محققان دانشگاه ییل NBA شریک خواهد شد به مطالعه بزاق بر اساس COVID-19 آزمون

محققان در دانشگاه ییل و NBA و ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط همکاری "به منظور مطالعه اثر بزاق مبتنی بر روش های اس

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

محققان در دانشگاه ییل و NBA و ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط همکاری "به منظور مطالعه اثر بزاق مبتنی بر روش های است که به سرعت تعیین می کند اگر کسی از شما با این رمان coronavirus" دانشگاه اعلام کرد در روز دوشنبه.

دانشگاه ییل دانشکده بهداشت محققان را توسعه داده اند یک COVID-19 روش تست به نام SalivaDirect.

آزمون اجباری نیست و کار استفاده می شود, بازیکنان, مربیان و کارکنان از تیم NBA است که به صورت داوطلبانه انتخاب و به مطالعه است. وجود خرید از NBPA.

"بازیکنان ما در حال هیجان زده می شود بخشی از این مطالعه" NBPA افسر ارشد پزشکی جو Rogowski. "نه تنها آن را ارائه می دهد پتانسیل برای بازیکنان به یک روش جایگزین تست در NBA پردیس در اورلاندو اما مهمتر از آن اجازه می دهد تا آنها را به اهرم خود را به طور منظم تست به یک بزرگتر کمک به بهداشت عمومی در مبارزه با این ویروس است."

NBA خطاب تست بزاق در آن گسترده بازگشت-به-بازی بازی های سند.

"ییل محققان شناسایی بزاق به عنوان به طور بالقوه قابل اعتماد و حساس نمونه برای تشخیص coronavirus اگر چه اثر از بزاق برای یک آزمون حساس در افراد بدون علامت است و نه نشان داده شده است," NBA گفت: در این سند است. "برای فعال کردن بزاق برای رسیدن به آن نظارت پتانسیل محققان دانشگاه ییل انجام خواهد شد بهینه سازی نیرومندی و حساسیت آزمایش با مقایسه نتایج د-شناسایی و تست بزاق در برابر د-شناسایی و تست های انجام شده از طریق سواب."

غیر تهاجمی SalivaDirect آزمون توسعه یافته به عنوان یک جایگزین برای نازوفارنکس swabbing روش برای COVID-19 تست. دانشگاه ییل آزمون نیاز به فقط یک نمونه بزاق و به گفته محققان آن را فراهم می کند یک روش تست که کمتر از گران قیمت نیاز به حداقل آموزش و کاهش خطر ابتلا به بهداشت و درمان کارگران است.

"در صحبت با همکاران ما در NBA, ما شنیده از آنها که در علاوه بر این به پیدا کردن کمتر تهاجمی تست راه حل های خود را برای بازیکنان و کادر قوی وجود دارد تمایل خود را به بازگشت به مردم و به خصوص کمک به جوامع کم درآمد پس از آن شد بلافاصله روشن است که منافع ما بودند تراز وسط قرار دارد" دستیار استاد در دانشگاه ییل دانشکده بهداشت عمومی ناتان Grubaugh در بیانیه ای گفت.

Grubaugh آن Wyllie, آلبرت Ko و هارلان Krumholz نظارت مطالعه است.

پس بازیکنان NBA تست خواهد شد به طور منظم برای COVID-19 این را محققان فرصتی برای مقایسه نتایج آزمون. این کمک خواهد کرد که اجازه می دهد تا ارسال به FDA برای جلوگیری از تصویب. محققان به دنبال تصویب سریع به طوری که عموم مردم می تواند دسترسی به SalivaDirect در اواسط ماه جولای.

محققان دانشگاه ییل در مقایسه SalivaDirect آزمون به نازوفارنکس آزمون از 44 بيمار و 98 بهداشت و درمان کارگران در دانشگاه ییل در نیوهیون بیمارستان و پیدا شده "که بزاق نمونه های گرفته شده از داخل دهان ارائه شده بیشتر تشخیص حساسیت و ثبات در طول دوره عفونت از گسترده توصیه می شود نازوفارنکس رویکرد است. این مطالعه همچنین به این نتیجه رسیدند که وجود دارد کمتر تنوع در نتایج با نمونه برداری از بزاق."

گفت: NBA مدیر پزشکی ورزشی دکتر جان DiFiori: "ما امیدواریم که کمک های ما به این کار کمک خواهد کرد که برای پیشبرد تحقیقات در مورد علاقه به طور گسترده در دسترس و با حداقل تهاجم تست."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن