نه منجمد کردن: Spokane ستاد بازیکنان گذشته و حال را یخ در پست فالز یخ بازی در طول لیگ خاموش شدن ناگهانی - Sun, 31 مارس سال 2020 PST

درک و زین Ryan lugged هاکی کیسه به مرز یخ آرنا در روز پنج شنبه به دنبال چیزی است که جوانب مثبت محلی در حال پید

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

درک و زین Ryan lugged هاکی کیسه به مرز یخ آرنا در روز پنج شنبه به دنبال چیزی است که جوانب مثبت محلی در حال پیدا کردن این روزها بسیار نادر است.

یخ.

برای درک رایان که نقش شعله کلگری فرصت است و حتی بیشتر مهم با توجه به وجود دارد باقی می ماند امکان لیگ ملی هاکی می تواند رزومه بازی در برخی از نقطه در این تابستان.

اما آن را نیز به معنای چیزی دیگری برای Ryan: زمان بر روی یخ با پسر خود.

"این سرگرم کننده است که او به اندازه کافی در حال حاضر که او می تواند نوع از اقامت در خارج از راه یک کمی" Derek گفت: از 6 سال Zane. "او درک نمی کند که چگونه سرد این است که بیش از حد فقط به بیرون می آیند اینجا و اسکیت. آن را بیشتر سرگرم کننده برای من بود در خارج وجود دارد با او و دیدن او سعی کنید برای انجام این آموزش که ما در حال انجام بیش از حد. خنک آن تجربه است. آن را سرگرم کننده است."

در همان زمان, رایان می خواستم برای تمرین و پس از اسپوکن ستاد بازیکن خرس هیوز – که پدر وینس مدیریت عرصه شد بر روی یخ با رایان بیش از حد.

"آن را به خوبی به یاد در اینجا بیش از حد چرا که او می تواند نگه دارید تا" رایان گفت: "و من نه فقط در تلاش برای انجام دریل با زین."

رایان و هیوز را ندارد و تنها دو محلی و ورزشکاران با استفاده از یخ موجود در کار د لین که در دسترس نیست در همه جا در این کشور با ایالات بازگشایی عرصه های مختلف همراه جدول زمانی. چند ساعت قبل از آن 20 تن از جمله برخی از NHL بازیکنان scrimmaged به عنوان بخشی از یک offseason برنامه با قدرت Edge Pro آموزش.

در زمان های دیگر منطقه جوانان در حال اسکیت به عنوان به خوبی. برخی از آنها در اطراف گیر به تماشای داد و بیداد از عرصه لابی گرفتن در یک چشم است که نادر در طول COVID-19 pandemic: ورزشی زندگی می کنند, حتی اگر وجود نداشت رسمی نمره.

"این نوع از خوب است. من برگشتم از کالیفرنیا (که در آن) وجود نداشت یخ" گفت: جیک McGrew, که از دست رفته بیشتر از 20-سال-فصل با اسپوکن ستاد به دلیل مصدومیت زانو. "این هیچ چیز بیش از حد شدید است. این یک اسکیت. بعضی از بچه ها نشده است بر روی یخ در دو ماه.

"این خوب است به خارج. من نمی خواهد آن را انتخاب کنید تا بازی. من می خواهم به آن تماس بگیرید خیلی خوب داد و بیداد."

حتی اگر NHL شروع می شود تا دوباره McGrew که بخشی از San Jose Sharks سازمان نمی تواند بازی به این دلیل که کوسه نیست در میان 24 تیم که اصلاح حذفی در حال حاضر پیشنهاد شده است.

نه می Jaret اندرسون-هرگاه که بازی 53 بازی در سال گذشته برای Los Angeles Kings' AHL وابسته, Ontario (کالیفرنیا) سلطنت.

اما تایلر جانسون Tampa Bay Lightning خواهد بود شماره 2 دانه در کنفرانس شرق و Kailer Yamamoto با Edmonton Oilers کشت پنجم خواهد باز در برابر 12th-کشت Chicago Blackhawks.

که باعث می شود این یخ زمان همه مهم تر برای آنها را به طوری که جانسون که صرف بخشی از خود را در offseason CdA آمد از فلوریدا به دلیل وجود دارد هیچ جایی برای او به اسکیت بازی کردن.

"پایین وجود من نبود اسکیت در همه, بنابراین من می خواستم به عقب بر گردیم روی یخ کمی" جانسون گفت.

این داد و بیداد بود و فقط یک قطعه از خود را دو بار در هفته برنامه است که برخی از شروع به شرکت در اسرع وقت آیداهو وارد مرحله دو از بازگشایی در این هفته ممکن است 16. در حالت عادی تابستان, اماتور, گیر افتاد Azevedo ایالات متحده مدیر با قدرت Edge Pro را سازماندهی یک برنامه مشابه برای این گروه از بازیکنان است اما شروع آن در ماه ژوئن.

Azevedo رشد در اسپوکن و با اسپوکن بریوز, از Kootenay بین المللی تاریخ لیگ هاکی از سال 2005 تا 2007. او شده است یک توسعه مهارت های مربی – نه فقط برای جوانب مثبت اما جوانان به عنوان به خوبی برای 12 سال گذشته.

"این فقط کمک می کند تا با بازیکنان جوان با دیدن این بچه ها اینجا هر روز" Azevedo گفت. "این باعث می شود آنها می خواهند برای رسیدن به این پیست هر روز و آن را سرگرم کننده برای آنها است که آنها را وادار به دیدن جوانب مثبت از طریق آن همان چیزی دقیق آنها فقط دو ساعت زودتر."

زمان روسای بازیکنان الی Zummack و James Porter جونیور نیز بخشی از این برنامه است. دروازه بان پورتر رفت 8-2-0 با روسای فصل پیش سوار بیش از یک ساعت از خانه اش در Bonners Ferry به بخشی از.

"اوه آره ارزش زیادی به اسکیت بازی کردن با بچه ها مثل این NHLers," پورتر گفت.

تقاضا برای یخ شامل زمان مردم از سراسر کشور. وینس هیوز گفت: مردم از عنوان دور به عنوان سیاتل و Wenatchee باید محفوظ یخ در مرز.

این نشانه آن است که هاکی است striding نسبت به حالت عادی چیزی به بازیکنان گفت: خوش آمدید.

"وجود دارد برخی از استعداد زیادی در اینجا تعداد زیادی از سطح بالا اسکیت بازان پس از آن واقعا خوب بود احاطه شده توسط آنها" Zummack گفت. "هنگامی که شما در حال آموزش با آنها همه چیز را بیشتر در سطح بالا است. شما می توانید تعداد زیادی از آن. آن را بزرگ بوده است تا کنون و من به دنبال به جلو به یک تابستان بزرگ."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب