Delino DeShields جونیور یاد می آورد یانکی طرفداران پرتاب N-word او را در سال 2017: "من نمی خواهم به ماندن آرام بیشتر

چه Delino DeShields جونیور شنیده شد viler از هر چیز به Bleacher موجودات می تواند اختراع خود را.با توجه به سرخپ

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

چه Delino DeShields جونیور شنیده شد viler از هر چیز به Bleacher موجودات می تواند اختراع خود را.

با توجه به سرخپوستان outfielder, DeShields شنیده می شود دو یانکی ها طرفداران او تماس N-word در حالی که او رومینگ خود چمن در سال 2017 در حالی که با رنجرز تگزاس.

"آنها با پوشیدن من صحبت کردن در مورد خواهر من چگونه من هرگز به خوبی به عنوان پدر من نرمال مسائل" DeShields گفت: ESPN Joon Lee طول گسترده گفتگو در مورد مسابقه در بیس بال. اما پس از آن زمانی که یانکی ها طرفداران شروع به استفاده از این لکه دار کردن او شلیک به عقب.

"من تبدیل به اطراف و من به آنها گفتم به f — off. من ضرب و شتم خود گفت:" DeShields در مورد زمانی که او شنیده نژادپرستانه طعنه. "من دیوانه به عنوان f — که در آن نقطه. که f — اد ، در آن حس شما احساس می کنید بسیار به تنهایی. حتی اگر شما چیزی می گویند که چگونه بسیاری از مردم در حال رفتن به انجام کاری در مورد آن ؟ که فقط یک وضعیت که در آن شما احساس تنهایی می کنم."

DeShields یکی از بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار بازیکنان بیس بال صحبت کردن در مورد نژاد پرستی در داخل ورزشی پس از 25 مه زمانی که پلیس به قتل جورج فلوید, گزارشی مرد باعث تظاهرات در شهر مینیاپولیس در سراسر کشور و جهان است.

به عنوان پسر 13 ساله عمده-اتحادیه Delino DeShields او به ESPN گفت: پدرش به او هشدار در برابر صحبت کردن بر اساس تجربیات خود در لیگ.

"من همیشه تدریس را نه سفید مرد دیوانه" DeShields گفت. "بود که من مطرح شد با هر آنچه که من انجام شده بود فقط احترام مردم سفید باعث سفید, مردم باید قدرت در امریکا است.

"اگر من احساس مثل من بی احترامی به کسی بود که به من فرصت بازی بود که نوشتن من چک و من بی احترامی آنها به خوبی همه حق است اگر شما بی احترامی به من و احساس من, پس از آن من نمی خواهم شما در تیم من است. که ترسناک به فکر می کنم که مردم باید کنترل بسیار بیش از خود زندگی و راه زندگی است."

DeShields نیست که ترس از مردم سفید نزنی که آیا آن را نژادپرستانه طرفداران یانکی ها یا بیس متعصب قدرت کارگزاران. او به ESPN گفت: او احساس می کند مانند یک "sellout" برای پیوستن به سابق دو و میدانی گیر بروس ماکسول که به زانو در طول این سرود به عنوان یک تازه کار در سال 2017 در همبستگی با آن 49ers QB khezri.

"من همیشه احساس می کنم باید بوده است در خارج وجود دارد و در حال حاضر او حتی در لیگ نه بیشتر" DeShields گفت.

اگر وجود دارد یک فصل در سال 2020 DeShields رقابت خواهد شد قابل پخش در کلیولند خود اما ماکسول پیوست Acereros د مونکلووا در مکزیک در لیگ.

"این آن است که اتفاق افتاده است به او گفت:" DeShields که مصمم به انجام کارهای متفاوت است.

"من فکر می کنم در کل وضعیت با بروس آن قرار داده و این وزن بر من و دیدن Breonna تیلور و Ahmaud Arbery و جورج فلوید از دست دادن زندگی خود را, این است که چرا Kaepernick در زمان زانو. این به این دلیل است. من نمی خواهم صدای من شنیده نمی شود. من نمی خواهم به ماندن آرام و نه بیشتر. آن زمان برای همه ما به گام و ایستادن برای آنچه که ما در باور ایستادن برای آنچه ما می دانیم درست است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن