آن را امن برای رفتن به استخر در طول coronavirus?

آب و هوا است که در نهایت تبدیل و شما آماده برای آن گرامی تابستان سنت: هزینه های روز lounging با استخر در فضای

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

آب و هوا است که در نهایت تبدیل و شما آماده برای آن گرامی تابستان سنت: هزینه های روز lounging با استخر در فضای باز و یا پاشش را از طریق یک پارک آبی است.

اما همه گیر رفتن به داش آبکی تابستان ،

اگر شما در حال امن و درک خطرات نه لزوما.

اول اجماع رو به رشد در میان کارشناسان است که امکان ابتلا به کروناویروس در خارج از منزل بسیار پایین تر است در داخل خانه. اما صفر نیست.

دوم برای کسانی که می خواهند برای لذت بردن از استخرها و پارک های آب در طول این زمان فوق العاده ای دستورالعمل همان است که برای هر گونه فعالیت در فضای باز: عمل اجتماعی فاصله شستن دست های خود را اغلب ضد عفونی کردن سطوح و پوشیدن ماسک زمانی که ممکن است نگه دارید که خطر کم است.

اما استخرها و پارک های آب در حال حاضر چالش های منحصر به فرد برای پیروی از این دستورالعمل ها. با پوشیدن یک ماسک است اما غیر ممکن است در حالی که شنا و اجتماعی فاصله ممکن است مشکل در مکان های شلوغ. (نیویورک تایمز هفته گذشته گزارش که partygoer که با حضور شلوغ, استخر, پارتی, بیش از آخر هفته روز یادبود در دریاچه از رشتهکوه اوزارک در میسوری آزمایش مثبت برای کوروناویروس.)

خطر کارشناسان می گویند نیست در آب است.

"وجود دارد هیچ چیز ذاتی در مورد آب اقیانوس یا به خصوص آب استخر که خطرناک است. اشکال ندارد منتقل شده از طریق آب مسیر," دکتر گفت: جزر Lautenbach ارشد از بیماری های عفونی در دانشگاه پنسیلوانیا پرلمن دانشکده پزشکی. "کلر و برم هستند که در استخرهای غیر فعال کردن ویروس و باعث می شود آن را حتی پایین تر خطر از نظر ابتلا به آن از آب است."

"وجود دارد احتمالا یک نظری امکان شما می توانید توسط آلوده coronavirus از آب استخر خود را, اما آن را بسیار ناچیز آن را احتمالا به طور موثر صفر" گفت: آنجلا راسموسن یک virologist در دانشگاه کلمبیا پستچی دانشکده بهداشت عمومی.

خطر ابتلا به این ویروس در یک استخر یا پارک آب بلکه از دیگر افراد وجود دارد.

فعلی اجماع در میان کارشناسان است که راه اصلی coronavirus گسترش است فرد به فرد که مثلا فردی تنفس در قطرات اخراج از فرد آلوده از طریق عطسه یا صحبت کردن. در حالی که ممکن است به قرارداد این بیماری از دست زدن به یک سطح با فعال ویروس, با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری "این فکر به راه اصلی این ویروس گسترش می یابد."

بنابراین نگرانی کمتر در مورد آب و سطح در که سالن-صندلی و بیشتر در مورد فرد ایستاده در کنار شما در آب-پارک ورودی یا wading را در انتهای کم عمق به عنوان شما شنا ، به یاد داشته باشید شما بیشتر در معرض خطر در داخل خانه مانند در شلوغ اتاق قفل و یا داخل کافه.

"شما می توانید تصور کنید که انتظار در خط به پایین رفتن آب اسلاید و یا حلق آویز کردن در یک استخر مانند یک حزب استخر راه ما تو را دیدم در دریاچه از رشتهکوه اوزارک کسانی انواع محیط ها احتمالا بالاتر از خطر" دکتر راسموسن گفت.

دکتر Lautenbach اضافه شده که طبیعت از استخر های عمومی ارائه می دهد به مراتب کمتر فضا به گسترش از فعالیت های دیگر مانند پیک نیک در پارک, اما شما هنوز هم باید سعی کنید برای تمرین همان اقدامات ایمنی.

"چالش با یک استخر است که واقعا همان قوانین اعمال می شود," او گفت:. "ما می گویند که اگر شما در یک پیک نیک آن را آسان تر به پوشیدن ماسک در خارج در این زمینه اما شما واقعا نمی تواند پوشیدن ماسک در استخر. ما نمی خواهیم مردم را به غرق یا نه. به طوری که چالش واقعی است."

هنوز دکتر Lautenbach گفت که اگر شما قادر به اقامت حداقل شش فوت دور از مردم و پوشیدن ماسک زمانی که ممکن است شما در حال انجام در مورد بهترین شما می توانید انجام دهید. او همچنین پیشنهاد کرد به حداقل رساندن فعالیت در آب است که شما را از لحاظ جسمی و نزدیک به افراد دیگر.

برای کسب اطلاعات بیشتر C. D. C. منتشر شده مجموعه ای از دستورالعمل ها برای استخر ها و پارک های آب.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن