"من به چالش کشیدن مردم به اثر تغییر با این حال آنها می توانند': مایکل جردن در نژادپرستی آموزش و پرورش و 100 میلیون دلار برای عدالت اجتماعی

شارلوت, N. C.—مایکل جردن می داند که پول به تنهایی نمی تواند حل نژادپرستی و یا موانع تحرک رو به بالا برای فقرا

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

شارلوت, N. C.—مایکل جردن می داند که پول به تنهایی نمی تواند حل نژادپرستی و یا موانع تحرک رو به بالا برای فقرا است.

اما او امیدوار است که تعهد او و اردن نام تجاری ساخته شده جمعه — به اهدای 100 میلیون دلار در طول 10 سال آینده — کمک می کند تا شروع یک گفتگو و یک سطح از آموزش و پرورش است که می تواند در نهایت پایان دادن به نژادپرستی ریشه دوانده شارلوت هورنتس مالک می گوید او دیده می شود تمام زندگی خود را به عنوان یک آمریکایی آفریقایی تبار.

"ما با آن مواجه نژاد پرستی می شود تا حدودی قابل قبول در برخی محافل" اردن گفت: شارلوت آبزرور. "ما باید به درک در سنین پایین (که نمی تواند تحمل). آموزش و پرورش مانند یک بخش مهم" اجتماعی تغییر دهید.

این تعهد توسط اردن و نایک را بدست آورد نام او را به حمایت از سازمان های کار برای برابری نژادی عدالت اجتماعی و دسترسی بیشتر به آموزش و پرورش است.

اردن گفت که عنصر — دسترسی به آموزش و پرورش بسیار مهم است برای هر دو به سمت بالا تحرک و تغییر هنجارهای فرهنگی در مورد مسابقه و فقر است. به نام او به قتل آفریقایی آمریکایی جورج فلوید در مینیاپولیس توسط یک پلیس سفیدپوست "نقطه اوج" برای چندین دهه از خشم بیش خشونت نسبت به مردم از رنگ.

این مصاحبه ویرایش شده است به آرامی به صورت اختصار و وضوح.

س: چه نقل مکان کرد و شما را به عمل به 100 میلیون ؟

یک: ما شده اند مورد ضرب و شتم پایین (به عنوان آمریکایی های آفریقایی تبار) برای سال های بسیاری از. آن را sucks روح خود را. شما نمی توانید آن را قبول کنه. این یک نقطه اوج. ما نیاز به ایجاد یک پایه. ما رو به بهتر است به عنوان یک جامعه در مورد مسابقه.

Q: چه اتفاق می افتد به تغییر رفتارهای نژادپرستانه?

یک: به شیاطین خود را. گسترش یک دست. درک نابرابری. مطمئن شوید که آن را در مورد چانه زنی برای بهتر policing اما آن را بیشتر. ما با آن مواجه نژاد پرستی می شود تا حدودی قابل قبول در برخی محافل.

س: کدام سازمان دریافت $100 میلیون ؟ که در آن می کند که پول رفتن به آدرس این مسائل ؟

یک: ما هنوز نمیفهمد که وسایل نقلیه به استفاده از. اما آن را برای اولین بار در مورد ساخت یک تلاش است. آن را فقط به (اهدا) پول است. این عمل خواستار همه ما به خودمان نگاه کنیم. که مهم شروع می شود.

س: چگونه شما را توصیف bias ؟

یک: فقط به خاطر کسی که بزرگ شده در یک زاغه معنا نیست که شما باید در نگاه آنها را به عنوان نه مساوی — به طوری که آنها خودشان شروع به دیدن خود را به عنوان برابر نیست. شما نباید احساس شما بهتر از دیگران به خاطر شما بزرگ با مزایای بیشتر.

س: خود را توصیف و تاکید بر آموزش و پرورش ...

یک: این آموزش و پرورش 110 درصد است. پدر و مادر من همیشه تاکید کرد که آموزش و پرورش به عنوان چگونه شما بهترین پیوند با افراد دیگر. آموزش و پرورش بهترین مسیر برای مردم سیاه و سفید را بهتر کنند. به رقابت برای بهترین شما می تواند شما باید به تحصیل شد. اگر شما نگاه در این کشور که دست یاری (برای به دست آوردن تحصیلات دانشگاهی) است که بهترین شانس را برای ایستادن در خود."

س: چه رویکرد خود را به انسان دوستی?

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

یک: اگر من به $100 میلیون, همراه با اردن نام تجاری پس از آن ما در حال رفتن به این رفتن در راه است که باعث می شود تفاوت. و این — حمله به ریشه دوانده و نژاد پرستی و حمایت از فرصت های آموزشی — این است که یک گام ضروری در جامعه است.

س: شما به کمک میلیون ها نفر برای تسکین طوفان و برای ساخت دو Novant Health clinics در زیر خدمت محلات. چه چیزی شما را برای به انجام رساندن ؟

یک: این فقط در مورد کمک های مالی, نوشتن چک. اما کسانی که در بیمارستان (کلینیک) ایجاد یک تفاوت. من به چالش کشیدن مردم به اثر تغییر با این حال آنها می توانند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب