Dear Abby: زن در برابر شوهر است طرح کاهش روابط با خانواده اش

عزیز ابی: من در بدترین است! او هیچ احترامی برای من است. او به سرقت رفته دروغ و ، gossiped درباره من چندین بار.

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

عزیز ابی: من در بدترین است! او هیچ احترامی برای من است. او به سرقت رفته دروغ و ، gossiped درباره من چندین بار. هر یک از زمان من را ببخشند و در حرکت است.

شوهر من روشن ساخته است که او می خواهد به قطع روابط با مادر و خواهر و برادر زیرا آنها به طور مداوم در کوچک کردن موفقیت خود را و از آنها بخواهید به قرض گرفتن پول. مشکل من این است که من نمی توانم به آن به توافق برسند. من نفرت مادرش اما من مطرح شد به اعتقاد خانواده ها هرگز نباید قطع روابط. من معتقدم هر خانواده و نشیب آن است.

من و همسرم به طور مداوم استدلال می کنند چرا که من همچنان به برقراری ارتباط با مادرش و گسترش دعوت او. ابی من فقط می خواهم به انجام کار درست اما من نمی توانم به نظر می رسد برای کشف کردن چه چیزی درست به انجام است. — S. O. S. در گوام

عزیز S. O. S.: شوهر خود را خانواده تهدیدی برای ثبات مالی خود را و سلامت عاطفی. مگر اینکه شما می خواهید ادامه اختلاف در ازدواج خود احترام شوهر خود را بخواهد. می دانیم که خانواده اش بسیار ناکارآمد و انجام به عنوان او می پرسد. اگر شما استدلال تشدید خواهد شد تا زمانی که آسیب های رابطه خود را با او.

DEAR ABBY: پس از این که در ازدواج برای 40 سال, من در نهایت به سمت چپ شوهرم در سال 2011. پس از دو سال جدایی و درمان ما آشتی. در طول زمان من رفته بود او تکیه بر دوستان دیرین خود را برای حمایت و مشترک بسیاری از اطلاعات شخصی در مورد من که برخی از آنها نادرست بود.

دیگر شب در حالی که ما با داشتن شام و نوشیدنی, یک دوست مشترک و من صحبت کردن در مورد سلامت و من به او گفتم من پنهان خاصی هیپ مشکل از شوهرم. از او پرسید: چرا به خاطر من به او گفتم که در مورد آن سال پیش. (من نمی توانم تصور چرا.)

دلیل من سمت چپ من بود شوهر و خشم در من بیش از یک اتاق اورژانس بیمارستان لایحه. من به این دوست که شوهرم نگرانی برای سلامت من است صادقانه است چرا که او به تازگی منفجر من برای ذکر یک آینده دکتر مراجعه کنید. من در مدیکر. در حال حاضر من نگران هستم که من ممکن است غرق دوستی خود را با آشکار چگونه uncaring شوهر او واقعا است. من چگونه به اینجا رسیدیم ؟ — سوال خودم

عزیز سوال: چگونه شما در اینجا ؟ شما در اینجا توسط remarrying یک مرد است که مانند یک مسئله بزرگ با پول خرج کردن در سلامت است. اگر شما با او بماند, آن می تواند فاجعه بار است.

عزیز ابی: من آموخته بود (در خانه و در مدرسه) به صحبت می کنند برای اولین بار در هنگام ورود به یک اتاق در یک ساختمان ، اما همسر من خانواده نیست این عمل. به تازگی خواهر او پس از ورود به اتاق من بود قادر به صحبت می کنند ، پس از من گفت: سلام او گفت: "من تعجب زمانی که شما رفتن به می گویند چیزی." وجود قوانین و مقررات دستورالعمل ها صحبت می کنند که به این وضعیت ؟ — ورود در شرق

عزیز ورود: اگر یک قانون در مورد کسانی که باید صحبت اول من اعتراف می کنم من هرگز از آن شنیده می شود. من می دانم که آن را مناسب برای یک زن به گسترش دست خود را (برای اولین بار) در یک وضعیت اجتماعی اگر او می خواهد به رعایت تشریفات, اما آن را به عنوان دور به عنوان آن می رود. وقتی که می آید به چه کسی می گوید سلام اول حس مشترک باید قانون است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن