تفاوت های جزئی: قوانین به صورت زیر سن قانونی ماری جوانا پزشکی بیماران - Mon, 11 May 2020 PST

اگر شما 21 سال یا مسن تر زندگی می کنند و در یکی از 33 متحده با قانونی قوانین ماری جوانا پزشکی, شما می توانید د

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

اگر شما 21 سال یا مسن تر زندگی می کنند و در یکی از 33 متحده با قانونی قوانین ماری جوانا پزشکی, شما می توانید دسترسی به ماری جوانا به دلایل پزشکی اگر شما واجد شرایط وضعیت سلامت. و در 11 از این کشورها از جمله واشنگتن تفریحی استفاده از بزرگسالان نیز قانونی بنابراین شما حتی نمی نیاز به مراجعه به پزشک به منظور خرید و مصرف حشیش محصولات.

اما اگر شما زیر 21 و شرط مقدماتی, شما هنوز هم می توانید دریافت و استفاده از ماری جوانا پزشکی. در بسیاری از استفاده های پزشکی متحده افراد زیر سن قانونی می تواند ماری جوانا پزشکی در صورتی که یک فرد مایل به عمل به عنوان مراقب خود و یا تعیین شده ارائه و نیز وارد دولت, ماری جوانا پزشکی, پایگاه داده.

ایده دادن شاهدانه به افراد زیر سن قانونی ممکن است باعث شود برخی از جدی مروارید-محکم به برخی از با مبارزه با مواد مخدر views اما ماری جوانا پزشکی نشان داده شده است به نفع برخی از کودکان مبتلا به سرطان, بیماری اوتیسم, بیماری صرع یا دیگر زندگی تهدید بیماری.

پس چگونه کار می کند در واشنگتن ؟

اول یک توصیه از یک پزشک مراقبت های بهداشتی دارای مجوز در واشنگتن به اجازه استفاده از ماری جوانا پزشکی بیماران مورد نیاز است. پزشکی و پزشکان و دستیاران پزشک osteopathic پزشکان و پزشکان درمان طبیعی در میان کسانی که مجاز به ارائه مجوز. در برخی موارد پزشک ممکن است تمایلی به ارائه این توصیه ها به عنوان آنها هنوز هم نمی دانم اثرات پر از افراد زیر سن قانونی با استفاده از ماری جوانا.

بعد جزئی نیاز یک فرد بالغ مایل به عمل به عنوان مراقب خود/تعیین شده ارائه دهند. پرستار باید حداقل 18-21 سال (برخی از کشورهای متفاوت) و مایل مدیریت رفاه جزئی مبتلا به یک بیماری مزمن و یا ناتوان کننده وضعیت پزشکی – معمولا پدر و مادر یا نگهبان – که می تواند وارد پزشکی تایید شده شاهدانه خرده فروش را به خرید محصولات.

در واشنگتن بیماران باید حداقل سن 18 سالگی باید یک فرم مجوز از پزشک و کارت شناسایی معتبر. شما نمی نیاز به یک تعیین شده ارائه می شود وارد ماری جوانا پزشکی مجوز پایگاه داده. شما حتی می توانید وارد کنید از نظر پزشکی تایید شده به فروشگاه خود را به رسمیت شناختن کارت و خرید از این فروشگاه خودتان; در کشورهای دیگر این چنین نیست.

حتی پس از یک جزئی است, ماری جوانا پزشکی, تشخیص کارت وجود دارد ممکن است دیگر موانع حقوقی.

در برخی از ایالت ها, پدر و مادر که ارائه ماری جوانا پزشکی برای فرزندان خود شده اند و گزارش به مقامات مسئولان مدرسه یا دولت کودک حفاظتی خدمات.

نیز وجود دارد یک محدودیت زمانی که و که در آن پدر و مادر/providers/مراقبان می تواند این دارو به جزئی بیماران. برخی از ایالت ها اجازه نمی دهد مدارس اجازه استفاده و یا در اختیار داشتن ماری جوانا پزشکی در قضیه بنابراین کودکان باید ترک محوطه مدرسه به طب خود را در طول روز. در موارد دیگر مدارس ممکن است اجازه می دهد شاهدانه در سایت اما کارکنان مدرسه نمی تواند اداره آن را به دلایل قانونی است که می تواند سختی برای کار پدر و مادر است.

کالیفرنیا, ایلینوی, فلوریدا, کلرادو و واشنگتن فقط چند متحده که تصویب قوانین است که اجازه می دهد پدر و مادر به اداره پزشکی شاهدانه به کودک خود را در مدرسه. در کالیفرنیا به طور خاص قوانین تنها مربوط به برخی مدارس.

در این کشورها مورد تایید اشکال شاهدانه برای افراد زیر سن قانونی محدود به روغن های خوراکی و یا لوسیون که می تواند به سرعت جذب می شود. علاوه بر این, شاهدانه را نمی توان ذخیره شده در محوطه مدرسه و یک پرستار تنها می تواند مدیریت محصول در یک منطقه تعیین شده است. در برخی از کشورها که در آن ماری جوانا ممنوع است در محوطه مدرسه ما شاهد قانونگذاران به دنبال قوانین مشابه به اجازه می دهد شاهدانه دولت به دانش آموزان است.

کالج ها و دانشگاه ها نیز در تلاش برای رسیدگی به ماری جوانا پزشکی. در اکثر موارد, این مدارس هنوز هم منع حضور خود در محوطه مدرسه و حتی نیاز به کارکنان به دارو باقی می ماند رایگان از ترس از دست دادن دولت یا بودجه فدرال.

با ادامه داد: قانونی کردن ماری جوانا پزشکی و توسعه قوانین و پدر و مادر و سرپرستان امیدوارم شروع به دیدن گزینه های بیشتر برای ارائه مراقبت از کودکان خود را – اما هنوز هم باید آماده باشد که در برخی از مناطق از جامعه است آهسته به قبول آن عادی و قانونی است یا نه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی مجوز برای افراد زیر سن قانونی در واشنگتن بازدید doh.wa.gov/MedicalMarijuana.

آلیسون سالن دارای مدرک لیسانس فناوری کار کرده است و در این زمینه برای بیش از 15 سال است. او به تازگی دریافتند که او عشق واقعی نهفته در طراحی وب سایت رسانه های اجتماعی و بازاریابی نوشتن و وبلاگ نویسی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن