Spokane, پلیس, انتشار فیلم از مارس بازداشت مربوط به بحث زانو-در-گردن تاکتیک - سه شنبه, 04 Jun 2020 PST

اسپوکن اداره پلیس منتشر شد, بدن, فیلم دوربین از ماه مارس بازداشت روز پنج شنبه دریافت کرده است که تمدید و گسترد

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

اسپوکن اداره پلیس منتشر شد, بدن, فیلم دوربین از ماه مارس بازداشت روز پنج شنبه دریافت کرده است که تمدید و گسترده توجه در پی جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس.

کوری غرب, 31, ثبت شده در دوربین های بدن, گفته, "Please stop, من نمی توانم نفس بکشم" را به عنوان او قرار داده شد تحت بازداشت در Riverfront Park در تاریخ 2 مارس متعدد اسپوکن افسران پلیس که قرار زانو های خود را بر پشت و گردن.

"شما خوب هستید" یک افسر اطمینان او در این ویدئو.

افسر اندرو Bjur زانو هنوز در این منطقه از گردن غرب برای حدود 50 ثانیه پس از او امن است در دستبند, این فیلم را نشان می دهد.

با توجه به اسناد دادگاه وست که سفید است رنج می برد تنها خراش جزئی در بازداشت بود و ذکر شده برای دو بزه اتهامات عنوان شده علیه. او ذکر شده است به عنوان بی خانمان. شماره تلفن ذکر شده برای او است و دیگر خدمات و او نمی تواند رسید در روز پنج شنبه.

Spokane پلیس تصویری

غرب اقدام به فرار پس از او متوقف شد توسط یک پارک رنجر که به گفته دیده غرب پرتاب اقلام کردن پل خیابان واشنگتن در حالی که در حال پیاده روی در خیابان های تهران هتل. پس از یک مبارزه رنجر تعقیب غرب بر روی این نزدیکی هست گردشگاه جایی که او درک غرب از پشت حصار.

این حادثه شد شاهد سیاتل ساکن ادی Westerman نوشت که در مورد او حساب دستگیری هفته گذشته در یک Facebook پست که به اشتراک گذاشته شده است صدها بار.

ماموران اقدامات باید تحت نظارت Westerman و بسیاری از کسانی که او را دیدم پست پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس هفته گذشته است. فلوید پس از درگذشت افسر درک چوین نشستم و زانو خود را در Floyd گردن برای بیش از هشت دقیقه است. Westerman عکس به اشتراک گذاشته شده از اسپوکن پلیس دستگیری غرب در آنچه به نظر می رسد شیوه ای مشابه از جمله زانو در گردن او.

در ابتدا در روز سه شنبه یک سخنگوی اداره پلیس گفت که این گروه نمی خواهد اظهار نظر در مورد این بازداشت به دلیل آن را تحت یک امور داخلی بررسی است.

اما در روز پنج شنبه پلیس منتشر شد این فیلم و با صدور بیانیه ای گفت: "در نور از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس, SPD حساس است به خشم و ترس و سردرگمی بیش از تصاویر و روایت است."

گروه گفت: "مستعد-cuffing" روش مورد استفاده در غرب "است که معمولا استفاده می شود و مورد تایید دستگیری تاکتیک برای برگزاری مقاوم در برابر موضوع تا دستبند می تواند استفاده شود."

اما این فیلم نشان می دهد Bjur باقی مانده در غرب پس از او دستبند برای حداقل چند ثانیه اگر چه او موقعیت خود را تنظیم کنید و آن را غیر ممکن است بدانید که چه مقدار از وزن خود شد فشار غرب است.

هیچ یک از افسران درگیر در بازداشت قرار داده شده اند در ترک و یا اخراج با توجه به گروه. با توجه به سطح جامعه نگرانی اطراف دستگیری سخنگوی اداره پلیس جولی Humphreys گفت: امور داخلی بررسی یک اولویت به انتشار بدن دوربین فیلم از این حادثه.

در های این فیلم روز پنج شنبه در اسپوکن اداره پلیس اشاره کرد که افسران در بالای غرب برای حدود یک دقیقه.

هنگامی که افسر برت بهار می رسد در صحنه های بدن, فیلم دوربین را نشان می دهد غرب چسبیده به حصار زنجیره لینک با پارک رنجر اندرو ویلیس اسلحه در اطراف او.

این فیلم را شامل نمی شود بهار را به نام, اما به نظر می رسد برای اثبات یک گزارش نوشت که به دست آمده توسط سخنگوی-مرور از طریق یک درخواست سوابق. او شده است با این گروه پس از سال 2014.

Bjur نام نیست در این فیلم است و نه ذکر شده در این حادثه گزارش اما نام او قابل مشاهده است در لباس خود در پلیس تصویری. او شده است با این گروه پس از سال 2016.

بهار سفارشات غرب به گرفتن بر روی زمین اما نه صبر کنید او را به پیروی و بلافاصله او را با زور. بدن خود دوربین به نظر می رسد به سقوط چهره را در زمین ضبط تنها تاریکی اما هنوز هم گرفتن صدا. متعدد دیگر افسران می رسند مدت کوتاهی پس از آن با بدن خود دوربین فعال می شود.

در حادثه گزارش بهار نوشت که در حالی که در زمین غرب در ادامه به "انعطاف پذیری عضلات خود" و تلاش برای قرار دادن اسلحه خود را در زیر بدن خود را. با توجه به اسناد دادگاه غرب است 6 فوت و 1 اینچ قد بلند و 177 پوند است.

بعد از پلیس دریافت کردن او, غرب می گوید افسران "من در تلاش برای اجرای" اما یک افسر شنیده هشدار او که "شما در حال رفتن برای پایان دادن به عقب رو به پایین در پیاده رو, اگر شما در حفظ مقاومت در برابر."

یک افسر می گوید غرب برای قرار دادن پاهای خود را پایین و گفت: "پسر استراحت" اما غرب توضیح میدهد: "من در تلاش برای نفس کشیدن."

"شما خوب هستید شما تنفس فقط خوب" افسر پاسخ.

غرب به نظر می رسد دچار جراحات جزئی به هر دو آرنج خود را که خونریزی شد.

این رنجر ویلیس نشان داده شده است در این ویدئو توضیح به پلیس که او تا به حال با نزدیک شدن به غرب و از سمت دیگر پل و غرب " شروع به پرتاب لوله های شیشه ای و یا هر آنچه که از پل."

شاهد بعد گفت: پلیس غرب پرتاب کرده بود آنچه به نظر می رسد یک جعبه از روی پل و به Spokane رودخانه. این شاهد عینی گفت: پلیس غرب ظاهرا سعی در طفره رفتن – اما نه حمله – پارک رنجر.

ویلیس پلیس گفت که او تا به حال خواسته غرب برای جلوگیری از, اما غرب زد.

این حادثه گزارش مشخص نیست که آیا پلیس بازیافت یک لوله شیشه ای یا هر گونه دیگر متعلقات از صحنه است. غرب نمی شد متهم با هر گونه مرتبط با مواد مخدر و جرایم اما رزرو شده بود در دو بزه اتهامات: مانع یک افسر پلیس و مقاومت در برابر بازداشت.

غرب نیز تا به حال دو فعال حکم برای دستگیری او, اما پلیس گزارش نمی کند و نشان می دهد آنچه آنها بوده است.

"او مانند مبارزه با شما ؟ فقط مقاومت?" یک افسر پرسید ویلیس.

"او برداشت بر روی من چند بار اما او فقط مقاوم در برابر" ویلیس پاسخ داد.

رئیس پلیس اسپوکان کریگ Meidl عمومی اظهار نظر در بازداشت است. اما در نظرات پس از مرگ فلوید او سوال اقدامات چوین این مینیاپولیس افسر که اخراج شده و به اتهام قتل درجه دوم.

"هنگامی که شما این دستبند در, همه چیز تغییر" Meidl گفته سخنگوی-نقد و بررسی هفته گذشته است. "شما باید برای تنظیم سطح خود را از زور و یا محدودیت بر اساس اقدامات فردی که شما در برخورد با."

Spokane رئیس شورای شهر Breean Beggs گفت که او می خواهد روشن شدن در اداره پلیس از سیاست های در مورد استفاده از زانو در نزدیکی کسی گردن آنها را مهار کند. به طور گسترده تر Beggs می خواهد به نقد و بررسی همه سیاست های مربوط به گردن انقباض از جمله chokeholds که افسران مجاز به استفاده از.

"من مشتاقانه منتظر شنیدن از رئیس آنچه که او فکر می کند در مورد آن" Beggs گفت. "من درک که آنها منتشر بدن در بادامک فیلم."

Beggs کاهش یافته است می گویند پنج شنبه که آیا این فیلم نشان داد نیروی بیش از حد و نمی خواهید به دخالت یا ابر امور داخلی بررسی است.

"من نگران هستم در هر انقباض با هر زور کسی را گردن, همیشه," او گفت:. "اما من اصلا خودم را یک متخصص در نیروی بیش از حد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب