال رفتن به نقطه کانونی برای رپتورز هنگامی که آنها شروع به دفاع از قهرمانی خود را و آن را متفاوت خواهد بود.

"من فکر می کنم هدف برای ما به عنوان یک تیم نه فقط من فقط به اوج در زمان مناسب" Siakam گفت. "این چیزی است که من متمرکز شده و به ادامه کار به تدریج به سمت: بهترین بودن و یا بازی من بهترین بازی بسکتبال زمانی که آن را مهم ترین.

"پس آن را برای رفتن به یک فرایند است و ما فقط یادگیری هر روز بهتر شدن."

تاریخ نشان می دهد او می تواند بیش از قادر به حمل بار است. همه چیز رپتورز باید نیاز او را به انجام او را انجام داده است. او بدل از جذاب rookie چشم انداز را به یک لذت و بخشی حیاتی از قهرمانی تیم. و بدون چوب زیر بغل از Kawhi Leonard این فصل او ادامه داد: صعود به میان بالا دوجین یا بیشتر بازیکنان در کل لیگ.

بودن مرد هر حریف بازی برنامه ریزی شده برای توقف Siakam به طور متوسط 23.6 نقاط شات 51 درصد از دو نقطه محدوده و 36 درصد از سه و در زمان تقریبا هر بزرگ شات در هر بازی نزدیک یک نقش است که درست شماره 1 گزینه های دریافت و لذت بردن.

او در بازیسازی و تصمیم گیری بهبود یافته است -- او به طور متوسط 3.6 کمک می کند و به ندرت توپ-متوقف در جرم — و او فقط یک بازیکن بهتر به طور کلی به عنوان سگ بالا در 2019-20 از به عنوان دومین یا سومین گزینه در 2018-19 لئونارد مبتنی بر رپتورز.

"درک که شما در حال رفتن به دریافت توجه و بدانید که چگونه به تهاجمی و می دانم که چگونه به تسلیم آن چیزی است که من در یادگیری و در ادامه به گرفتن بهتر در," او گفت:.

"این یک زمان هیجان انگیز, فقط کار هر روز در تلاش برای بهبود. و دیدن چیزهایی که دفاع در حال رفتن به پرتاب در من و تنظیم, شما می دانید که بر اساس آن."

آن را در درجه اول به دلیل لئونارد است که نمی تواند وجود دارد به گرفتن عکس های بزرگ گارنر و بخش عمده ای از توجه و پسر حریف بیشتر با احتیاط از. Siakam به طور متوسط 19 امتیاز در هر بازی در 24 بازی حذفی در بهار گذشته بود و بخش عظیمی از قهرمانی, اجرا, اما او نبود این قسمت مانند او در حال حاضر.

"من خواهد بود که برای اولین بار به اعتراف آنها به تعویق انداختن Kawhi زیادی در پلی آف, و یا در هر زمان و به درستی هنگامی که شما کردم و نزدیک بود که" پرستار گفت:.

آن را به احتمال زیاد خواهد شد کمک به Siakam که رپتورز جرم می تواند در زمان برابری طلب. تیمی مانند کایل لوری فرد VanVleet هنجار پاول, Serge Ibaka و Marc Gasol ثابت کرده اند قادر به مصرف بیش از بازی حذفی یا سری و آنها کمک خواهد کرد Siakam تا حد زیادی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اما هنگامی که آن پایین می آید به آن, او, این مرد همه را نگاه کنید و او را مجبور به انجام. شخصیت او را کمک خواهد کرد — هیچ چیز به نظر می رسد به هم ریختن اما مسئولیت می تواند طاقت فرسا است.

"بدیهی است که برگشتی مشخص تر است از نظر آماده سازی و تیم در حال رفتن به آماده با چیزهای مختلف" Siakam گفت: در اوایل رپتورز دوم اردوگاه های آموزشی.

"من فکر می کنم من فقط رفتن به آن را یک روز در یک زمان و بدیهی است که من می دانم که نوع مانند اقدامات من شامل در و چگونه تیم معمولا گارد من. قطعا کار بر روی کسانی که همه چیز و مطمئن شوید که من آماده برای انطباق با هر شرایط است."

Doug Smith

تاریخ گفتگو

س:

آیا شما فکر می کنم پاسکال Siakam می توانید رپتورز به پلی آف در این سال ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن