دوقلوها انجام بهترین خود را به ارائه برخی از حالت عادی در فصل باز برنده

شیکاگو — در مقابل بیش از 40 ، 000 خالی در جنگل سبز صندلی در ورزشگاه آنقدر آرام که فریادهای "من آن را کردم من آ

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

شیکاگو — در مقابل بیش از 40 ، 000 خالی در جنگل سبز صندلی در ورزشگاه آنقدر آرام که فریادهای "من آن را کردم من آن را" شنیده میشد از صدها فوت دور دوقلوها در زمان اولین گام خود را به یک فصل پر از ناشناختهها.

تقریبا هیچ چیز عادی است این روزها به عنوان رمان coronavirus دارای طرح میتوانست به زندگی به عنوان ما آن را می دانم در سراسر کشور برای بسیاری از این تقویم سال. بیش از 140,000 آمریکایی ها از دست داده اند و زندگی خود را به COVID-19 بیش از چهار میلیون نفر بیمار.

هیچ کس نمی داند اگر 2020 فصل خواهد شد و در رسیدن به آن در نظر گرفته شده نتيجهگيری اما در بسیاری از بازی کردیم در مورد اینکه بخشی از راه حل حواس پرتی برای یک ملت است که بشدت به آن نیاز دارد و برای چند دقیقه در شب جمعه دوقلوها به شرطی که فقط.

حداکثر کپلر leadoff خانه اجرا در اولین گام از دوقلوها' 2020 فصل کمک تنظیم صحنه برای دوقلوها' 10-5 برنده بیش جوراب سفید در شب جمعه در نرخ تضمین میشه. کپلر سرب کردن خانه اجرا در آمد و در اولین گام از دوقلوها' 2020 فصل ساخته شده و با صدای بلند اعلام: این Bomba تیم ملی بازگشته است.

شاید برخی از چیزهایی که در حال عادی ،

"قادر بودن به ضربه توپ که من کردم این ماجرا یک کمی اما هنوز هم رفت و شد یک آه امداد برای من و فقط نشان داد که ما آماده هستیم و ما از آنچه که ما تا به حال انجام در این دو هفته برای آماده سازی" کپلر گفت.

حتی با یک میزبان از قانون جدید, تغییرات شاید فقط در این زمینه خواهد بود که عادی ترین چیز از همه. آن زمان غالبا فراموش اجتماعی فاصله دست مطابق با اصول بهداشتی و هر چیز دیگری که می آید با زندگی در طول یک بیماری همه گیر و فقط تمرکز بر روی بازی. آن زمان برای استعداد دوقلوها' جرم به آمدن به زندگی, سرگرم کننده, طرفداران, حتی اگر فقط از دور.

"آن قرار می دهد همه در یک جای خوب ذهنی در نهایت به خارج وجود دارد و فقط انجام است. شما لازم نیست به فکر می کنم دیگر" مدیر Rocco Baldelli گفت. "شما لازم نیست که به تامل در تمام حالات مختلف در مقابل از شما. شما فقط می توانید بیرون بروید و بازی بیس بال."

برای دوقلوها, این یک بازی مطمئن شوید که نگاه بسیاری مانند بسیاری از 162 آنها در آخرین بازی فصل. کپلر به پایان رسید شب با دو اجرا می شود. Jorge Polanco اضافه شده دو بازدید. لوئیس Arraez بیش از حد. جیک غار در یک مجروح بایرون Buxton, تا به حال یک جفت از خود. زمان White Sox leadoff hitter وظیفه Tim Anderson حفر شده در برابر خوزه بریوس دوقلوها' ace در حال حاضر بوده است بنا به چهار اجرا منجر شود.

هر چند Berrios تصادفا یک بیت در فصل اولین دادن آنچه تا به حال تبدیل به یک چهار اجرا منجر دوم زمین باز یافته دوقلوها جرم به عنوان آن را در بسیاری از مواقع سال گذشته او را برداشت.

فقط یک نشانه ای از عادی.

در داخل پارک مقوا صف اول چند ردیف از صندلی پایین اول و سوم خطوط در نرخ تضمین میشه. لوله کشی در صدای جمعیت ارائه همهمه در سراسر ورزشگاه. جوراب سفید بازی اعتیاد جنسی و راه رفتن تا موسیقی blared.

تیم خواهد شد بهترین خود را به ارائه یک ظاهر عادی در اکثر غیر طبیعی از زمان, اما هیچ چیز ترفند کاملا مانند بازیکنان در نهایت پله در این زمینه است.

"هنگامی که من می دانستم 7:10 بود رفتن به آمده حداکثر رفتن به مرحله به جعبه — من کاملا می دانم که در حدود سه ثانیه بعد وجود دارد رفتن به یک خانه اجرا — من می دانستم که قرار بود به یک لحظه خوب بود به احساس واقعا طبیعی و خوب" رئیس جمهور بیس بال عملیات Derek Falvey گفت. "من فکر می کنم که آنچه در آن بود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب