آلن Liere ماهیگیری-شکار گزارش May 28 - Tue, 27 May سال 2020 PST

پرواز ماهیگیرینقره ای کمان پرواز فروشگاه گفت: دریچه در شمال چنگال کار د لین در حال گسترش به drakes و goldens.

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

پرواز ماهیگیری

نقره ای کمان پرواز فروشگاه گفت: دریچه در شمال چنگال کار د لین در حال گسترش به drakes و goldens. در St. Joe رفتن آماده شده با مخلوط goldens, salmonflies, PMDs و drakes. اسپوکن رودخانه به عقب باز برای ماهیگیری در تمام بخش های. در حالی که هنوز هم بسیار بالا ماهی را می توان یافت که در آنها از جریان اصلی. بزرگ, زرق و برق streamers احتمالا موثر ترین

در شلغم را پرواز فروشگاه در حلقه گل آلن پترسون گفت: برای North Fork کار د لین و سنت جو آزمونهای تشخیصی او توصیه می کنم با استفاده از الگوهایی که دارای کنتراست بالا و خوب حرکت مانند سیاه و کثیف و فاسد که الگوهای اضافی فلش اضافه شده برای جذب این جنایتکاران. قرمز همیشه خوب و فلش آبی رنگ در الگوهای عالی است. هر دو بهترین کار در یک نزول نکته پرواز خط صید در بخش های عمیق تر از این جریان با حداقل tippet حدود 18 اینچ برای جلوگیری از غیر قابل کنترل رانش.

گزارش های خوب از ماهیگیران پرواز هستند که از پزشکی و Coffeepot دریاچه ها. Coffeepot شده است بهترین با زیتون buggers و دوشیزه/سنجاقک الگوهای. پزشکی قزل آلا هنوز ضربه متعادل زالو و chironomids.

این Tucannon دریاچه هنوز هم یک شرط بندی خوبی برای تعداد زیادی از کوچک ماهی قزل آلا و همچنین به عنوان یک گاه به گاه ماهی به 18 اینچ. شاهزاده پوره در سریع بازیابی شده است مرگبار از اواخر.

ماهی قزل آلا و پاک زرق و برق

این WDFW 2020 ماهی قزل آلا دربی رسما افتتاح شد پنج شنبه گذشته در بیش از 100 نگردند دریاچه ها. بیش از 100 شرکت کننده کسب و کار در حال ارائه بیش از 1000 جایزه به ارزش بیش از $40,000. برنده دربی ماهی قزل آلا را زرد تگ متصل به باله. نگه داشتن برچسب به عنوان شما به آن نیاز دارند و ادعا می کنند جایزه خود را. جایزه ادعا باز خواهد شد در WDFW صفحه وب در روز دوشنبه. یک لیست از شرکت کننده دریاچه در اینجا در دسترس است.

Chelan دریاچه پاک زرق و برق به طور متوسط 12 اینچ شده اند به حالت تعلیق در 30 فوت در اطراف Wapato نقطه به تازگی. Loon Lake پاک زرق و برق بسیار کوچکتر با 9 اینچ بودن به طور متوسط. Trollers در حال گرفتن شماره های خوب در بالا 20 فوت آب است. این Loon Lake شب شیلات معمولا لگد نمی کردن تا به گل سرخ وحشی شروع به شکوفه در ماه ژوئن.

Grant County پارک دریاچه رنگین کمان به 17 اینچ گرسنه هستند و محدودیت های در حال فرود آمد. همان باید درست در نزدیکی دریاچه آبی رنگ است.

Steelhead و ماهی قزل آلا

ماهیگیری تفریحی برای بهار chinook ماهی قزل آلا در رودخانه کلمبیا به پایان رسیده است برای سال جاری ادامه داد: به عنوان کم بازده نگرانی در مورد جلسه حفاظت از اهداف است. بهار chinook salmon fishing نیز بسته در رودخانه مار زیر کمی غاز سد. این شامل سنگ و بتن منطقه بین اطفال دور زدن و بازگشت لوله و کمی غاز سد در امتداد خط ساحلی جنوب از مرکز (شامل گردشگاه منطقه محلی شناخته شده به عنوان "دیوار" در مقابل نوجوانان مجموعه امکانات. این بسته تمام بهار chinook ماهیگیری در رودخانه مار به عنوان Clarkston منطقه شیلات بسته در مه 15.

خاردار ری

انواع مختلف اردک ماهی ماهیگیری خوب بوده در دریاچه روزولت در نزدیکی Gifford کشتی و در اسپوکن بازو. اکثر ماهی ها در کمتر از 20 فوت آب است. در اسپوکن بازوی ماهی کانال از لبه شناور 5 پایین. ماهی که در تمام اندازه ها اما ماهیگیران تفننی حفظ شده است محدوده walleyes در حال اجرا 17-21 اینچ است. Grubs swimbaits و شاخه tiffany shawn رنگ در حال گرفتن بسیاری از ماهی.

یک دوست که صید دریاچه طولانی را از پل پرتاب آخر هفته گذشته گفت که او "ماهیگیری بهترین روز زندگی من است." از جمله در گرفتن خود را از ده ها تن از انواع مختلف اردک ماهی بود 11-کوبنده به عنوان به خوبی به عنوان برخی از خوب smallmouth باس.

بانک دریاچه انواع مختلف اردک ماهی ماهیگیری خوب بود هفته گذشته برای ماهیگیران تفننی کشیدن ریسندگی در شیطان Punchbowl و در بارکر آپارتمان. اکثر ماهی شده اند در حدود 14 فوت آب است.

من-82 استخر در شهرستان Yakima برگزاری انواع ماهی از جمله crappie و ماهی قزل آلا. این یک جای خوب برای بچه ها اگر شما لازم نیست که یک قایق.

گونه های دیگر

مناطق دریایی 1-3 از جمله Willapa خلیج و Grays Harbor, باز, برای, پایین, ماهی, صدف, صدف, صدف, صدف, و گونه های دیگر در روز سه شنبه به عنوان شرح داده شده در واشنگتن ماهیگیری ورزشی قوانین جزوه. Crabbing در رودخانه کلمبیا نیز از سر گرفته تحت نرمال مقررات. نوعی ماهی پهن و تیغ صدف برداشت بسته باقی خواهد ماند در این مناطق به دلیل ادامه نگرانی ها در مورد گسترش coronavirus در جوامع محلی.

2020 Pikeminnow برنامه پاداش آغاز شد آوریل 11 به جای مه 1 این سال است. برای هفته پایان روز شنبه, 1,068 ماهی تبدیل شد ، این Cathlamet ایستگاه در کلمبیا ثبت ترین ماهی در 654. در مار بویر پارک بيشترين در 117.

تماس با آلن Liere @spokesmanliere@yahoo.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب