Mary Pat Gleason, مینه سوتا, متولد بازیگر با بسیاری از اعتبارات و علت درگذشت و در 70

Mary Pat Gleason یک پرکار شخصیت بازیگر با نزدیک به 200 تلویزیونی و فیلم اعتبار که بیشتر تعجب آور نقش شده اند م

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

Mary Pat Gleason یک پرکار شخصیت بازیگر با نزدیک به 200 تلویزیونی و فیلم اعتبار که بیشتر تعجب آور نقش شده اند ممکن است خودش به عنوان یک زن بازی او نوشت: در مورد اختلال دو قطبی درگذشت 2 ژوئن. او 70.

مرگ او اعلام شد او مدیر تاد عدالت است. برادرزاده جان Brostrom گفت: رسانه های خبری که باعث شد سرطان رحم است.

حتی اگر شما نمی دانید که نام او را, شما احتمالا به رسمیت شناخته شده است. از اوایل 1980s Gleason تا به حال به نظر می رسد در برخی از کشور محبوب ترین و پایدار سریال تلویزیونی از جمله "دالاس" "نور هدایت" "دوستان" "ER" "جنسیت و شهر" "رسوایی" "grey's Anatomy" و "How to Get Away With Murder."

اخیرا او به نظر می رسد در طنزهای تلویزیونی "مادر" به عنوان یک عضو از یک گروه الکلی های گمنام. او همچنین تا به حال تکرار نقش در "Will & Grace" "فوری مادر" "1600 Penn" و "زنان خانه دار ناامید" و همچنین نقش بازیگران در کوتاه مدت 2008 سری ماجراجویی "واسطه است."

Gleason صحبت آشکارا در مورد تجربه خود را با اختلال دوقطبی. یک بار به نام افسردگی شیدایی, اختلال علل غیر معمول تغییرات در خلق و خو و انرژی و تمرکز و توانایی انجام کارهای روزمره.

او آوازی طرفدار روان بهداشت و درمان در سال 2006 نوشت و ستاره دار در "توقف ترافیک" یک زن بازی در مورد مبارزات خود را با این اختلال است.

"با پرده طنز و پرچین قدرت این بی پروا بالا-سیم عمل ما طول می کشد در یک تور از هالیوود و نیویورک و قلب انسان است که در برابر بخش, الهام بخش, روده-bustingly خنده دار و واقعی" تاکستان تئاتر در منهتن که در آن بازی انجام شد نوشت در وب سایت خود را.

بررسی بازی در نیویورک تایمز آنیتا گیتس گفت که Gleason "به نظر می رسد کمی خودآگاه بازی خودش را یک بار در در حالی که او و deprecating حس شوخ طبعی هستند تا حد زیادی در فرم خوب."

این بازی در حال حاضر استفاده می شود به عنوان یک کمک آموزشی برای مایو کلینیک سلامت روان برنامه های Brostrom گفت: ایالات متحده آمریکا امروز. او گفت که Gleason در را حمایت از ایجاد تغییرات در سلامت روانی سیاست هایی که resounded از طریق سرگرمی های مختلف اتحادیه های کارگری.

Mary Pat Gleason متولد شد و در فوریه. 23, 1950, در, دریاچه, شهرستان, مینه سوتا, دختر مری الیزابت (کین) و هارولد کلیفورد Gleason. او شروع به در تئاتر محلی در حالی که در دبیرستان, بازیگران در تولید "یک بار پس از یک تشک" به بررسی بیحوصلگی حرف زدن.

او تلویزیون حرفه ای را آغاز کرد و در سال 1982 با یک نقش در NBC soap opera "،" او به زودی نقل مکان کرد و به "نور هدایت" محبوب صابون در طول روز که در آن او با بازی جین هوگان به همراه الکساندرا Spaulding قاتل مادر بود که با بازی چهار های مختلف بازیگران بیش از یک ربع قرن.

Gleason نه تنها در عمل در "نور هدایت"; او همچنین کمک به اسکریپت و بخشی از تیم است که برنده یک روز جایزه امی در سال 1986 به صورت برجسته در طول روز سری درام نوشتن.

اولین سرنخ است که او تا به حال دو قطبی اختلال در اوایل در حرفه بازیگری خود را. او به عنوان توصیف آن در یک زن او را بازی او خواب نیست برای پنج شب و تصور خودکشی یک مرد بر روی یک طاقچه که پس از آن "shimmered دور است."

زمانی که او ساخت سال 1992 فیلم "لورنزو نفت" با سوزان ساراندون و Nick Nolte, او تا به حال یک چشم انداز که در آن Nolte تا به حال چراغ در چشم او. و در حالی که تیراندازی Nicholas Hytner 1996 نسخه از فیلم "بوته" او موفق به دریافت از طریق حلق آویز صحنه که در آن او اعدام شد در کنار Daniel Day-Lewis, اما پس از آن یخ زد در دادگاه که او شخصیت مارتا کوری نامیده می شد به خنده احمقانه دختران نوجوان است.

اما این اختلال نه مانع حرفه ای خود را.

او تلویزیون اعتبارات نیز شامل "خانه کامل" "مورفی براون" "خالی لانه" "L. A. قانون" "ذخیره شده توسط بل" "قتل او نوشت:" "ناگهان سوزان" "NCIS: Los Angeles" و "2 Broke Girls."

او عمل کرده و در بیش از 50 فیلم از جمله "غریزه اصلی" (1992), "ترافیک" (2000), "I Now Pronounce You Chuck and Larry" (2007) و "غیر قابل تحمل ظلم و ستم" (2003), the Coen Brothers کمدی رمانتیک با بازی جورج کلونی و کاترین زتا-جونز.

او بهترین و شناخته شده ترین نقش فیلم احتمالا در کمدی رمانتیک "یک داستان سیندرلایی" (2004). او با بازی النور یک kindhearted پیشخدمت که در غلتکی اسکیت در اطراف یک کسی که شام میخورد و آشنایی دلسوز گوش به منکوب شخصیت سرب با بازی هیلاری داف.

اخیر او در تلویزیون نقش در "مادر" CBS طنزهای تلویزیونی در حال حاضر در آن فصل هفتم در مورد یک پیوست مادر و دختر که هر دو در مبارزه با اعتیاد. Gleason بازی مریم AA عضو که داستان های عجیب و غریب از مشکلات اغلب با قطع بانی یکی از دو شخصیت اصلی بازی توسط Allison Janney.

Gleason به نظر می رسد در هفت قسمت از "مادر" است. در یکی از آخرین دیده می شود در اکتبر. 24 او شخصیت درگذشت آنوریسم مغز در طول یک جلسه AA. آن Gleason نهایی تلویزیون ظاهر.

آخرین فیلم نقش در "مداد" شهر مجموعه ای برای انتشار این سال است.

اطلاعات در Gleason در را بازماندگان دیگر از Brostrom بود فورا در دسترس است.

در آنلاین نظر به تنوع نویسنده رابرت Zeschin گفت که Gleason تا به حال فقط یک بخش کوچک در "داستان بانو" تلویزیون فیلم او نوشت: اما که او "یک هفت-البته وعده غذایی از یک تعداد انگشت شماری از خطوط."

و با اشاره به یک صحنه در فیلم "ترافیک" است که در آن شخصیت او در شهادت ایستاده Zeschin افزود: "او واپیچیدن پریشانی بیشتر از 64 کلمات از دیگر بازیگران خواهد نیاز به یک مونولوگ طولانی برای انتقال."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن