ما به آمار Huawei کارکنان با ویزا ممنوعیت برای نقض حقوق - Tue, 15 Jul 2020 PST

واشنگتن — مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفت: آن را تحمیل ممنوعیت سفر در کارکنان از فن آوری های چینی غول هواوی و د

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

واشنگتن — مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفت: آن را تحمیل ممنوعیت سفر در کارکنان از فن آوری های چینی غول هواوی و دیگر شرکت های چینی در ایالات متحده را تعیین می کند در حال کمک به دولت های اقتدارگرا در سرکوب حقوق بشر از جمله در چین غربی سین کیانگ استان است.

وزیر امور خارجه مایک Pompeo همچنین گفت: دولت در حال نهایی برنامه ای برای به حداقل رساندن سرقت اطلاعات از محبوب چینی ویدئو برنامه Infinite اگر چه او را متوقف کوتاه گفت: این امر می تواند ممنوع آشکار است.

Pompeo ساخته اطلاعیه یک روز پس از دولت بریتانیا گفت که بان کی مون Huawei از آن 5G شبکه بیش از نگرانی هایی است که داده های حساس می تواند به خطر بیافتد توسط حزب کمونیست چین.

Pompeo به خبرنگاران گفت: در وزارت امور خارجه در کنفرانس خبری که Huawei کارمندان یافت می شود ارائه حمایت مادی به رژیم درگیر شدن در نقض حقوق بشر و نقض حقوق بشر در سطح جهانی" خواهد بود ضربه با تحریم.

"شرکت های نهفته امروز اقدام شامل Huawei بازو, CCP نظارت دولت است که بازرسان سیاسی مخالفان و را قادر می سازد تا توده اردوگاه های اقامت اجباری در سین کیانگ و قراردادی بردگی از جمعیت آن حمل بیش از همه چین," او گفت:. "برخی Huawei کارکنان ارائه حمایت مادی به CCP رژیم که مرتکب نقض حقوق بشر.

"شرکت های مخابراتی در سراسر جهان باید در نظر خود را در توجه: اگر آنها در حال انجام کسب و کار با Huawei آنها انجام کسب و کار با حقوق بشر به سوءمصرف" Pompeo گفت.

در یک بعد از, رویداد های تپه روزنامه Pompeo گفت: دولت نیز به دنبال در چگونه برای جلوگیری از سرقت اطلاعات از Infinite و دیگر شرکت های چینی.

"این که آیا آن را Infinite یا هر یک از دیگر برنامه های چینی این دولت طول می کشد به طور جدی آن را تعهد به محافظت از آمریکایی ها در' اطلاعات," او گفت:. "ما در حال کار را از طریق یک فرایند هر چند تمام سازمان های مربوطه (و) ما امیدواریم که مجموعه ای از تصمیم گیری در مدت کوتاهی."

آن است که روشن نیست که چگونه بسیاری از Huawei کارکنان تحت تاثیر قرار خواهد. Huawei می گوید در وب سایت خود را که در آن بیش از 194,000 کارمند در بیش از 170 کشور و مناطق.

ایالات متحده باعث شده است که در سراسر جهان, کمپین برای متقاعد کردن دولت های خارجی به ویژه کسانی که در کشورهای متحد به نوار Huawei از پیشرفته شبکه های مخابراتی با این استدلال که اجازه می دهد آنها را به این سیستم منجر به نقض شهروندان خود را در حفظ حریم خصوصی.

آمریکا نیز تهدید ناتو و دیگر متحدان با curtailments یا تعلیق در تبادل اطلاعات و همکاری باید به آنها اجازه می دهد Huawei قطعات و یا فن آوری خود را با سرعت بالا به شبکه های.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب