زشت تولید بهترین معامله در بازارهای کشاورزان – در اینجا نحوه خرید و استفاده از آن - Sun, 27 Jul 2020 PST

همه ما بزرگ شده شنیدن آن را ندارد و آنچه در خارج است اما در داخل است که مهم است که شما نمی توانید قضاوت یک کتا

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

همه ما بزرگ شده شنیدن آن را ندارد و آنچه در خارج است اما در داخل است که مهم است که شما نمی توانید قضاوت یک کتاب توسط پوشش آن و از تمام کسانی که بارها تکرار شده و قطعات خرد. البته همانطور که ما یاد گرفته ایم کسانی که همه چیز اعمال می شود به مواد غذایی بیش از حد.

زشت تولید misfit تولید هر آنچه که شما می خواهید به آن تماس بگیرید: کسانی که misshapen پر از دست انداز, گاهی, holey میوه ها و سبزیجات می تواند طعم و فقط به عنوان خوب به عنوان آنها بیشتر بکر عموزاده. در بازارهای کشاورزان آنها به طور معمول به عنوان ثانیه است.

ثانیه می تواند یک راه عالی برای دریافت یک معامله در یک مقدار زیادی از مواد غذایی در حالی که کمک به کشاورزان ضایعات مواد غذایی کمتر از زمینه های. در اینجا برخی از مشاوره"

می دانم آنچه شما در حال گرفتن. لیز Whitehurst صاحب مریلند جغد آشیانه مزرعه او می گوید اغلب ارائه می دهد ثانیه در گوجه فرنگی. "در بسیاری از مسائل مربوط به کیفیت است که می آیند تا" او می گوید: مانند سوراخ انشعابات و یا کبودی. مختلف کشاورزان ممکن است با استفاده از معیارهای مختلف برای تصمیم گیری آنچه واجد شرایط به عنوان یک دوم. "گاهی اوقات آن را مورد اندازه گاهی اوقات آن را در مورد شکل و گاهی اوقات آن را در مورد کیفیت" Whitehurst می گوید. کشاورزان همچنین ممکن است تصمیم به دوم Whitehurst می گوید: این اصطلاح را می توان به عنوان یک فعل به عنوان به خوبی تولید است که به خصوص رسیده است. همین دلیل است که شما ممکن است پیدا کردن تخفیف هلو بیش از تابستان است. اغلب این مشکلات صرفا لوازم آرایشی و بهداشتی – dented کدو در فصل زمستان و یا زخمی و یا russeted سیب ،

نترس به درخواست. وجود دارد بدون نیاز به احساس شرمنده در مورد پرسیدن که آیا یک فروشنده هر ثانیه برای فروش اگر شما نمی بینم هر یک بر روی صفحه نمایش. به گرفتن چشم مردم قدم زدن با "من می خواهم برای قرار دادن بهترین و با کیفیت ترین, کامل چیزهایی که به دنبال" برای نمایش Whitehurst می گوید. پس از ثانیه ممکن است ذخیره شده در زیر میز یا پشت کامیون. ملاحظه در مورد کشاورز و سعی کنید به پرس و جو در زمان کمتر شلوغ یا در ابتدا یا انتهای بازار است. همچنین در صورت احساس رایگان برای تماس های آینده اگر شما می خواهید برای قرار دادن در یک درخواست. جلوگیری از گیج کننده برداشت و بسته بندی روز اگر شما می توانید.

شما نباید احساس مثل شما در حال فریب دادن کشاورز ، آنها را به فروش برساند ثانیه اگر آنها می خواهند – نه هر کس می کند, به عنوان برخی از استفاده از آنها را برای خود محصولات کنسرو شده – و در قیمت آنها فکر می کنند مناسب است. فقط سعی نکنید به معامله آنها را که Whitehurst می گوید: برخی از مشتریان انجام دهد.

فکر می کنم در مورد آنچه شما می خواهید برای ایجاد. تولید ظاهر مهم نیست در بسیاری از دستور العمل, اما وجود دارد برخی از برنامه های کاربردی که برای آن ثانیه ها ایده آل به خصوص زمانی که میوه یا سبزیجات را به طور کامل شکسته. که ممکن است شامل سس (گوجه فرنگی, سیب) کنسرو شده کالا (خرد شده, گوجه فرنگی, رب, مربا) و نوشابه و یا نوشیدنی قطعات (درختچه bloody mary مخلوط). همانطور که واشنگتن پست عوامل و کنسرو متخصص کتی اقیانوس منجمد شمالی می گوید فقط مطمئن شوید که برای برش و دور از هر گونه لکه بد در حالی که شما در حال prepping مواد تشکیل دهنده خود را. کمتر از بکر سیب خوب برای پای و هیچ کس نمی خواهد می دانم که شما سبزها بودند holey قبل از شما آنها را پژمرده. پوره میوه به چرب و یخ میآید و سبزیجات به ظریف سوپ.

آماده به آن را. ثانیه ممکن است همان عمر به عنوان به طور منظم قیمت تولید و ممکن است نیاز به استفاده در روز بعد و یا دو. "هر زمان که شما در حال خرید به صورت فله داشتن یک طرح مهم است" Whitehurst می گوید. بنابراین نه تنها شما می خواهید به دستور خود در ذهن شما می خواهید به همه مواد تشکیل دهنده شما نیاز به آن را. همچنین مهم: تجهیزات, به خصوص اگر شما در حال رفتن به کنسرو و نیاز به کوزه باند و درب. من کاملا مطمئنم که هر وقت من باید مجموعه ای را به ایجاد مربا توت فرنگی, من لحظه ای دست پاچه در مورد داشتن من پکتین (خوشبختانه من فقط هرگز نمی تواند به یاد داشته باشید که در آن من آن را قرار داده). مواد تشکیل دهنده مانند که یا مثلا ترشی نمک ممکن است حتی نیاز به احتیاط بیشتر و می تواند سختتر برای گرفتن در آخرین لحظه اگر خود را به فروشگاه مواد غذایی است که به خصوص به خوبی مواجه نگردند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن