هنگامی که مینه سوتا اعلام تصمیم خود در مورد 2020-21 مدرسه سال ؟

روز پس از روز کارگر — روز است که بسیاری از K-12 دانش آموزان به طور سنتی بازگشت به مدرسه در مینه سوتا — نزدیک ا

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

روز پس از روز کارگر — روز است که بسیاری از K-12 دانش آموزان به طور سنتی بازگشت به مدرسه در مینه سوتا — نزدیک است. هنگامی که ما می دانیم چه 2020-21 سال تحصیلی ممکن است مانند نگاه به صورت عمومی و منشور مدارس ؟

در اینجا چیزی است که ما می دانیم در حال حاضر.

Q: هنگامی که تصمیم گیری ساخته شده بود در مورد 2020-21 مدرسه سال ؟

یک: با این هفته از 27 ژوئیه با توجه به مینه سوتا وزارت آموزش و پرورش.

این که آیا آن آخرین هفته از ماه جولای و یا قبل از یک تاریخ خاص نشده است برنامه ریزی برای اعلام, گفت:, وندی هچ یک سخنگوی وزارت روز جمعه.

اما برنامه ریزی برای امکانات در حال حاضر در جریان است.

س: چه می تواند 2020-21 مدرسه سال در مینه سوتا?

یک: مدرسه و منطقه مدیران خواسته شده است به منظور توسعه سه طرح های احتمالی برای 2020-21 سال تحصیلی:

  • سناریو 1: فرد در یادگیری برای همه دانش آموزان است.
  • سناریو 2: مدل ترکیبی با سخت اجتماعی فاصله و ظرفیت محدود.
  • سناریو 3: آموزش از راه دور تنها.

بسته به نوع ویروس, تخم می گوید, مناطق ممکن است نیاز به انتقال به سرعت در این حالات در طول سال با راهنمایی از مقامات بهداشت.

مینه سوتا وزارت آموزش و پرورش و مینه سوتا وزارت بهداشت باید هر دو منتشر شد اسناد هدایت به کمک مینه سوتا مدارس طرح 2020-21 سال تحصیلی — عمومی می توانید مشاهده و/دانلود این اسناد در Education.mn.gov و سلامت.دولت است.mn.ما (برای وزارت بهداشت و درمان, را, راهنمای, با کلیک بر روی "Coronavirus اطلاعات" و سپس "مدارس و مراقبت از کودکان").

س: خواهد آموزش از راه دور می تواند یک گزینه اگر پدر و مادر احساس نمی امن فرستادن کودکان خود به مدرسه برای فرد در یادگیری ؟

یک: "بله" دریچه گفت: در یک ایمیل. "ما روشن ساخته است در راهنمایی ما که مناطق آموزش و پرورش و مدارس باید به ارائه آموزش از راه دور به عنوان یک گزینه برای تمام خانواده خود را بدون در نظر گرفتن که مدل آموزشی آموزش آنها در حال اجرای خود را در ساختمان مدرسه."

س: اگر دانش آموزان در بازگشت به فرد در یادگیری را ماسک صورت اجباری بود یا پیشنهاد داده ؟ اگر چه کودکان ندارد و ماسک و یا آنها را فراموش کرده ام?

یک: "در حال حاضر ما در پاییز برنامه ریزی هدایت سند ماسک توصیه می شود اما به عنوان ما همچنان نزدیک به نظارت بر بهداشت عمومی بحران با همکاران ما در مینه سوتا وزارت بهداشت (MDH) ما می دانیم که علم نشان می دهد که ماسک کمک کند به گسترش ویروس" دریچه گفت: در یک ایمیل در روز جمعه. "ما در حال همکاری نزدیک با MDH برای تعیین اگر ماسک صورت خواهد حرکت از یک توصیه به یک اقدام لازم در مدارس است."

س: آنچه در مورد سقوط ورزش و فعالیت?

یک: "در حال حاضر سقوط ورزش قادر به شروع به شیوه های زیر آخرین MDH دستورالعمل. بیشتر تصمیم گیری در مورد پاییز, ورزش فصل هنوز آینده" دریچه گفت.

س: اگر آموزش از راه دور در محل, آنچه خواهد بود که مراحل را به اطمینان حاصل شود دانش آموزان با فردی برنامه های آموزش و پرورش (IEPs) و یا نیازهای خاص نمی افتد از طریق ترک ؟

یک: "ما اسناد هدایت میسازد گسترده هدایت به مناطق آموزش و پرورش و مدارس به طوری که آنها در حال ایجاد عادلانه آموزش از راه دور قصد دارد تا نیازهای همه دانش آموزان در حال ملاقات" دریچه گفت.

س: چه کسی اعلام خواهد شد تصمیم گیری در مورد 2020-21 مدرسه سال ؟

یک: رژیم صهیونیستی است. تیم Walz را در مشورت با مینه سوتا وزارت بهداشت و وزارت مینه سوتا آموزش و پرورش را تعیین و اعلام سناریو مدل برای 2020-21 سال تحصیلی بر اساس دولت COVID-19 معیارهای توجه به بهداشت وزارت راهنمای برنامه ریزی.

"سلامت و ایمنی ما دانش آموزان و آموزگاران و خانواده ها و کل جامعه مدرسه ما شماره یک اولویت" دریچه گفت. "تصمیم گیری خواهد شد در اطراف محور که در اولویت است."

س: چقدر انعطاف پذیری خواهد شد و مدارس در سه سناریو?

یک: "مدارس ممکن است انتخاب کنید برای پیاده سازی استراتژی است که در حال محدود تر از سناریوی ایجاد شده توسط دولت" با توجه به بخش بهداشت و درمان را برنامه ریزی, راهنمای "اما ممکن است انتخاب کنید برای اجرای برنامه برای یک سناریو است که محدودیت کمتر."


FYI

برای دانلود یک نمای کلی از مینه سوتا وزارت آموزش و پرورش و وزارت مینه سوتا سلامت راهنمایی برای مدارس برای 2020-21 سال تحصیلی بازدید Education.mn.gov/MDE/dse/health/covid19/supstucovid19/ و با کلیک بر روی "راهنمایی برای خانواده ها — برنامه ریزی برای 2020-21 سال تحصیلی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن