گرگور Chisholm: در حال حاضر جیز آبی باید هر انگیزه ای به از بند باز کردن Nate پیرسون از شروع

جیز آبی اضافه شده یک خط استارت این زمستان با امضای Hyun-Jin ریو به چهار سال معامله است. یک دوم می تواند در این

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

جیز آبی اضافه شده یک خط استارت این زمستان با امضای Hyun-Jin ریو به چهار سال معامله است. یک دوم می تواند در این راه با ورود قریب الوقوع بالا چشم انداز Nate پیرسون.

پیرسون ممکن است در نهایت داشتن یک مقدار بزرگتر تاثیر در 2020 فصل از آنچه قبلا تصور. اگر صاحبان و بازیکنان در نهایت رسیدن به یک توافق در یک 82-بازی برنامه 23 ساله است که در موقعیت برای تبدیل شدن به باشگاه نهایی X-factor یک مرد که می تواند با سرعت تا تورنتو را بازسازی با ارائه با کیفیت بالا و بازوی مکمل نوظهور جوان هسته ای از موقعیت های بازیکنان است.

بود مورد چند ماه پیش.

تورنتو بود و انتظار می رود برای حفظ پیرسون در افراد زیر سن قانونی حداقل برای ماه اول از فصل و به احتمال زیاد یک تکه از دوم. در اکثر او می شده اند در حدود 75 درصد از این سال و در زمان او وارد یانکی ها و اشعه در حال حاضر می شده اند در حال اجرا با بخش.

پیرسون نیست در نظر گرفته شده برای یک نقطه چرخش در طول زمستان به دلیل جیز احساس او نیاز به زمان بیشتری برای توسعه. مادری از فلوریدا تا به حال فقط سه حرفه ظاهر فوق دو-یک زیر کمربند خود را وجود دارد معتبر حجم کار نگرانی برای یک مرد است که پرتاب فقط 1231/3 حرفه ای نوبت. پیرسون حداقل یک سال دور از قادر بودن به زمین کل یک فصل و خلاقیت مورد نیاز خواهد بود برای رسیدن به او از طریق تمام شش ماه.

به همین دلیل وجود یک طرح در محل به پیرسون باز سال در سه گانه یک بوفالو. به مدیریت نوبت این باشگاه در نظر گرفته شده به سهولت او را به شروع فصل و یا ساخت او را زود و پس از حداقل یک زن و شوهر از گردش خود را به صرفه جویی گلوله برای بعد از آن در سال. برخی از دلایل تورنتو استراتژی هنوز هم وجود دارد اما آنها را تقریبا به عنوان مربوط به آنها به چند ماه پیش.

Coronavirus شیوع همه چیز را تغییر داد.

یک برنامه فشرده و گسترده پست های نجومی فرمت معنی جیز ممکن است قادر به ادعا زودتر از اول انتظار می رود. اضافه کردن در به احتمال زیاد لغو جزئی-لیگ فصل و نیاز به پیرسون برای ادامه توسعه خود را در بازی های واقعی و وجود دارد بیش از اندازه کافی دلایل برای توجیه پرتاب احتیاط به نفع خود با رها کردن یکی از مهمترین و چشم انداز امیدوار کننده در این بازی است.

تحت شرایط عادی زمان سرویس خواهد بود که نگرانی اصلی درست مثل آن بود که یک سال پیش با ولادیمیر Guerrero جونیور اگر تورنتو optioned است پیرسون به افراد زیر سن قانونی حداقل به مدت 16 روز آن را به عقب رانده و خود آژانس حداقل تا 2027. ترویج او را از حق دور جیز خواهد معرض خطر از دست دادن تقریبا یک سال کامل. با وجود این نظارت عمومی آن را بدون ذهن و بسیار خوشحال برای هر تیم را با نخبگان چشم انداز.

دستکاری زمان سرویس همچنین از لحاظ فنی قوانین را می شکند. تیم نمی توانم بگویم یک بازیکن بیان اینکه افراد زیر سن قانونی به دلیل قرارداد او تا به جای آنها توجیه تصمیم خود با اشاره به مناطقی که هنوز هم نیاز به بهبود است که آسان به اندازه کافی برای فقط در مورد هر کسی. برای Guerrero آن دفاع قبل از آسیب بیشتر تاخیر ورود خود را. برای پیرسون آن را تکرار.

با بسیاری از حساب در سال 2017 دور اول پیش نویس انتخاب بزرگ-لیگ برتر آماده است. Blue Jays hitters raved مورد پیرسون مسائل در بهار آموزش. او سرعت خیلی گسسته در اوایل روز از اردوگاه که نیمکت مربی دیو Hudgens ارائه پاداش مالی به هر کسی که می تواند در هر بشکه تا یکی از رزین. نقد هرگز به سمت چپ کیف پول خود را.

تعداد بسیار کمی از مردم سوال پیرسون خام استعداد اما وجود دلایل معتبر جیز می تواند — و باید — مورد استفاده برای توجیه نگه داشتن او را. شروع نیاز به قادر به پرتاب حداقل 160 نوبت برای دریافت از طریق یک فصل کامل و پيرسون به احتمال زیاد می شده اند محدود به حدود 130. تورنتو محتاط رویکرد کاملا دفاع و یا حداقل آن بود.

پس چه چیزی تغییر کرده است ؟ خوب بسیاری از چیزها است. MLB در حال حاضر توطئه خود بازگشت اما جزئی-لیگ فصل ممکن است هرگز به خارج از زمین. یک گروه محدود از بازیکنان انتظار می رود برای ادامه کار در آماده سازی برای یک تماس-اما یک نفر باید یک زمان سخت در این مورد که بهترین چیز برای پیرسون توسعه bullpens و شبیه سازی بازی ها, زمانی که او می تواند رو بزرگ-لیگ hitters.

نیز وجود دارد افزایش شانس جیز سعی خواهد کرد به رقابتی باقی می ماند با ساخت یک اجرا در یک نقطه در این پست از فصل است. تورنتو نیست به عنوان یک مدعی اما با هفت تیم در هر لیگ می رود به پلی آف زیر در لیگ فعلی پیشنهاد وجود دارد بزرگتر حاشیه برای خطا. به طور ناگهانی ممکن است وجود دارد اتاق را برای یک سوم تیم به بیرون آمدن از شرق در کنار علاقه مندی های نیویورک و خلیج تمپا و وجود مشوق های بیشتری برای برنده شدن-در حال حاضر رویکرد است.

جیز ممکن است پیرسون تصمیم گیری برای آنها ساخته شده در طول این دور از مذاکرات بین بازیکنان و صاحبان. اگر جزئی-لیگ لغو شده است و تیم در حال انتظار برای استفاده از گسترش فهرست اسامی و تاکسی تیم ملی از بازیکنان که در ادامه آموزش در آماده سازی برای یک تماس ،

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

جزئیات اطراف تاکسی تیم ملی هنوز به ظهور اما این منطقی است که فرض کنیم این اتحادیه خواهد شد و تقاضا زمان سرویس. در حالی که MLB می تواند بلک در آن ایده برخی از امتیازات را به ساخته شده برای بازیکنان که در حال به خطر انداختن سلامت خود را به ماندن آماده است. بزرگ-لیگ paycheque به نظر می رسد مانند یک نمایشگاه بپرسید و اگر بازیکن در حباب تعلق سرویس زمان برگزاری پیرسون برای قراردادی دلایل تبدیل به یک مسئله.

چند ماه پیش پيرسون بود hotshot چشم انداز که نياز به صبر قبل از اینکه فرصت خود را می رسند. در حال حاضر او در شکل دادن به تورنتو بزرگترین کارت های وحشی در یک سال که فقط در مورد هر تیم می تواند یک شات در ساخت پست های نجومی.

Gregor Chisholm

تاریخ گفتگو

س:

که باید بر روی بلو جیز' خط مقدم هنگامی که شروع به بازی دوباره ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن