St. Paul سرپرست تماس به صورت تمام وقت و آموزش از راه دور در این پاییز; دیگر مناطق انتخاب مدل ترکیبی

St. Paul مدارس دولتی دارای مجوز از وزارت امور خارجه برای بازگشایی مدارس در ماه سپتامبر اما سرپرست جو Gothard خ

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

St. Paul مدارس دولتی دارای مجوز از وزارت امور خارجه برای بازگشایی مدارس در ماه سپتامبر اما سرپرست جو Gothard خواستار ادامه آموزش از راه دور در تمام سطوح درجه.

"دلیل ما امشب در اینجا این است که ما احساس نمی کند ما آماده هستیم برای اطمینان از ایمنی برای ما دانش آموزان و کارکنان در آینده" Gothard پنجشنبه به خبرنگاران گفت.

تصمیم گیرنده St. Paul با مداخلات آمریکا در منطقه, اعلام کرد که در اوایل این هفته شروع شد با تمام وقت و آموزش از راه دور.

در ضمن سه مدارس در روز پنجشنبه گفت که آنها شروع به با یک برنامه ترکیبی در حالی که چندین نفر دیگر گفت: آنها نیاز به زمان بیشتری برای تصمیم گیری است.

سنت پل هیئت مدیره مدرسه دارای یک سری از جلسات ویژه برنامه ریزی شده روز شنبه از طریق شنبه که در آن آنها بحث خواهیم کرد قصد دارد برای سال تحصیلی آینده.

Gothard گفت که او امیدوار است برای ایجاد مراکز در سراسر شهر که در آن دانش آموزان می تواند در فرد کمک آموزش از راه دور. و او وعده داده شده آموزش از راه دور کار می کنند بهتر از آن را در بهار زمانی که بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور ساختمان مدرسه به نزدیک است.

اگر St. Paul حرکت به یک یا ترکیبی کامل در فرد برنامه بعدها در این سال که گذار است که به احتمال زیاد محل را پس از سه ماهه اول یا ترم.

اما Gothard گفت: منطقه خواهد "از دست دادن بازده" در زیر یک مدل هیبریدی و این می تواند تا حد زیادی به مدیریت. اگر آنها را تبدیل به یک مدل ترکیبی در برخی از نقطه است که لزوما به معنی هر دانش آموز خواهد آمد به مدرسه در یک بار او گفت:.

تصمیم ارقام ناراحت حداقل یک سوم از ناحیه خانواده ها است. در اخیر منطقه بررسی 31 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که انتخاب آموزش از راه دور در فرد آموزش داده شده اگر انتخاب; یکی دیگر از 43 درصد مردد بودند در حالی که 26 درصد مورد علاقه آموزش از راه دور.

شهردار ملوین کارتر گفت: "او از Gothard تصمیم گفت در توییتر که "سلامت ما St. Paul کودکان و خانواده ها و معلمان و کارگران همچنان اولویت ما است."

WALZ راهنمایی

تحت هدایت صادر پنج شنبه توسط رژیم صهیونیستی. تیم Walz مدارس در حال به در نظر گرفتن یک بازگشت کامل به فرد در آموزش اگر خود را در شهرستان به کمتر از 10 مورد جدید در هر 10 ، 000 ساکنان بیش از آخرین دوره 14 روزه.

شهرستان رمزی فعلی مورد جدید نرخ 16.5 هر 10 ، 000 ساکنان. که نشان می دهد خطر از بازگشایی به اندازه کافی کم است که St. Paul مدارس ابتدایی با خیال راحت می تواند ارائه در فرد راهنما در حالی که متوسط و بالا دانش آموزان — که به احتمال زیاد به گسترش این ویروس فقط باید بخشی از زمان اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله.

جدید در مورد نرخ, اگر چه تنها یکی از بسیاری از عوامل مدارس باید در نظر Walz گفت.

مناطق دیگر

در اینجا چیزی است که دیگر بزرگ مینه سوتا منطقه می گویند در مورد شروع سال تحصیلی:

  • Rosemount – دره اپل – Eagan شروع خواهد شد با یک مدل ترکیبی است که در آن دانش آموزان به مدرسه در فرد یا دوشنبه ها و پنج شنبه ها یا سه شنبه ها و جمعه ها.
  • Stillwater منطقه نیز قصد دارد با استفاده از ترکیبی برنامه.
  • ماوندز ویو با استفاده از ترکیبی برنامه بیش از حد. دانش آموزان را در ساختمان مدرسه دو روز در هفته یا بیشتر "بر اساس یادگیری فردی نیاز دارد." خانواده ها خواسته خواهد شد که برای تصمیم گیری هفته آینده بین هیبرید و آموزش از راه دور.
  • Anoka, -, Hennepin, دولت بزرگترین منطقه ارائه نمی دهد یک جدول زمانی برای تصمیم گیری آن است. پدر و مادر خواهد بود پرسید: دوشنبه نشان می دهد اولویت خود را.
  • رزویل منطقه اعلام کرد تصمیم خود را بعد از ظهر جمعه.
  • جنوب شهرستان واشنگتن اعلام خواهد شد شنبه.
  • Wayzata اعلام خواهد شد چهارشنبه.
  • Burnsville-Savage-Eagan اعلام خواهد شد شنبه.
  • روچستر اعلام خواهد کرد گاهی اوقات در هفته آینده.
  • الک ریور گفت که می خواهد به ارائه حضوری آموزش اما county سلامت داده ها را پشتیبانی نمی کند که, به طوری که آنها نمی خواهد تصمیم گیری تا Aug. 21.

تحت سفارشات از دولت منطقه باید با ارائه آموزش از راه دور حتی اگر آنها در حال باز کردن در فرد آموزش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب