WDFW تشخیص dog sniffs خارج تهاجمی صدف در قایق - Mon, 08 Jun 2020 PST

گودال کوچک آب, واشنگتن, وزارت امور خارجه برای اولین بار صدف-تشخیص سگ ثابت کرد که یک سگ شریک ارزشمند در مبارزه

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

گودال کوچک آب, واشنگتن, وزارت امور خارجه برای اولین بار صدف-تشخیص سگ ثابت کرد که یک سگ شریک ارزشمند در مبارزه با گونه های مهاجم آبزی.

در حالی که کار قایق بررسی ایستگاه در واشنگتن-آیداهو مرز فقط در شرق اسپوکن بیش از آخر هفته روز یادبود حوضچه کشف تهاجمی صدف بر روی یک قایق سفر از دریاچه Havasu آریزونا.

قایق در حال حاضر بوده است decontaminated در سه قبلی مونتانا و آیداهو زدايي سایت ها و صدف ها را حذف قبل از گودال کوچک آب بینی' شناسایی آنچه که چشم انسان از دست رفته بود – کوچک تهاجمی صدف پنهان در پشت بخشی از قایق سونار سیستم.

بدون یک سگ شریک مانند گودال کوچک آب, این صدف نمی خواهد یافت شده و می تواند به پایان رسید تا هزینه میلیون ها دلار خسارت در بدن از آب نیست که در حال حاضر تهاجمی صدف.

مهاجم صدف مانند quagga و گورخر, صدف اخير در سراسر شمال امریکا از سال 1980s. رودخانه کلمبیا تنها حوضه در ایالات متحده آمریکا است که باقی می ماند رایگان از صدف. صدف ارائه سواحل غیر مسدود کردن آب تصفیه لوله و نابود کردن قایق موتور.

این خدمات شیلات و حیات وحش تخمین می زند که اگر گورخر و quagga صدف حمله به رودخانه کلمبیا در آنها می تواند هزینه های برق آبی امکانات را به 300 میلیون دلار در سال و ایجاد صدها میلیون نفر بیشتر در هزینه های مرتبط با آسیب های زیست محیطی و افزایش هزینه های عملیاتی به مراکز تکثير میباشند ماهی و آب انحرافات.

گودال کوچک آب است که فقط یک سلاح در مبارزه با تهاجم صدف. او در ابتدا تسلیم به یک پناهگاه حیوانات در فرزنو کالیفرنیا جایی که او گرفتار, توجه, سبز, سگ پروژه "نجات یک دلیل" برنامه. کارکنان در, سبز, سگ, پروژه تماس صدف سگ در اوکدیل کالیفرنیا و گودال کوچک آب بود و آموزش دیده برای تشخیص صدف با استفاده از بینی حساس.

WDFW دریافت کمک مالی از اداره احیاء به خرید گودال کوچک آب برای گونه های مهاجم آبزی بررسی ایستگاه برنامه.

عمومی می تواند انجام بخشی خود را برای جلوگیری از گسترش گونه های مهاجم با تمیز کردن خشک کردن و تخلیه شناور از جمله قایق و دیگر nonmotorized عروق در هر زمان آنها را گرفته و آن را از آب. این شامل drywells و دنده بود که در قایق. همچنین توقف در هر قایق را بررسی کنید.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد گونه های مهاجم آبزی و توقف خود را گسترش در WDFW وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب