Soucheray: Lawless مردم تیراندازی تا شهرها. که نه تقصیر از پلیس.

در یک قطعه نظر در مینیاپولیس استار تریبیون, نویسندگان, پنج, مینیاپولیس, اعضای شورای شهر, ارمیا الیسون, لیزا بن

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

در یک قطعه نظر در مینیاپولیس استار تریبیون, نویسندگان, پنج, مینیاپولیس, اعضای شورای شهر, ارمیا الیسون, لیزا بندر الندرا کانو طب و استیو گوردون فلچر مندرج در برنامه های خود را برای یک بخش از جامعه ایمنی و پیشگیری از خشونت. شما می دانید آنچه که استفاده می شود به نام یک اداره پلیس.

Joe-Soucherayبررسی کلمات خود را میکروسکوپی طرح بسیار گریزان به عنوان باقی می ماند ناشناختنی. واقعا وجود دارد هیچ برنامه ای دیگر از غریب آرزوی صلح و عدالت برای همه است. برای انجام این کار ما platitudes و این بیانیه: "به عنوان اعضای شورای شهر مینیاپولیس ما باید مسئولیت را به آدرس مداوم شکست ما در سیستم پلیس و ارائه بهترین راه حل های ممکن برای ایمنی از جمله سرمایه گذاری در استراتژی های اثبات شده برای جلوگیری از خشونت است. تغییر معنی دار نیاز به یک حس مشترک اصلاح شهرستان منشور ... ما می خواهیم آنها را (شهرستان منشور کمیسیون) اجازه دهید به مینیاپولیس ساکنان رای در اصلاح این سقوط است."

قابل تحسین است که به مثابه یک هدف است.

واقعی اداره پلیس است که ظاهرا متضاد "فقط و موثر و پایدار با رویکرد به امنیت عمومی."

خوب این تمام چیزی است که اساسا یک سوم رای مدت کاغذ که امروز در آکادمی احتمالا یک ستاره طلا. اما این به آن معنا نیست هر چیزی. و بدون اثبات و اندازه گیری آمار و یا شواهد ارائه شده است برای آنچه که آنها حتی در ذهن, که, دوباره, بسیار گریزان به عنوان ناشناختنی.

وجود دارد یک واقعیت غیر قابل انکار است که می شود یک جمله در این قطعه است. آنها نوشت که مینیاپولیس جوامع در حال تجربه یک چشم انداز مثبت در خشونت اسلحه که نیاز به پرداختن به در حال حاضر.

توسط چه کسی ؟

چشم انداز مثبت? حالت مانند یک یورش در هر دو مینیاپولیس و سنت پل.

Lawless مردم تیراندازی تا شهرها. که نیست تقصیر پلیس. Lawless مردم آزار مردم بی گناه در اماکن عمومی و در حمل و نقل عمومی. که نیست تقصیر پلیس. پسران جوان از 12 شاید جوانتر اسلحه و با استفاده از آنها به ارتکاب سرقت ، است که این گسل از پلیس. باندهای جوانی هستند و به طور سیستماتیک کشیدن ماشین, هواپیما ربایی در سراسر هر دو شهرستانها. است که این گسل از پلیس.

جوان مجرمان با هیچ اخلاقی یا اخلاقی وضوح باعث خرابی مینیاپولیس نه اداره پلیس. اداره پلیس نیاز به اصلاحات است که انجام شده اما پلیس نمی تواند scapegoated به پنهان کردن مشکل واقعی بدبخت بی عاطفه رفتار است.

که هرگز خطاب توسط مقامات منتخب. هرگز. نه یک بار یک شهردار یا عضو شورای شهر wagged یک انگشت در یک کودک بازداشت یک تفنگ جرم و خواستار آن شدند که فرد جوان یک حسابداری از رفتار او. هیچ تفنگ می شود سرزنش یا پلیس دریافت سرزنش و یا فرد جوان است که به نام یک قربانی نژاد پرستی و در و در و در.

مزخرف. این نرم تعصب از انتظارات پایین. کاهش و اخلاقی صداقت آمریکایی است, مشکل فرهنگی است که اجرا می شود از طریق کل اجتماعی و اقتصادی حیطه از بالاترین مکان در زمین به پایین ترین. نمی توان آن را آرزو دور است. فقدان اخلاقی و اخلاقی ساده و احترام به اقتدار و احترام از شهروندان در خانه شروع می شود.

ماه جورج فلوید در معرض ناپاک افسر پلیس و سیاسی شکست در مینیاپولیس. شورای شهر می تواند پیشنهاد می کنیم هر چه می خواهند و رای دهندگان خود را می گویند. اما شورای شهر را ندارد به عنوان نشانه به آنچه مشکل واقعی است و آنها لازم نیست که یک سرنخ که چگونه آن را برطرف چرا که آنها نمی توانند به قلب یک کودک در هر یک بیش از هر یک از ما می تواند.

حقیقت ناگوار است که ما نیاز به ادارات پلیس در حال حاضر بیش از ما تا کنون داشته است.

و لیزا بندر زمانی که من تماس 911, I am not تماس از محل امتیاز به عنوان شما به تازگی و پس مسخره اعلام کرد.

این چیزی است که من برای پرداخت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب