موری هل حزب دموکرات' لایحه به دنبال آدرس نژادی و بی عدالتی در COVID-19 و فراتر از آن - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

واشنگتن – COVID-19 امان از هیچ گروه جمعیتی آن را به عنوان جاروب در سراسر ایالات متحده, اما به دور از "بزرگ اکو

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

واشنگتن – COVID-19 امان از هیچ گروه جمعیتی آن را به عنوان جاروب در سراسر ایالات متحده, اما به دور از "بزرگ اکولایزر" آن را یک بار ساخته شده بود نصب شواهد نشان می دهد که این بیماری همه گیر است ضربه جوامع از رنگ به خصوص سخت است. و به عنوان ویروس گسترش یافته در سراسر کشور تظاهرات را به نام توجه بیشتر به نژادی و بی عدالتی در سراسر جامعه آمریکا است.

زمانی که کنگره بازگشت به پایتخت در هفته گذشته شروع به شکل دادن به دور دیگری از coronavirus امداد هزینه های حزب دموکرات پرده برداری از یک جارو $350 میلیارد بسته لقب عدالت اقتصادی عمل به معنای به آدرس نژادی و نابرابری با هر دو کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری در جوامع از رنگ.

واشنگتن ایالت پتی موری, نماینده دموکرات سنای آمریکا به اتهام سلامت آموزش و پرورش و مسائل کار و یکی از این لایحه را معماران و گفت: این بیماری همه گیر ساخته شده است آن را روشن است که این بی عدالتی است که سوخت تابستان از تظاهرات است "بسیار عمیق تر و گسترده تر" از خشونت پلیس که موجب تظاهرات.

"بسیاری وجود دارد تفاوت است که ما شاهد آن هستیم به دلیل COVID-19" او گفت: در مصاحبه روز سه شنبه "آیا آن را در سلامت و یا درآمد یا مسکن و یا خیلی بیشتر. و کسانی که بی عدالتی و نژادپرستی نظاممند است که ایجاد آنها جدید نیستند. آنها به عنوان قدیمی به عنوان کشور ما است."

داده ها از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری نشان می دهد بزرگ نژادی و نابرابری در COVID-19 عفونت و مرگ و مير با سیاه و اسپانیایی آمریکایی ها به طور قابل توجهی در معرض خطر بالاتر از همتایان سفید. Spokane County را Marshallese جامعه نشان دهنده سهم نامتناسب از coronavirus موارد و Latinos نمایندگی 44 درصد از موارد در ایالت واشنگتن با وجود اینکه فقط 13 درصد از جمعیت این ایالت.

این بیماری همه گیر است و همچنین تشدید اختلافات موجود. به طور کلی کاهش نرخ بیکاری به 11 درصد در ماه ژوئن به پایین از 13.3 درصد است اما سیاه و اسپانیایی نرخ بیکاری به میزان قابل توجهی بالاتر در 15.4% و 14.5 درصد با توجه به اداره آمار نیروی کار.

"من فقط احساس این یک گام مهم بود که ما باید به عنوان یک ملت در حال حاضر" موری گفت: "به منظور کمک و واقعا شروع به برخورد با دراز مدت مسائل است که کشور ما نیاز به چهره است."

دموکراتها لایحه ای که آنها در انتشار اخبار "مهم پرداخت پایین" به آدرس "نژادپرستی نظاممند و تاریخی استفاده شده در جوامع رنگ" دارای دو بخش است. اول را صرف $135 میلیارد دلار در مراقبت از کودک, سلامت روان, مراقبت های اولیه و شغل برای کمک به جوامع رنگ, مقابله با اثرات فوری این بیماری همه گیر.

بخش دوم خواهد سرمایه گذاری یکی دیگر از $215 میلیارد دلار در زیرساخت ها از جمله مدارس و اینترنت با سرعت بالا در حال گسترش پوشش مدیکید و در اعتبار مالیاتی برای اجاره و خریداران خانه. نابرابری در مالکیت خانه یک عامل عمده در یک نژادی شکاف ثروت که در سمت چپ متوسط خانواده سفید خالص ارزش 10 برابر بالاتر از معمولی سیاه و سفید خانواده در سال 2016.

این سناتوران می گویند این لایحه به معنای مکمل و نه جایگزین 3 تریلیون COVID-19 امداد بسته های آمریکا گذرانده است. مذاکرات بین نمایندگان مجلس و مقامات کاخ سفید لگد به دنده بالا در روز سه شنبه جمهوری خواهان خود پرده برداری کرد $1 تریلیون counteroffer.

موری گفت که او می خواهم برای دیدن برخی از عدالت اقتصادی قانون هدفمند مقررات در نهایت در یک احتمالی سازش بسته اما او اذعان اوباما بعید است که برای حمایت از قانون که به جای آن می فرستد یک پیام در مورد آنچه که دموکرات ها می خواهند به انجام اگر آنها برنده کنترل کاخ سفید و شاید سنا در ماه نوامبر.

"من نمی دانم که چقدر خواهان علاقه مند هستند در واقع انجام هر کاری بر روی (عبور از عدالت اقتصادی عمل می کنند) در حال حاضر" موری گفت: "اما قطعا من دوست دارم که. اگر که اتفاق می افتد نیست من فکر می کنم آن می گذارد و زمینه را از آنچه که ما نیاز به انجام می شود همانطور که ما حرکت رو به جلو در این کشور به سال آینده و فراتر از آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن