خنک کردن با خیال راحت در این 15 سواحل نزدیک Spokane - Fri, 31 Jul 2020 PST

یک جستجوی سریع در گوگل نیست بسیار الهام بخش اعتماد به نفس است که رفتن به ساحل امن است در طول بیماری همه گیر کو

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

یک جستجوی سریع در گوگل نیست بسیار الهام بخش اعتماد به نفس است که رفتن به ساحل امن است در طول بیماری همه گیر کوروناویروس. اما با برخی از سرگرمی های داخلی گزینه تشبیه به ظروف پتری برای بیماری و تفریح در فضای باز می تواند تابستانی 2020 را فضل صرفه جویی در.

کتی Swagerty 16 و برت Oversby, 17, گریختم 100-درجه حرارت شنبه راه اندازی شده توسط خود را به Spokane رودخانه از طریق طناب نوسان در بولدر ساحل. اسکار Swagerty استرالیا چوپان و سگ گله اسکاتلندی مرز مخلوط جویده در minibasketball در این نزدیکی هست.

هیچ چیز الهام بخش شیب آب سرد مانند خطرناکی درجه حرارت بالا. روز جمعه هوا بالا است 103 درجه, مطابق, Spokane, رکورد دمای بالا برای تاریخ در سال 1929.

اما استخرهای بسته شده است. به طور کلی خطر انتقال ویروس بسیار پایین تر در خارج از منزل از آن است که در داخل خانه کارشناسان گفته اند. و دکتر Anthony Fauci را تشویق کرده است به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته فعالیت در فضای باز به عنوان یک راه امن برای برخی از سرگرم کننده midpandemic.

در اواخر ماه مه Fauci در پاسخ به یک سوال در مورد عکس از سواحل شلوغ و بدون محکوم کردن beachgoers. اما او گفت: در مناطق با فعالیت های ویروسی, دیدن مردم شلوغ در میله های زندان و یا در boardwalks "که در آن آنها بسیار به یکدیگر نزدیک من را نگران کرده است."

CDC منتشر کرده است ساحل دستورالعمل برای اجتناب از COVID-19 که می گویند کارکنان و بازدید کنندگان خواهد بود در کمترین خطر از گسترش این ویروس اگر همه آنها اقامت حداقل 6 فوت دور از مردم در آنها زندگی نمی کنند ، کارکنان و بازدید کنندگان نیز باید به اشتراک گذاری مواد غذایی, تجهیزات, اسباب بازی یا لوازم با مردم در آنها زندگی نمی کنند با هر دستورالعمل.

Oversby در بولدر ساحل برای سومین بار در این هفته گفت: این ماند مشغول در میان coronavirus نگرانی احتمالا به دلیل وجود فضای کافی برای فاصله اجتماعی بین beachgoers.

"در آب و ماندن در آب" Oversby گفت. "شما خیلی دور از همه که در راه است."

CDC همچنین توصیه می کند با پوشیدن ماسک در حالی که از آب هر چند فاصله اجتماعی می تواند عملی تر در گرما.

پس چگونه شما می توانید جلوگیری از شلوغ سواحل ؟ سعی کنید کمتر جمعیت گزینه شاید یکی از شما هرگز از شنیده می شود. در اینجا یک لیست از مورد علاقه, عمومی, شنا, سراخ ها به علاوه چند دیگر کمتر شناخته شده مقصد.

واشنگتن

تخته سنگ, ساحل, Spokane Valley. این نقطه در امتداد اسپوکن رودخانه ممکن است به عنوان نزدیک به عنوان شما خواهد شد. این برنامه رایگان آن را سندی و آن را در مورد یک درایو 15 دقیقه ای از مرکز شهر اسپوکان. واقع در سمت راست خاموش Upriver درایو ساحل nestled در کنار صدمین دنباله این معنی که شما می توانید خود را قطع منظره پیاده روی با یک شیب در آب است. هشدار داد: جمعیت یک واقعیت در این کشش از رودخانه.

Pine River Park, Spokane. این بسیار کوچک اما بسیار شیرین در ساحل راست در اسپوکن مناسب برای خانواده ها با بچه های جوان که نمی خواهید به نگرانی در مورد آب های عمیق و قوی undercurrents. این minibeach احاطه شده توسط گیاهان سبز و نشسته در سراسر از یک خط نازک از رودخانه از برخی از بیابان سطح فلور. بدون نیاز به ترک Fido در خانه برای این تفرج یا او را خوش آمدید به چلپ چلوپ در کنار kiddos. خود را غوطه در آب می تواند گیلاس در بالای یک قدم زدن از طریق مسیرهای پیاده روی پوشیده شده از درخت.

گرانیت نقطه رفت و آمد مکرر در Loon Lake. گرانیت نقطه نزدیک به یک مایل از ساحل شنی خصوصی در مقابل Loon Lake. ساحل شامل یک wading را از منطقه آب های عمیق, شنا حوض با غواصی هیئت مدیره و امکانات از جمله یک کافه همه احاطه شده توسط مادر همیشه سبز و شمال غربی اقیانوس آرام خوبی است. حدود یک ساعت رانندگی از Spokane, خصوصی, ساحل, است, باز, برای استفاده در روز می رسد تا زمانی که ظرفیت آن محدود است به جلوگیری از گسترش COVID-19. روز تصویب هزینه $10 برای بزرگسالان و 5 دلار برای کودکان زیر 13. اما به یاد داشته باشید حیوانات خانگی مجاز نیست.

Deer Lake Resort در Deer Lake. اگر فکر ساحل شلوغ باعث می شود شما لرز به عنوان COVID-19 نفر در حال بالا رفتن Deer Lake کمی بیشتر هزینه, اما تضمین برخی از فضای بین beachgoers. حدود یک ساعت در شمال Spokane, رفت و آمد مکرر بسته شده است سواحل آن به عموم به منظور حفظ فاصله در ساحل. دسترسی به ساحل می آید با اقامت در RV نقاط برای 55 $در هر شب یا کابین است که طیف وسیعی از $110 $195 هر شب هر دو با دو شب حداقل. با توجه به 4.3 امتیاز ستاره بر اساس بیش از 200 گوگل, بررسی گوزن دریاچه شرط بندی امن است.

ماهی دریاچه شنی. این دریاچه کوچک ویژگی های بزرگ کمی کشش از شن و ماسه و یک نقطه مناسب برای شنا. موتور قایق ممنوع است بنابراین واقعا خوب شناگران می توانید انجام دور در اطراف دریاچه اگر آنها را انتخاب کنید. آن را می کشد در جمعیت, پس از آن بهترین گزینه برای ضعف سيستم ايمنی مردمی, اما آن را برای یک تابستان چلپ چلوپ.

آزادی دریاچه پارک منطقه ای. شماره 1 مقصد در دریاچه استفاده می شود به درستی به نام ساحل شنی, رفت و آمد مکرر اما این نقطه در حال حاضر فقط یک گرم حافظه است. این پارک این است که خود را جانشین شایسته. ساحل آنقدر بزرگ است که آن را می سازد با شکوه نقطه شروع به صورت سالانه دره دختر مسابقات سه گانه. گسترده ساحل, فلفلی با درختان همیشه سبز می کند و اجازه می دهد تا قایق و شناخته شده است به منظور جلب یک جمعیت.

فیسک State Park, Spokane County است. این پارک یک ملک بزرگ در بانک جنوب اسپوکن رودخانه واقع در حدود 30 مایلی شمال غربی مرکز شهر اسپوکان. یک حلقه دنباله از طریق مناطق جنگلی جذب سنگ نوردان در حالی که کوتاه تر خار دنباله متصل پارکینگ با یک منطقه به نام "کاو" است که نزدیک به رودخانه. شما ملزم به پیدا کردن برخی از نوجوانان انفجار هیپ هاپ از قایق در اطراف این منطقه است. در حالی که وجود ندارد یک ساحل شنی وجود تخته سنگ های عظیم برای ذخیره کردن یک حوله ، کوچکتر تخته سنگ محبوب هستند به پرش از. اما پارک سایت هشدار: مراقب باشید در نزدیکی صخره های اینجا. قطره می تواند کشنده باشد.

دریاچه خرس های منطقه ای پارک Chattaroy. خرس دریاچه پارک منطقه ای شامل 166 هکتار حدود 15 مایلی شمال Spokane مجاور به نیوپورت بزرگراه. از آن 166 هکتار دریاچه تا حدود 35. این پارک دارای 175 فضاهای پارکینگ, بازی, تجهیزات, مسیرهای پیاده روی, پناهگاه, کباب مناطق و البته یک ساحل. گزینه ای برای ماهی با بوی کاج معلق در هوا یا ضرری ندارد.

اسکله پارک در پزشکی دریاچه. در مورد یک درایو 20 دقیقه ای از Spokane پزشکی دریاچه فن های مورد علاقه. واقع در انتهای جنوبی پزشکی دریاچه با درختان همه در اطراف ساحل شنی و پیک نیک بزرگ مناطق اسکله پارک آن را به یکی از محبوب ترین پارک در Spokane County است. ساحل نیست بنابراین برای آن آماده بود و شلوغ با kiddos.

آیداهو

پیچ امین الدوله, ساحل, Hayden دریاچه. هیدن دریاچه ساحل gem برای مردم محلی و گردشگران است. این نمایش تماشایی از پیچ امین الدوله خلیج و بقیه دریاچه زیبا قطره فک. اما نقطه محبوب خواهد شد و گاهی اوقات نیاز به یک پیاده روی در آنجا که پارکینگ محدود است بنابراین بر این اساس برنامه ریزی. هیدن است رئیس شورای شهر راجر Saterfiel در اخیر جلسه شورای حتی بادی نا امیدی در مورد خارج از کشور اتومبیل پر کردن پارکینگ. نگرانی های خود را فقط نشان می دهد محبوبیت این ساحل.

ریم الود مودار, خلیج, ساحل, فرگت پارک ایالتی ماساچوست. در همان شهر به عنوان Silverwood پارک شما می توانید با دریافت یک طعم و مزه از طبیعت است. ساحل محافظت از Lake Pend Oreille توسط باریک تف ساخت آن در آبهای کم عمق و گرم تر از بزرگتر دریاچه. در سراسر تف نهفته است Idlewilde خلیج یک بازوی Lake Pend Oreille. شناگران می توانید انتخاب کنید یا از آب بدن از تف. اما به خاطر داشته باشید که حیوانات خانگی, بطری های شیشه ای قایق و قایق مجاز نیست.

شهرستان, ساحل, سندپوینت. این 22 هکتار پارک نهفته است در پایان 102 پل سنت در سندپوینت حدود یک ساعت و 20 دقیقه دور از Spokane. این پارک یکی از نقاط کانونی سندپوینت و شهر ساحل شلوغ ترین پارک در سیستم است که به طور معمول استفاده می شود برای جامعه به ویژه حوادث قبل از روز اجتماعی فاصله. اگر شما نیاز به بیش از ساده آرامش ساحل و پارک ارائه مقدار زیادی از تفریح و سرگرمی. در هر روز داده شده شما را پیدا خواهد کرد هر نوع قابل تصور از توپ که پرتاب batted یا مشخصی.

س'emiln پارک, پست, می افتد. این خط ساحلی شنی 30 دقیقه در شرق اسپوکن نشسته در امتداد اسپوکن رودخانه. این محافظ از زمان به طوری که کشش باعث می شود برای عالی شنا برای شناگران از همه نوع. این پارک دارای تمام امکانات لازم برای یک روز در ساحل از جمله کباب چاله ها و مناطق پیک نیک به علاوه گسترده دنباله سیستم برای یک ظهر پیاده روی.

شهرستان کار د لین پارک, ساحل, کار د لین. اگر شما از ذهن نیست, جمعیت, عشق یک ساحل خوب و طولانی شمار تفریحی گزینه های این ممکن است نقطه خود را. شهرستان کار د لین پارک دارای استخر شنا, ساحل, دادگاه های بسکتبال یک پیک نیک بزرگ, پناه, کوره, چشمه های آب آشامیدنی, شن و ماسه, والیبال, دادگاه, دستشویی, جداول پیک نیک در سراسر پارک و آسان کردن-خیابان پارکینگ. همه در آیداهو, شهرستان که استقبال سرگرم کننده در خورشید است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن