جنوب خیابان پری نمایشگاه لغو شده است - Wed, 13 May 2020 PST

جنوب Perry کسب و کار و انجمن محله اعلام کرد امروز صبح که 21st سالانه جنوبی خیابان پری نمایشگاه برنامه ریزی شده

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

جنوب Perry کسب و کار و انجمن محله اعلام کرد امروز صبح که 21st سالانه جنوبی خیابان پری نمایشگاه برنامه ریزی شده برای 18 جولای در جنوب Perry منطقه لغو شده است.

جنوب خیابان پری عادلانه است, خیلی, خانواده, دوستانه, جامعه, جشن و جمع آوری کمک های اولیه برای SPBNA حمایت از کسب و کار از جنوب Perry منطقه و فروشندگان از سراسر Inland Northwest.

در سال گذشته نزدیک به 200 فروشندگان در این نمایشگاه به خود جلب کرد 10,000 شرکت کنندگان.

"پس از بحث های زیادی و با قلب ما تصمیم به لغو 2020 جنوبی خیابان پری نمایشگاه" امیلی ونزل, SPBNA رئیس جمهور گفت: در انتشار اخبار. "این است که چگونه ما می خواست ما 21st رویداد سالانه برای پایان دادن به.

"با توجه به COVID-19 ما احساس کردند که آن را به بهترین چیزی که برای انجام به نگه داشتن همسایگان ما فروشندگان و شرکت کنندگان امن است. ما به دنبال به جلو به آینده در سال 2021."

جنوب Perry Street Fair تیم تشکر حامیان جهانی اتحادیه های اعتباری و Colvico برق جنوب Perry منطقه کسب و کار فروشندگان و داوطلبان در انتشار اخبار. SPBNA قصد دارد همچنان به حمایت از جنوب Perry منطقه از راه های دیگر در طول سال.

در ضمن جنوبی پری پنج شنبه بازار باز می شود در هفته گذشته. جزئیات: 924 S. پری St. 3 تا 7 بعد از ظهر از طریق Oct. 31. (509) 720-8449; thursdaymarket.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن