مینه سوتا قوی coronavirus تست ظرفیت. چه مدت طول خواهد آن را بکشد ؟

مینه سوتا بهداشت مقامات نگران هستند که دولت قوی coronavirus تست ظرفیت می تواند مانع از به طور فزاینده ای تاکید

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

مینه سوتا بهداشت مقامات نگران هستند که دولت قوی coronavirus تست ظرفیت می تواند مانع از به طور فزاینده ای تاکید کرد پزشکی بین المللی زنجیره تامین است.

فقط چند هفته پیش Minnesotans قادر به دریافت نتایج خود را coronavirus آزمون در حدود 24 ساعت است. اما در حال حاضر انتظار می تواند سه روز یا بیشتر به تاخیر انداختن در هنگام تماس با ردیاب می توانید شروع به بررسی عفونت های جدید.

مقامات بهداشت نگرانی مداوم ملی سنبله در مواردی می تواند تاثیر بیشتر مینه سوتا توانایی صفحه نمایش برای COVID-19 عفونت و بازگشت نتایج به سرعت. مینه سوتا اكران به طور متوسط حدود 12000 نمونه در هر روز از ماه ژوئن 1 است و به طور پیوسته نزدیک اداره 1 میلیون و آزمون پس از وقوع آغاز شد.

دولت در حال حاضر حدود 50000 آزمایشگاهی-موارد تایید شده و بیش از 1,560 COVID-19 مرگ و میر.

در برخی از سخت ترین ضربه بخش هایی از ایالات متحده, نتایج آزمون را می توانید یک هفته یا بیشتر — ترک مینه سوتا مقامات نگران آنچه ممکن است در افق اگر زنجیره تامین را بهبود نمی بخشد. سریع و دقیق تست یک راه کلیدی برای مبارزه با ویروس جدا مثبت بيماران به طوری که آنها نمی تواند دیگران را آلوده.

"سرعت چرخش بهتر" گفت: Jan مالکوم مینه سوتا را به کمیسیون بهداشت و درمان. "ما نگران می کند این پتانسیل را دارند که به تداخل با تست ما ظرفیت."

خیلی از مینه سوتا توانایی صفحه نمایش برای ویروس است که بر اساس یک همکاری بین وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت, کلینیک مایو دانشگاه مینه سوتا و دیگر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی. هر دو کلینیک مایو و M بهداشت فرویو گزارش زمان انتظار برای نتایج: از حدود سه روز.

"متاسفانه کلینیک مایو سیستم ایمنی بدن است به کمبود ما دیدن شده است در سراسر کشور," دکتر گفت: Bobbi Pritt استاد میکروب شناسی بالینی در کلینیک مایو. "برخی از این تولید کنندگان بزرگ با معمولا با استفاده از آزمون قادر به ارائه آنچه آنها موافقت کرده بود تحویل دهد."

چه در کوتاه مدت عرضه و چرا ؟

تست تشخیصی برای coronavirus — هنگامی که یک بیمار غربالگری مواد ژنتیکی ویروس در حال حاضر در طول عفونت فعال است — مواد شدید روند. کارکنان مراقبت های بهداشتی نیاز به تجهیزات حفاظتی سواب مورد نیاز برای جمع آوری نمونه های مواد شیمیایی و ابزار مورد استفاده برای پردازش از آزمون.

در حالی که دولت به متوسط ذخایر از تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE آن است که در حال حاضر در انتظار تحویل در میلیون ها نفر از ماسک ، روپوش و N95 ماسک.

بهداشت و درمان مراقبت از مقامات نگران هستند در مورد انواع مواد احتمالا در تامین کوتاه مدت حتی به عنوان رهبران دولت ادامه به سطح شیب دار بالا سوتا ذخایر.

"دولت در یک بطور قابل توجهی موقعیت بهتر از ما بودند چهار ماه پیش گفت:" آلیس رابرتز دیویس کمیسیون از وزارت امور خارجه از دولت. او همچنین اذعان کرد چالش با تهیه برخی لوازم. "ما همچنان به مدل داده ها را به مطمئن شوید که خرید ما در خط با پیش بینی نیاز دارند."

دکتر Pritt می گوید وجود دارد در حال حاضر نگران کننده ملی کمبود مواد مورد نیاز برای فرایند COVID-19 انجام شد. بزرگ پزشکی تامین کنندگان مانند روشه ابوت و Hologic تکیه بر همان عرضه زنجیره ای برای تولید محصولات و آنها در حال غرق با افزایش تقاضا به عنوان موارد افزایش در ایالات متحده و بخش هایی از جهان است.

تامین برخی labs دستور در حال shorted یا نه پر شده در همه, او گفت:.

"آن trickles به تمام labs است که با استفاده از آن (محصولات)" Pritt گفت. "آنها در حال کار به عنوان سخت به عنوان آنها می توانند. من باید به آنها مقدار زیادی از اعتبار. آنها بدیهی است که قرار دادن تمام تلاش خود را به این."

اگر کمبود ادامه مقامات بهداشتی می گویند کاخ سفید بار دیگر می تواند با استفاده از دفاع تولید عمل به سفارش شرکت های بیشتری به تولید منابع لازم برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس. عمل در حال حاضر استفاده شده است به خودروساز فورد ساخت هواکش.

روش های جدید و آزمایش های جدید

مربوط به بیش از تامین کوتاه مدت از برخی از آزمایشات و مواد به فرایند آنها Pritt می گوید: مایو کلینیک توسعه سه coronavirus آزمون است که نقش در هفته های آینده. که به ارمغان می آورد در مجموع به 10 آزمایش برای ویروس مایو ابداع کرده است پس از وقوع مارس آغاز شد.

توسعه آزمون های جدید یک فرایند پیچیده است. اما ایجاد جایگزین روشهای غربالگری که تحویل همان نتایج را با استفاده از ابزار و مواد شیمیایی در بالا از تقاضا است که یک راه مهم برای حفظ دولت تست ظرفیت قوی است.

این آزمون برای اولین بار بود که انتظار آنلاین یکشنبه باید به کمک کلینیک مایو بازگشت و نزدیک به 15,000 آزمون در روز ظرفیت آن را تا به حال در اوج آن است.

"ما به دنبال تنوع بخشیدن به" دکتر Pritt گفت.

مالکوم گفت: این چیزی است که مقامات وزارت بهداشت در حال تشویق دیگر labs را انجام دهد.

"ما واقعا علاقه مند در ارزیابی و به طور فعال به دنبال تعدادی از استراتژی ها با توجه به نوع جدیدی از آزمایش هایی که در آینده در بازار است که ممکن است آسان تر برای استقرار با یک چرخش سریعتر زمان" مالکوم گفت.

یکی دیگر از گزینه labs می توانید در نظر بگیرید اما در حال حاضر به نظر نمی رسد که در استفاده گسترده در مینه سوتا است استخر و یا دسته ای تست. این روش صفحه نمایش نمونه از چند نفر در یک بار و موجب صرفه جویی در مواد اگر بدون ویروس یافت می شود.

اگر coronavirus مواد ژنتیکی مشهود است در یک استخر از آزمون و سپس کارگران آزمایشگاه باید مجددا تمام نمونه های بیمار برای دیدن آنهایی که مثبت است.

مقامات بهداشتی هشدار می دهند که, استخر, تست می تواند کمتر حساس تر از آزمایش نمونه ها به صورت جداگانه. آن را نیز موثر در حفظ منابع زمانی که تست مثبت نرخ پایین بالاتر از نرخ ميانگين نمونه های بیشتر نیاز به آزمایش می شود اگر دو بار ویروس یافت می شود.

حفظ منابع با کاهش گسترش

مقامات بهداشتی دولت می گویند ساده ترین راه به کمبود coronavirus تست لوازم و دنده محافظ است به افزایش موارد در وهله اول. پس از اینکه مجبور به جیره COVID-19 آزمون در اوایل این بیماری همه گیر مینه سوتا به عنوان به خوبی به عنوان بسیاری از ملت به سرعت رشد خود را تست ظرفیت به ملاقات و حتی بیش از تقاضا است.

سست شدن محدودیت در محل به سرعت گسترش ویروس به نظر می رسد که منجر به افزایش موارد — برای اولین بار در ایالت های جنوبی که بازگشایی اولین و در حال حاضر در سایر نقاط کشور است. به عنوان نیاز برای آزمایش به سرعت در حال رشد عرضه زنجیره ای شروع به نشان می دهد استرس است.

مینه سوتا رهبران می گویند آنها می خواهند به همچنان به رشد خود را تست ظرفیت فراتر از حدود 20,000 آزمون در هر روز دولت می تواند در حال حاضر انجام. اما تست محدودیت عرضه می تواند که دشوار است به همین دلیل کاهش گسترش coronavirus همچنان بسیار مهم است.

به این منظور رژیم صهیونیستی است. تیم Walz دستور داد پنج شنبه است که در صورت ماسک توان در تمام محیط داخلی اماکن عمومی مگر کسی که دارای یک بیماری است که باعث انجام این کار مشکل ساز است. برخی از محدودیت در کسب و کار و ایجاد ظرفیت نیز در محل باقی می ماند تا حد نزدیکی و گروه های بزرگتر.

"ما فکر می کنیم ماسک یک ابزار بسیار موثر هستند. ما فکر می کنم آن را یک تفاوت در مینه سوتا" مالکوم گفت. "ما همچنین نیاز به تقویت آن مهم دیگر رفتارهای ماندن در منزل و هنگامی که بیمار شما مقدار زیادی از توجه به بهداشت دست و اجتماعی فاصله."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن