COVID معضل: ما می اجتماعی و امن در آخر هفته روز یادبود?

در مینه سوتا ما در حال حاضر مجاز به جمع آوری با کسانی که خارج از خانواده ما در گروه های بزرگتر از 10.و این آخر

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

در مینه سوتا ما در حال حاضر مجاز به جمع آوری با کسانی که خارج از خانواده ما در گروه های بزرگتر از 10.

و این آخر هفته روز یادبود.

اما شیوع کروناویروس هنوز در حال رشد است در اینجا.

آیا من می توانم کباب با همسایه ؟

اجازه دهید بچه ها من بازی با دوستان خود?

بازدید پدر بزرگ آنها ، و مادر بزرگ می آمد ؟

و صبر کنید, چه می شود اگر آن باران ؟ (و آن را احتمالا خواهد شد.)

بله به تمام کسانی که — شاید.

کارشناسان بهداشت می گویند بی شماری وجود دارد حالات می توان با خیال راحت انجام این آخر هفته — و راه های بی شماری به آنها می تواند ناامن و غیر مسئولانه است.

در اینجا برخی از مفید اصول:

هر کسی آسیب پذیر?

اگر هر کسی که درگیر آسیب پذیر است — خانه ایمنی بدن به خطر بیافتد دیابتی مبتلا به آسم و بیماری های قلبی ریوی, بیماری چاقی, به نام چند — شما باید به فکر می کنم سخت در مورد این که آیا آن شخص باید گنجانده شود و این که آیا شما باید اگر شما یک مقدار زیادی از تماس نزدیک با فرد است.

هوا بیش از سطوح

سطوح عمومی مانند دستگیره های درب و دکمه های آسانسور که بسیاری از مردم لمس باید با احتیاط رفتار شود. و دست شستن باقی مانده است به یک جزء اصلی.

کارشناسان به طور فزاینده ای گفت: coronavirus گسترش بیشتر از طریق هوا از روی سطوح.

سازمان دیده بان نفس خود را

اما نه هوا به طور کلی. مردم نفس — سرفه و عطسه و آواز و فریاد صحبت کردن و حتی تنفس — حاوی قطرات رنگ و لعاب با ویروس.

"مردم نگران سطوح و مدفوع و تمام انواع از چیزهایی که دوست دارم" گفت: دکتر فرانک Rhame, یک متخصص بیماری های عفونی با Allina Health. "بسیار غالبا لمس سطح ممکن است تا حدود 5 درصد از انتقال اما اکثریت قریب به اتفاق از انتقال آمده از ذرات ما اخراج از دستگاه تنفسی. فقط یک فرد صحبت کردن را اخراج حدود 1000 ذرات در هر ثانیه است."

ماسک و فاصله

به همین دلیل پوشش صورت خود را هنگامی که در اطراف آن در خارج از خانواده شما مهم است.

چرا که به عنوان بسیاری از 40 درصد از افراد آلوده در هر لحظه ممکن است آن را نمی دانید و یا هر گونه علائم آن مهم است برای هر کسی که در تماس با دیگران به پوشیدن صورت پوشش به پوزه خود را احتمالا ویروس-laced میکروب Rhame می گوید و اشاره کرد که در آن توصیه شده توسط CDC و یک گروه کر در حال رشد از کارشناسان پزشکی از جمله پزشکی مینه سوتا انجمن.

نگه داشتن شش پا از هم جدا مهم است اما نه یک شماره سحر و جادو. اگر شما معاشرت با یک فرد آسیب پذیر در نظر بگیرید که افزایش فاصله به 10 یا 12 فوت است.

در داخل خانه در مقابل. خارج از منزل

این staleness از درجه اهمیت بیش از حد. هوا در داخل یک آسانسور کهنه است. هوا در داخل یک خانه با پنجره های بسته ممکن است. هوا خارج نیست.

انواع قطرات ما اخراج همانطور که ما تنفس و صحبت کردن با کوچکترین آنهایی که آنهایی که در واقع می تواند معطل بیات در هوا برای تا به دقیقه 13 — به راحتی پراکنده شود خارج. آنهایی که بزرگتر که ممکن است آنهایی که به ندرت سفر دورتر از شش فوت است.

بنابراین اگر شما می توانید آن را در خارج از این آخر هفته انجام دهد.

قضاوت خطر

هیچ کس در این سیاره است که مطمئن شوید که دقیقا چگونه به احتمال زیاد کسی که به قرارداد این ویروس از شخص دیگری در یک محیط خاص.

کارشناسان می گویند این همه در مورد شانس و آنها مصرانه از همه به یاد داشته باشید که در حالی که شما ممکن است احساس امنیت خود اقدامات خود قرار داده و ممکن است دیگران بیشتر در معرض خطر است.

Rhame می گوید که او می بیند و این هر دو از نظر سلامت و بهداشت بهتری است.

"قرار دادن یک لعنت ماسک" او خواستار. "این به آن معنا نیست آن را برای رفتن نجات دهد اما این یک جنگ کوچک مراحل و ما فقط باید به نظم در مورد آن. ...

من در یک ساختمان آپارتمان و نیمی از ساکنان نیست با پوشیدن ماسک و آن را همواره مرا آجیل چون هر وقت من عبور مسیرهای با کسی در راهرو کسی پوشیده نیست من می دانم که آنها به من افزایش خطر بیمار شدن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن