امنیت خودروی شما چقدر است؟

از کدام سیستم امنیتی برای حفاظت از ماشین خود استفاده می‌‎کنید؟ متدوال‌ترین سیستم‌های حفاظت

توسط NASERINEWS در 14 مهر 1400

از کدام سیستم امنیتی برای حفاظت از ماشین خود استفاده می‌کنید؟

متدوال‌ترین سیستم‌های حفاظتی که اکثریت مردم از آن استفاده می‌کنند، دزدگیر خودرو، ردیاب خودرو و قفل فرمان است. از بین این سه مورد، دزدگیر خود تقریبا روی همه‌ی اتومبیل‌ها نصب است. درواقع دزدگیر خودرو اولین قدم برای بالابردن امنیت ماشین است. دزدگیر خودرو با انتشار صدا و آژیر بلندی، مالک اتومبیل را از خطر آگاه می‌کند.

انواع دزدگیر خودرو

دزدگیرهای خودرو به سه دسته تقسیم می‌شوند:

1.    دزدگیر ساده

2.    دزدگیر سیم‌کارتی

3.    دزدگیر تصویری

 

اگرچه سیستم عملکرد هر یک از این‌ها سیستم های امنیتی متفاوت است، اما هدف و تمرکز تمام آن‌ها بر روی ایمنی خودرو است. پس این به شما بستگی دارد که کدام نوع سیستم امنیتی را روی اتومبیل نصب کنید. البته برخی از آن‌ها مانند دزدگیر خودرو، علاوه بر تامین امنیت، باعث راحتی و سهولت در قفل یا باز کردن درب اتومبیل و کنترل از راه دور می‌شود.

تغییرات و عملکرد دزدگیر خودرو

با پیشرفت علم و تکنولوژی ردیاب خودرو و دزدگیر خودرو هم، مانند هزاران وسیله دیگر، دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند. با پیشرفت تکنولوژی در سیستم‌های امنیتی، به طبع امنیت اتومبیل‌های ما بیش از پیش تامین شده است. دزدگیر ماجیکار و دزدگیر ایزیکار نیز از جدیدترین دزدگیرهای موجود در بازار هستند.

چنین آلارم هایی نیز ممکن است باعث چشمک زدن چراغهای خودرو شوند ، ممکن است از طریق سیستم صفحه بندی ، صاحب خودرو را از وقوع حادثه مطلع کرده و یک یا چند مدار الکتریکی لازم برای راه اندازی خودرو را قطع کنند.

اگر قصد خرید دزدگیر خودرو برای اتومبیل خود دارید، می‌توانید به سایت ایمن‌روشاپ مراجعه نمایید و با انواع دزدگیرها و دیگر سیستم های امنیتی اتومبیل آشنا شوید.

https://b2n.ir/m92235

آخرین مطالب