MLB doubleheaders می تواند کوتاه تا 7 زمین باز یافته بازی - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

نیویورک — موبایل بانک معروف گفت: "بیایید بازی دو." بازیکنان بیس بال فقط ممکن است می خواهم به بازی نه نوبت دو ب

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

نیویورک — موبایل بانک معروف گفت: "بیایید بازی دو."

بازیکنان بیس بال فقط ممکن است می خواهم به بازی نه نوبت دو بار در یک روز در طول این همه گیر تاخیر نجومی.

در حالی که کلیولند جاروب Chicago White Sox در اولین doubleheader از این فصل در روز سه شنبه اتحادیه سر تونی کلارک به نام معاون کمیسر دن Halem و گفت: بازیکنان ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن کوتاه twinbills این سال است.

بازیکنان در ارتباط است و بررسی اعضا و ممکن است پیشنهاد یا دو هفت زمین باز یافته ها twinbill یا نه نوبت برای درب بازکن و هفت برای مشروب قبل از خواب.

لیگ اصلی بیس بال است چک کردن نظرات در مالک و مدیر کل سطح کارکنان و امیدوار است برای یک تصمیم روز شنبه برای ایجاد یک تغییر یا ترک قوانین راه هستند.

فیلادلفیا و تورنتو در حال برنامه ریزی برای doubleheader در روز شنبه به عنوان فیلیز سر بازی پس از پنج روز اخراج. زمان خاموش ناشی از انتظار برای هیچ بازیکن و یا کارکنان آلوده بودند در طول بازی برابر میامی مارلینز آخر هفته گذشته.

فیلیز کلی مت Klentak گفت: هفت زمین باز یافته ها ممکن است برای twinbill.

"من می خواهم نه و نه شخصا" یانکی ها مسکن آدم Ottavino گفت. "من نمی خواهم به حاشیه رانده شده از بازی هنگامی که ما به هفت زمین باز یافته بازی ها شیب لغزنده وجود دارد."

رسمی بیس بال قوانین اجازه می دهد جزئی لیگ به اتخاذ یک قانون ارائه یک یا هر دو بازی از doubleheader بود هفت نوبت. NCAA قوانین اجازه می دهد تا گزینه های دو و نه زمین باز یافته های هفت و نه و یا دو نفره.

این اتحادیه را بررسی اولین گزارش ورزشی.

"در حال حاضر من فکر نمی کنم لازم است بر اساس چه این فصل تنظیم شده است تا" لس آنجلس فرشتگان مدیر جو Maddon گفت. "اگر doubleheaders شد به شمع تا به هر دلیل من می خواهم که آن را مانند در یک طرح احتمالی.

داده های مدرن استفاده از کوزه Maddon گفت: کوتاه بازی خواهد بود که معادل از شروع بازی در یک سوم زمین باز یافته. او می تواند در بین برنده های پیش از آن.

"ششمین دور پنجم دور بازی متفاوت" او گفت:.

"شما فقط به آن ninth inning خیلی دیر. ششمین دور پنجم دور بازی متفاوت بر اساس این بازی قرار است برای نتیجه گیری," او گفت:.

"شما فقط سرعت بخشیدن به آنچه شما انجام می دهند درست مثل ما در حال انجام با این فصل است. بنابراین من می توانید آن را از چشم انداز مجمع تشخیص مصلحت نظام اگر لازم است. ... من برای هر چیزی در حال حاضر. من قصد ندارم به صحبت می کنند به شدت از هر نوع پیشنهاد در حال حاضر که مردم بر این باورند که در حال رفتن برای کمک به ما را از طریق فصل به دریافت از طریق پلی آف و نتیجه گیری آنها," او گفت:.

MLB در حال حاضر به تصویب رسید یکی کوتاه حکومت برای سال 2020: هر نیمه از هر اضافی از زمین باز یافته شروع می شود با یک دونده در پایه دوم.

وجود دارد پنج اضافی-زمین باز یافته بازی در طول شش روز از فصل. چهار به پایان رسید و در 10 نوبت و یکی در 11.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن