صدای دیگر: دولت شغل نیست مقدس در یک تصادف

جنسویلل, Wis. — زمانی که اقتصاد حفره حفره در سال 2008 بسیاری از مردم کارگردانی نارضایتی خود را در محلی که کارک

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

جنسویلل, Wis. — زمانی که اقتصاد حفره حفره در سال 2008 بسیاری از مردم کارگردانی نارضایتی خود را در محلی که کارکنان به نظر می رسید انجام می دهند فقط خوب با وجود یک تانک بازار سهام و افزایش بیکاری است.

که دشمنی در ویسکانسین باعث به قانون 10 که سوخته بخش عمومی اتحادیه های کارگری و در نهایت ساخته شده برخی از مشاغل مانند آموزش بسیار کمتر جذاب است.

اگر آنها نمی, دقیق, دولت های محلی می تواند در صورت واکنش دوباره به عنوان گذاشته و بخش خصوصی کارگران جستجو برای سپر بلا و سوال که چرا بسیاری از کارکنان دولت در ادامه به کسب حقوق میان یک بیماری همه گیر به خصوص با بسته مدارس و سازمان ها برنامه های کوچک و برگشت.

از این لحظه سه نهادهای دولتی عامل در جنسویلل — شهرستان, شهرستان و منطقه مدرسه — نمی furloughed یا گذاشته هر کسی. که به احتمال زیاد یک اشتباه است. مقامات باید شروع به شناسایی مواضع برای کاهش furloughing کارکنان تلقی غیر ضروری و یا کاهش ساعت کار خود را.

دولت های محلی باید نشان دهد که جامعه آنها فداکاری در کنار بخش خصوصی و مالیات دهندگان.

آن را سخت به این باور دولت های محلی نیاز به قبل از همه گیر تعداد کارکنان با توجه به این که خدمات خواسته اند کاهش یافت. مثلا Rock County Sheriff Troy Knudson گزارش 30% کاهش در تماس برای خدمات در ماه گذشته است. ما شک بیش از حد وجود دارد مقدار تقاضا برای ساخت و ساز بازرسی و اجازه ها و پروانه ساختمان. کمتر مردم سوار اتوبوس های شهر و کتابخانه ها نیست بیش از حد شلوغ یا.

باید منصفانه به دولت های محلی آنها در حال گرفتن برخی از اقدامات برای کاهش هزینه ها. جنسویلل شهرستان Manager علامت Freitag گفت: این شهرستان تصویب شده است استخدام یخ از جمله فصلی کارکنان. او همچنین با اشاره به شهرستان می تواند لغو برخی از پروژه های محدود کردن سفر کارکنان و لغو برخی از غیر ضروری قرارداد. "من فکر می کنم آن را ناعادلانه به نشان می دهد که شهرستان کارکنان به اشتراک گذاری در جامعه furloughs و اخراج" Freitag گفت: در پاسخ به یک روزنامه پرس و جو.

Rock County مدیر جاش اسمیت نیز رد پیشنهاد اخراج و یا furloughs. "من فکر می کنم در این مسابقه به پایین طرز فکر که اگر وجود دارد برخی از اخراج اتفاق در بخش خصوصی پس از آن ما به طور خودکار باید وضع مردم در این بخش است و نه مفید" اسمیت گفت.

نیز رکین مدرسه منطقه تمایلی به پایین مسیر از اخراج و furloughs. "این مهم است که توجه داشته باشید SDJ (مدرسه منطقه رکین) یکی از بزرگترین کارفرمایان در جنسویلل (بیش از 1500 کارمند). در آنجا که ما قادر به نگه داشتن ما کارکنان شاغل و پرداخت آن است که مفید به بیشتر رکین جامعه برای کسانی که دستمزد/حقوق برای نگه داشتن جریان بازگشت به اقتصاد محلی" منطقه سخنگوی پاتریک Gasper گفت.

این پاسخ یادآور دفاع صادر شده قبل از مقننه در زمان هدف در کارکنان با تصویب قانون 10 در سال 2011. مقامات دولت محلی احساس نمی موظف به پاسخ دادن به رکود اقتصادی مانند بخش خصوصی و این ذهنیت ایجاد خشم در میان رای دهندگان منجر به سیاست هایی که آسیب های محلی بیش از مدت طولانی.
چشم انداز سیاسی متفاوت است امروز مسلما. جمهوری خواهان هنوز هم کنترل قوه مقننه اما یک دموکرات است فرماندار و تونی Evers هرگز موافق به هر چیزی مانند یک عمل 10 نسخه 2.0.

اما قابل توجه است که Evers دستور داده است تا یک 5% کاهش در هزینه های دولت و دانشگاه ویسکانسین سیستم furloughing کارکنان. Evers' برش هزینه های است که انتظار می رود برای صرفه جویی 70 میلیون دلار است که به مراتب کمتر از 2 میلیارد دلار بودجه تاثیر انتظار از این بیماری همه گیر اما حداقل نشان می دهد که مالیات دهندگان است که دولت تلاش.

مقامات دولت محلی خواهد بود عاقلانه به تجدید نظر در روش های خود به این بیماری همه گیر. به جای بیرون رفتن از راه خود را به محافظت از آنها باید پرسیدن که آیا شغل آنها حفاظت کاملا لازم است — و این که آیا دولت های محلی آن را مدیون مالیات دهندگان به آنها را حذف.

— این رکین (Wis.) روزنامه



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب