MLB بازی به تعویق افتاد و به عنوان Marlins مقابله با شیوع کروناویروس

میامی—دو بازی های لیگ, برنامه ریزی برای دوشنبه شب تعویق افتاده بودند به عنوان Miami Marlins مقابله با شیوع کرو

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

میامی—دو بازی های لیگ, برنامه ریزی برای دوشنبه شب تعویق افتاده بودند به عنوان Miami Marlins مقابله با شیوع کروناویروس که رشته آنها در فیلادلفیا.

Marlins' خانه, درب بازکن, در برابر بالتیمور بود به نام خاموش به نیویورک یانکیز' بازی در فیلادلفیا. یانکی ها شده اند در همان محل باشگاه وانجمن Marlins استفاده می شود آخر هفته گذشته.

مارلین به تعویق افتاد خود خانه پرواز یکشنبه شب پس از خود سری آخر در برابر فیلیز.

لیگ اصلی بیس بال اعلام کرد لغو دو بازی حدود هفت و یک پنجم ساعت قبل از برنامه ریزی گام اول گفت اضافی COVID-19 تست شد و در حال انجام است. "اعضای Marlins' سفر, پارتی, خود quarantining در محل در حالی که در انتظار نتیجه این نتایج" MLB در بیانیه ای گفت.

میامی پارچ خوزه Urena خراشیده شد از خود شروع برنامه ریزی شده در روز یکشنبه بازی و گیر Jorge آلفارو در رفت و مجروح فهرست جمعه. هیچ دلیل داده شد برای حرکت می کند اما مدیر همین Mattingly گفت: کسانی که تست مثبت خواهد بود قرنطینه در فیلادلفیا.

Marlins' مخاطره آمیز سلامت مطرح شده دوباره شک و تردید در مورد MLB توانایی به پایان فصل در طول یک بیماری همه گیر. در Cincinnati Reds دوم baseman مایک Moustakas و مرکز fielder نیک Senzel احساس بیمار پنج شنبه یک روز پس از هم تیمی رفت و مجروح لیست چرا که او آزمایش مثبت برای COVID-19.

برخی از Marlins بازیکنان پیامک هر یک از دیگر در مورد این تیم و مسائل مربوط به سلامت قبل از روز یکشنبه بازی وجود دارد اما در بحث کاهش به بازی shortstop میگوئل Rojas گفت.

"که هرگز ما ذهنیت" Rojas گفت. "ما می دانستیم که این می تواند اتفاق می افتد در برخی از نقطه. ما آمد به ورزشگاه برای بازی آماده است."

گفت: Mattingly: "این منصفانه است که می گویند بچه ها در مورد همه چیز. آنها می خواهند چگونه آنها احساس مورد وضعیت شنیده می شود. من فکر می کنم آن را عادلانه است. ما در حال صحبت کردن در مورد سلامت است."

Marlins بازی, نمایشگاه بازی در آتلانتا در روز سه شنبه و چهارشنبه در برابر بریوز که دارند بدون بالا دو فو تایلر گل و تراویس d'Arnaud پس از هر دو بازیکن نشان داد علائم COVID-19. Mattingly کاهش یافته است می گویند که آیا او فکر Marlins سلامت مسائل مربوط به آتلانتا متوقف شود.

میامی یک نقطه داغ برای همه گیر اما در یکشنبه Mattingly گفت که او احساس امن تر وجود دارد.

"شما احساس امن در ballpark; من احساس امن با محیط اطراف رفتن خانه," او گفت:. "این خیلی ترسناک در جاده ها است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

AP نویسندگان ورزشی دیوید Ginsburg در بالتیمور و غارت Maaddi در فیلادلفیا کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن