Spokane شمال آیداهو رکورد بیشترین روزانه COVID-19 مورد شمارش به تاریخ - Mon, 29 Jun 2020 PST

مقامات اعلام کرد تعداد رکورد جدید COVID-19 موارد در Spokane County روز دوشنبه – 79 – به عنوان coronavirus ادام

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

مقامات اعلام کرد تعداد رکورد جدید COVID-19 موارد در Spokane County روز دوشنبه – 79 – به عنوان coronavirus ادامه گسترش در سرعت سریع تر در کنتون.

در سراسر مرز دولتی به تکدی سلامت منطقه گزارش شده 65 مورد جدید در روز دوشنبه یک رکورد برای این منطقه با یک چشم انداز مثبت در موارد گزارش شده در Bonner و بونر شهرستانهای استان است.

Spokane County Health افسر دکتر باب لوتز تشویق افرادی که در حال جمع آوری این آخر هفته برای چهارم جولای به دنبال بهداشت عمومی ارشاد پوشیدن پارچه پوشش صورت هر زمان که آنها نمی تواند نگه داشتن شش پا را از راه دور و جمع آوری در گروه های کوچک به جای داشتن احزاب بزرگ. او گفت: فعالیت در فضای باز مانند شنا, کمپینگ و یا ورزش های آبی در حال کاهش خطر انتقال در مقابل جمع آوری در گروه های بزرگ و یا اینکه در داخل خانه.

او را تشویق ساکنان شهرستان به نگه داشتن یک ماسک دستی به طوری که آنها به سرعت می توانید آن را قرار داده اگر آنها روبرو می شوند و کسی نیاز به تصویب در عرض شش فوت از آنها. پوشیدن پوشش صورت لازم است در واشنگتن که در آن حفظ شش پا را از راه دور ممکن نیست.

قبلی به روز دوشنبه بیشترین تعداد موارد جدید اعلام کرد در Spokane County بود 55 در تاریخ 5 ژوئن.

Spokane County است 1,302 تایید موارد این ویروس با ساکنان در 20s و 30s حسابداری برای 40 درصد از این مورد در کل. بیش از آخر هفته دو بیشتر ساکنان درگذشت از ویروس شهرستان داده ها نشان می دهد. مقامات بهداشتی ندارد جزئیات بیشتر در مورد ویژگی های ساکنان که درگذشت از ویروس. دولت سلامت داده ها نشان می دهد که از ژوئن 22, 24 میر به علت COVID-19 در Spokane County متصل به تسهیلات مراقبت دراز مدت.

محلی مقامات بیمارستان نگران رشد تعداد موارد بستری شدن در بیمارستان به دلیل COVID-19. وجود دارد در حال حاضر 37 بیماران دریافت کننده درمان در اسپوکن بیمارستان برای COVID-19 و 17 نفر از آنها ساکنان شهرستان. بستری برای COVID-19 می تواند به معنای یک دو هفته اقامت و یا دیگر لوتز گفت: با توجه به اینکه یک فرد نیاز به رفتن به واحد مراقبت های ویژه . بیمارستان محلی که بازگشایی سیستم های خود را به ارائه تمام اعمال جراحی از جمله عمل جراحی می تواند به مقیاس این نوع از خدمات است که اگر افزایش بستری شدن در بیمارستان محلی است.

"اگر ما در یک افزایش قابل توجهی در مواردی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان است که نیاز به آنها را به انجام کارهای متفاوت است آنها ممکن است مجبور به reallocate طبقه و کارکنان" لوتز روز دوشنبه گفت:.

از ژوئن 1, Spokane منطقه ای بهداشت و درمان منطقه با استفاده از محل نامعلومی برای جداسازی اگر مردم نیاز به یک محل برای رفتن به زمانی که آنها در حال تجربه علائم و نمی خواهید برای آلوده کردن مردم در آنها زندگی می کنند. تا به امروز 37 ساکنان با استفاده از انزوا تسهیلات یا در حالی که آنها در حال انتظار برای نتایج آزمون و یا در حالی که آنها هنوز هم مسری با COVID-19.

محلی افزایش اخیر در موارد جزئی با توجه به ادامه تماس با ردیابی تلاش با موارد یافت که متصل به دیگر شیوع بیماری شناخته شده یا خوشه به عنوان به خوبی به عنوان برخی از جامعه گسترش یافته است. در شمال آیداهو سه شهرستان باید شواهد جامعه گسترش و مقامات بهداشت عمومی وجود دارد خواست ساکنان به یک ماسک با وجود فرماندار آیداهو نه نیاز به ماسک به فرسوده در سطح ایالت.

پن هندل سلامت منطقه 285 تعداد موارد تایید شده از COVID-19. کمتر از نیمی از کسانی که مردم دیگر در حال نظارت های بهداشتی منطقه برای علائم.

"ما شاهد افزایش شدید موارد با اعمال محدودیت بیشتر در سه هفته اول ماه ژوئن از ما تا به حال در مارس طریق ممکن است همراه" کارن cabell در است پزشک ارشد اجرایی در, Kootenai, بهداشت گفت: در انتشار اخبار. "همه ما می خواهیم به نگه داشتن کسب و کار ما باز با خیال راحت بازگشت به کار و کافی بیمارستان ظرفیت برای افزایش COVID–19 بیماران نیاز به مراقبت."

پس Spokane County وارد فاز 2 مورد شمارش محلی باید بیش از دو برابر شده و به همین ترتیب در شمال آیداهو به دولت وارد آخرین مرحله از بازگشایی از جمله کافه ها و اجتماعات بزرگ مورد شمارش را شروع به پریدن کرد. در سراسر کشور چندین ایالت دیده می شود حالات مشابه. مقامات بهداشت عمومی تشویق ساکنان به اقدامات احتیاطی لازم: پوشیدن پارچه پوشش صورت در حفظ شش پا را از فضای بین دیگران و به دنبال تست اگر شما تجربه علائم COVID-19.

Arielle Dreher را می توان در رسید (509) 459-5467 و یا در arielled@spokesman.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن