Dear Abby: زن و شوهر همچنان دست خوش پیشامد میشه بعد از تولد از نوزاد

عزیز ابی: من با شوهرم از سال 2009. در سال 2017, ما تا به حال یک کودک که در حال حاضر 2 سال و 9 ماه.اتصال به عنو

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

عزیز ابی: من با شوهرم از سال 2009. در سال 2017, ما تا به حال یک کودک که در حال حاضر 2 سال و 9 ماه.

اتصال به عنوان یک زن و شوهر بود دشوار است قبل از بارداری, اما در حال حاضر که ما این, بسیار, پر انرژی, کودک, ما متصل نیست در همه. اگر از من بپرسید برای یک بوسه من نمی دریافت کنید. اگر من نپرسید, جنسیت برای این امر هرگز اتفاق می افتد. من به آغاز همه چیز است.

من قبلا در مورد این موضوع چند بار اما هیچ چیز تغییر نکرد. تنها گفتگو از او می خواهد که در مورد این خبر و یا آنچه او در کار است. اگر من سعی می کنم به بحث در مورد هر چیز دیگری او به من پاسخ مختصر و حرکت به یک موضوع متفاوت. من خسته در این ازدواج و خسته از گرفتن هر نوع عاشقانه در همه. کمک! — هم اتاقی یا عاشقانه ؟

عزیز R. یا R.: شوهر شما ممکن است به عنوان ضعف والدین به عنوان شما هستند و در مورد تامین این "تعجب" عزیزم همین دلیل است که او تا فاصله خود را. رابطه شما نیز می توانست پیچ در پیچ پایین قبل از بارداری خود را اتفاق افتاده است. من مطمئن هستم که به طور منظم برنامه ریزی شده تاریخ شب می تواند شما را دو در همگام اما یک مجوز ازدواج و خانواده درمانگر ممکن است قادر به بازگشایی خطوط ارتباطی بین شما.

عزیز ابی: من امیدوار هستم برای مشاوره در مورد ارتباط من با پدرم و فرزندان او. من با پدرم و خود را بسیار جوان تر خانواده دوم زمانی که من در 24. من هرگز احساس نزدیک به هر یک از آنها 10 سال بعد از آن هیچ چیز تغییر کرده است.

پدر و زندگی در سراسر کشور است و در حال حاضر ترمینال به دلیل اعتیاد به الکل. خواهر و برادر من هستند و به من گفتن من نیاز به دیدن او قبل از او می میرد. من اصلا احساس تعهد به انجام این کار, اما من هم احساس گناه برای احساس بد نیست.

من احساس نمی بسیار ارتباط با خواهر و برادر یا و کاملا مطمئن هستم که یک بار پدرم می گذرد ارتباطی را متوقف خواهد کرد به طور کامل. باید به من برسد و سعی کنید به rekindle یک رابطه قبل از او عبور می کند ؟ من مدیون او است ؟ — نامشخص در مین

عزیز نامشخص: ممکن است کمی دیر به rekindle رابطه با پدر خود را که غایب بود در طول این یک تکه بزرگ از زندگی خود را. این ممکن است به این دلیل شما نمی عزادار خود را با نزدیک شدن مرگ است. که گفت:, اگر وجود دارد هر چیزی که شما احساس می کنید شما ممکن است می خواهم برای گفتن به پدر خود است که گفته شده است — و من شرط وجود دارد مقدار زیادی ممکن است در بهترین منافع خود را نهایی یا دو مکالمه با او. این نیست که شما آن را مدیون او; شما آن را مدیون خودتان.

DEAR ABBY: خواهرزاده من است که به زودی. من به او دعوت در اصل برنامه ریزی عروسی در کلیسا اما با توجه به coronavirus او در حال حاضر انجام یک زوم عروسی و من با دریافت الکترونیکی دعوت. من باید او را یک هدیه عروسی و یا آن را مورد نیاز نمی باشد/انتظار می رود پس ما شامل نمی شد در عروسی اصلی برنامه ؟ — به موقع معضل در ماساچوست

عزیز T. D.: اگر شما می خواهید برای حفظ یک رابطه خود را با خواهر زاده او ارسال هدیه با شیرین توجه داشته باشید که مایل او یک عمر خوشبختی با همسر جدید. اگر نه, سپس کاهش است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن