نامه: در مورد دنیای واقعی پروتئین Lotterman درست بود

این استدلال در مورد گوشت فرض توسط نویسنده نامه مه 6 یک نظری بیانیه در نمایی از دنیای واقعی وضعیت.به جای پروتئی

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

این استدلال در مورد گوشت فرض توسط نویسنده نامه مه 6 یک نظری بیانیه در نمایی از دنیای واقعی وضعیت.

به جای پروتئین در حال حاضر عرضه به بشریت با گوشت با منابع گیاهی در دنیای واقعی زنجیره تامین می تواند انجام شود در پنج سال اگر تا کنون بسیار کمتر در یک ماه. به جز برای خشک شده و حبوبات, گیاهی, منابع پروتئین هستند کوتاه عمر محصول و نیز نمی توان warehoused. کل جهان از کشاورزی را برای تنظیم به تولید گیاهی منابع در یک سال-در اطراف پایه.

فقط اختصاص زمین بیشتر است که یکی ممکن است می گویند. اما حیوانات به خصوص گاو هستند اغلب مطرح شده در مناطقی که منجر به محصول کشاورزی تلاش با توجه به خاک و/یا شرایط رطوبت. این نه حتی شروع به لمس اجتماعی و اقتصادی موضوع از کشاورزان کوچک مکمل درآمد خود را با افزایش برخی از حیوانات لبنی و یا کشتار.

پس از آن وجود دارد که این موضوع از محدود منابع غذایی است. هر بار که شما با حذف یک کلاس از مواد غذایی از رژیم غذایی باقی مانده تنوع محدود است. در 1960s, مهاجم, شتاب انجام آزمونهای تغذیه حیوانات شدید مقادیر محصولات خاص برای تعیین تمایل خود را به علت سرطان است. این آزمون منجر به بسیاری از مثبت کاذب است که در آن مواد در نظر گرفته شد و پس از بررسی بعد سرطان زا تنها بر اساس افراطی مقدار مصرف. این صحبت درست است ؟ آن است که مفید به یک رژیم غذایی متنوع?

آقای Lotterman آیا باید آن را به سمت راست.

هنر Thell, اینور گروو هیتس

بعد چه ؟

اپیدیولوژی می دانستم که یک بیماری همه گیر بود. آنها باید پیش بینی آن برای سال های بسیاری, درست مانند زمین شناسان پیش بینی یک زلزله بزرگ در کالیفرنیا است. برخی از مقررات و رویه ها را در جای خود اما ما کاملا آماده شده است. بسیاری از انگشت اشاره جریان است اما آیا کسی پیش بینی دقیق ماهیت این ویروس و هر چیز که مورد نیاز خواهد بود برای مبارزه با آن ؟

این حملات ویروس سیستم تنفسی بنابراین مازاد هواکش شد و به سرعت در حال تخلیه شده است. اگر چه بعد از حمله ویروس به سیستم کلیوی بنابراین هزاران نفر از دیالیز ماشین آلات مورد نیاز هستند ؟ چگونه بسیاری از دیالیز ماشین آلات در ملی ذخایر? ویروس ابولا حمله خون است. است و بانک خون مواجه نگردند با میلیاردها واحد اضافی از خون ؟ زمانی که "یکی از بزرگ" بازدید کالیفرنیا میلیون ها نفر از مردم می خواهد از قدرت است. ما هزاران نفر از ژنراتور در ملی ذخایر?

شده است وجود دارد بیش از حد منفی در مورد بحث ما پاسخ به این ویروس. بله, ما می توانست بهتر آماده برای Covid 19 و ما باید از آن یاد بگیرند. از سوی دیگر ما باید جلوگیری از ضرب و شتم خود را برای کاستی. فعال بودن چیز خوبی است اما همه چیز را نمی توان پیش بینی. گاهی اوقات ما فقط باید در برخورد با مسائل دشوار زمانی که آنها اتفاق می افتد و امریکا انجام داده است ،

Dennis A. Helander, خرس سفید دریاچه



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن