Dear Abby: زن تمرکز بر تناسب اندام سخت است برای به یاد

عزیز ابی: من بوده ام با "لورن" برای 30 سال است. در واقع دوستی از نوع یک طرفه چرا که او اشکالات جهنم از من.او ف

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

عزیز ابی: من بوده ام با "لورن" برای 30 سال است. در واقع دوستی از نوع یک طرفه چرا که او اشکالات جهنم از من.

او فوق العاده لاغر, مهره سلامت که به طور مداوم پست توصیه های بهداشتی و "نشاط بخشی" مانتراها در رسانه های اجتماعی. او Instagram خوراک پر شده است با عکس های شیرین و مطلوب به دنبال مواد غذایی گیاهی وگان و انجام یوگا و یا در حال اجرا 5Ks در midriff تاپ بنابراین ما می توانیم همه دیدن او شش بسته abs. او به طور منظم اهدا خون پلاسما و پست تصاویر آن بیش از حد.

ناهار خوری با او شرم آور است چرا که او در کوره های پیشخدمت در مورد نحوه غذا آماده است حتی در وگان رستوران ها که لیست تمام مواد تشکیل دهنده. او می آید — برای من — به عنوان تفکر او در هر جنبه از زندگی نمیفهمد. او ازدواج کرده و دو بار به دو تالارهای نگه می دارد شکستن و ساخت تا با "هری" به ظاهر پسر خوب چرا که او را (او کمی چاق و چله در عین حال جذاب) و نوشیدنی های بیش از حد (مطمئن نیستم که در مورد). پسرش که او به عنوان یک دلخوری و ناراحتی هنگامی که او جوان است و در حال حاضر یک اسلحه toting فروشنده مواد مخدر.

من کامل نیست (من می دانم, من تنبل بی تاب و نوشیدن بیش از حد) اما من نمی تصویر کشیدن خودم به عنوان در غیر این صورت. شوهر من بهتر است شخص از من نمی فهمم من تنفر از لورن و نگه می دارد به یاد من او چقدر مرا دوست دارد. او می کند. ما هر دو در 50s, اما من احساس می کنم مثل من بزرگتر شدن دوستی ما.

ضمنا من فکر نمی کنم من حسادت او به خاطر من بسیار خوشحال هستم در ازدواج من و احساس من جذاب تر از او است (با وجود outweighing او). باید بمانم دوستان با لورن? اگر نه چگونه میتوانم پایان آن ؟ — لغو او در کانزاس سیتی

عزیز لغو: به نظر می رسد شما یک عشق/نفرت رابطه با لورن. هیچ چیز اشتباه است با شما و هیچ قانون می گوید شما باید حفظ دوستی با او. هنگامی که تماس می شود بیشتر از یک دلخوری از لذت بسیاری از مردم شروع به ویرایش دایره خود را از دوستان و آشنایان. راه برای پایان دادن به رابطه خود را با او خواهد بود به خودتان را کمتر در دسترس زمانی که او در تماس و یا می خواهد به هم. اگر او به شما می پرسد چرا توضیح است که شما باید کمتر از همان منافع از شما استفاده می شود در حالی که حذف این قسمت در مورد او شش بسته abs.

عزیز ابی: من یک زن بیوه است. شوهر من گذشت سه سال پیش پس از 43 سال از ازدواج. من ملاقات یک مرد زن مرده که او نیز ازدواج با 43 سال است. همسر او گذشت پنج سال پیش.

من رشد فرزندان و نوه ها حاضر به قبول او. من درمانگر و روانپزشک tell me به من ایستاده زمین چون من در عشق با او را به عنوان او با من است. حتی کشیش من که officiated در شوهرم, مراسم گفت: من باید در نظر بگیرید این رابطه به بهشت فرستاده می شود.

ما به همراه زیبایی و شکسته قلب من است که خانواده من می خواهد من را به انتخاب بین او و یا آنها. من را ویران کرد و بیش از این به دلیل این است که چگونه خانواده من است. ما در عشق هستند و اگر چه من دوست دارم خانواده من با تمام قلب من, من فکر نمی کنم آنها حق دارند به باند مقابل من. ممکن است نظر شما در این مورد ؟ — ویران مادر

عزیز را ویران کرد: آنچه در یک وضعیت دردناک. به شما می گویند این نیست که چگونه خانواده خود را است. چشمان خود را باز بانوی عزیز و تشخیص دهند که این دقیقا همان است که آنها چه کسانی هستند. و سپس باز کردن گوش خود و توجه به روانپزشک و درمانگر شما در حال پرداخت پول خوبی برای, و همچنین به عنوان کشیش. نظر من این است که شما باید زندگی خود را و توصیه من این است که با آن.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن