تولید ناخالص داخلی ایالات متحده کاهش یافت و در 5.0% رای در Q1; بدتر است به احتمال زیاد در راه

توسط MARTIN CRUTSINGERواشنگتن (AP) — ایالات متحده آمریکا رشد اقتصادی در یک 5.0% نرخ در سه ماهه اول و بسیار بدت

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

توسط MARTIN CRUTSINGER

واشنگتن (AP) — ایالات متحده آمریکا رشد اقتصادی در یک 5.0% نرخ در سه ماهه اول و بسیار بدتر از عملکرد است که انتظار می رود در جریان سه ماه دوره زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس شروع به گسترش در سراسر ایالات متحده

گزارش وزارت بازرگانی پنج شنبه که کاهش در تولید ناخالص داخلی کل خروجی کالا و خدمات در ماه های ژانویه-مارس چهارم بدون تغییر بود از برآورد یک ماه پیش.

این بیشترین کاهش فصلی از یک 8.4% جست و خیز کردن در سه ماهه چهارم سال 2008 در اعماق بدترین بحران مالی از زمان رکود بزرگ.

سه ماهه اول دوره دستگیر فقط دو هفته از آتن آغاز شد که در بسیاری از نقاط کشور در اواسط ماه مارس.

اقتصاددانان بر این باورند که تولید ناخالص داخلی غوطه ور است حدود 30% از آوریل تا پایان این ماه.

خواهد بود که بزرگترین کاهش فصلی در رکورد توسط یک شات طولانی: سه بار بزرگتر از 10% افت در سه ماهه اول سال 1958.

پیش بینی بر این باورند که اقتصاد را تک به تک در نیمه دوم سال است. این دفتر بودجه کنگره پیش بینی است 21.5% نرخ رشد در آینده جولای-سپتامبر سه ماهه پس از 10.4% افزایش در سه ماهه چهارم.

با این حال تعداد انگشت شماری از کشورها به ویژه در جنوب آغاز کرده اند به گزارش فزاینده عفونت. و حتی اگر یک واکنش سهامداران در ماه جولای آن را به دنبال زمین لرزه ضرر و زیان که به معنی کاهش رشد برای کل سال است.

در حالی که به طور کلی تولید ناخالص داخلی بدون تغییر بود برای سه ماهه اول ترکیب منتقل کمی با تجدید نظر رو به پایین به مصرف کننده هزینه های صادرات و کسب و کار موجودی جبران تصحیح صعودی به کسب و کار سرمایه گذاری.

پنجشنبه گزارش شد دولت سوم و پایانی نگاهی به سه ماهه اول تولید ناخالص داخلی.

پانل از اقتصاددانان است که تعیین می کند که ایالات متحده رکود شروع گفت که در فوریه مشخص شده در پایان از طولانی ترین توسعه اقتصادی در تاریخ آمریکا 128 سال بدون وقفه رشد آغاز شد که در پی بحران مالی 2008.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرده است که اقتصاد خواهد آمد خروش دوباره با V-شکل بازیابی شروع این تابستان. لری Kudlow رئیس جمهور رئیس اقتصاد مشاور گفت: حتی با تجدید حیات در COVID-19 موارد دولت است که هنوز هم به دنبال بازیابی قوی در نیمه دوم این سال است.

"من فکر می کنم قوی V-بازیابی است که هنوز هم در سمت راست وجود دارد," Kudlow گفت: در یک مصاحبه با شبکه فاکس کسب و کار. Kudlow پیش بینی کرد تولید ناخالص داخلی افزایش می یابد در 20 ٪ نرخ سالانه در سه ماهه سوم و سه ماهه چهارم و پس از آن 5 درصد افزایش در سه ماهه اول گفت که جبران همه از تولید ناخالص داخلی ضرر و زیان در نیمه اول این سال است.

اقتصاددانان ابدا که خوش بینانه است. آنها نگران هستند در مورد تاثیر مخرب موج دوم از عفونت و فکر می کنم آن را چند سال به عقب بر گردیم از دست داد تولید ناخالص داخلی خروجی.

"پایه و اساس به این بهبود به بهبود سلامت چشم انداز گفت:" لیدیا Boussour ارشد ایالات متحده اقتصاددان در آکسفورد اقتصاد است. "در میان به سرعت در حال افزایش عفونت در سراسر بسیاری از کشورهای خطرات به چشم انداز خطرناکی کج به حرکت نزولی."

بازارهای مالی در زمان تیز nosedive شنبه, بازتاب جدید نگرانی در مورد گزارش افزایش coronavirus موارد در بسیاری از کشورهای. آنها افزایش متوسط پنج شنبه.

"من نمی تواند به یاد داشته باشید اقتصاد در مواجهه با این عدم قطعیت زیاد گفت:" آواز برنده Sohn, یک کسب و کار و استاد اقتصاد در Loyola Marymount University در لس آنجلس. او گفت که تا زمانی که یک واکسن یافت و به طور گسترده ای در دسترس اطمینان بالا می توان انتظار داشت به گذشته است.

مارک زندی اقتصاددان ارشد در مودی تجزیه و تحلیل ترافیک گفت: این کشور برای جلوگیری از یک رکود مضاعف یک واکسن موثر نیاز به در دسترس خواهد بود در سال آینده و جدید امواج از coronavirus موارد نیاز به انجام آسیب کمتر از موج اول. کنگره نیاز دارد به زودی با تصویب بسته ای دیگر از حداقل $1 تریلیون دلار در حمایت بیشتر از گذاشته شدن کارگران و با مبارزه و کسب و کار و زندی گفت.

"اگر هر یک از این سه چیز اتفاق نمی افتد و سپس چشم انداز بسیار تیره تر" زندی گفت. "من فکر می کنم ما در یک حالت ریکاوری در حال حاضر اما اقتصاد بسیار شکننده است."

___

آسوشیتد پرس نویسنده Darlene Superville کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن