قرارداد کارکنان دولت در تعادل به عنوان MN مقننه کاری ادامه داده اند تا کار خود را

قانونگذاران ایالتی به نظر می رسد بعید است برای رسیدن به یک مصالحه و تصویب قرارداد برای هزاران نفر از کارکنان د

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

قانونگذاران ایالتی به نظر می رسد بعید است برای رسیدن به یک مصالحه و تصویب قرارداد برای هزاران نفر از کارکنان دولت در روز یکشنبه — آخرین روز صورتحساب تایید می تواند قبل از خود را به طور منظم قانونگذاری جلسه دوشنبه به پایان می رسد.

در خطر است و نزدیک به 5 درصد ارزش پرداخت را افزایش می دهد بیش از دو سال برای 11 های مختلف کارگری که حل و فصل قرارداد مذاکرات با رژیم صهیونیستی است. تیم Walz دولت در سال 2019. این DFL-چراغ خانه را تایید کرده است قرارداد اما جمهوری خواه به رهبری سنا به تصویب نسخه اصلاح شده از این توافق اواخر روز شنبه.

تحت ایران با پیشنهاد دولت کارگران را حفظ 2.25 درصد پرداخت افزایش آنها شده ایم گرفتن از تابستان گذشته اما اضافی 2.5 درصد افزایش مجموعه را تحت تاثیر قرار دهد در ماه جولای خواهد بود با تاخیر و یا لغو شود. دولت کارگران را تنها دوم پرداخت افزایش آنها مذاکره اگر دولت بود و نه رو به یک کسری بودجه در فصل تابستان است.

این COVID-19 وقوع است به شدت تحت تاثیر مجموعه های مالیاتی و مینه سوتا را به خزانه رفت و از مازاد بیش از 1.5 میلیارد دلار به 2.4 میلیارد دلار پیش بینی کسری بودجه.

"کل ایالت مینه سوتا است که صدمه زدن به سمت راست در حال حاضر" گفت: سناتور. علامت گذاری قرآن R-شمال شعبه است که رئیس حمایت از این لایحه برای تغییر قرارداد. "وجود دارد 650,000 افراد بیکار در سراسر کشور کسب و کار در حال بسته شدن به صورت خوب و مردم در حال از دست دادن معیشت خود را هر روز. این لایحه امروز منصفانه است که به هر Minnesotan هر دو کارکنان دولت و مالیات دهندگان."

جولی Bleyhl مدیر اجرایی آمریکا, فدراسیون, دولت, شهرستان و شهری کارکنان — شورای 5 اشاره کرد که برد و مقررات دیگر در قرارداد گنجانده شدند در 48 میلیارد دلار و دو سال از دولت بودجه مصوب سال گذشته است. او را مورد سوال قانونی از مجلس سنا در تلاش برای تغییر آن می پردازد.

ضمن محکوم کردن این اقدام" Bleyhl گفت. "سنا روحانی در اقدامات نشان داد در کل بی احترامی حدود 50000 عمومی کارکنان و خانواده های آنان و جمعی خود را چانه زنی حقوق. آنها به شدت تجاوز قدرت خود را در اصلاح قرارداد."

خانه رهبران به نام مجلس سنا به تصویب مذاکره قرارداد بدون رشته های متصل. آنها می گویند Walz دولت هیچ برنامه ای برای بازگشت به چانه زنی جدول.

"ما نیاز به حل و فصل این دولت کارگر قرارداد و پرتاب نمی کند دولت تمام نیروی کار به هرج و مرج به خصوص در وسط یک بیماری همه گیر که این افراد در واقع کار و انجام خدمات ضروری از طرف ما گفت:" رهبر جناح اکثریت مجلس Ryan Winkler, D-طلایی دره.

اگر قرارداد هستند نه دولت مورد تایید کارگران در معرض خطر نه تنها از دست دادن یک آینده پرداخت افزایش, اما همچنین برای یکی از آنها در حال حاضر تحت قرارداد. قوه مقننه است که انتظار می رود به reconvene برای یک جلسه ویژه در ماه آینده به دلیل coronavirus و به احتمال زیاد می تواند اقدام در این موافقت نامه پس از آن.

فروم, اخبار, خدمات کمک کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن