چارلی والترز: می تواند Aaron Rodgers دنبال Brett Favre را قدم به قدم به مینه سوتا?

Pro Football Hall of Famer Brett Favre صرف 16 فصل در خلیج سبز قبل در سن 39 او شگفت انگیزی به پایان رسید تا qua

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

Pro Football Hall of Famer Brett Favre صرف 16 فصل در خلیج سبز قبل در سن 39 او شگفت انگیزی به پایان رسید تا quarterbacking رقیب وایکینگها مینه سوتا. از هفته گذشته پیش نویس NFL شده است وجود دارد برخی از وحشی حدس به اینکه یک ناراضی هکرها' QB Aaron Rodgersدر دو سال پس از کرک عموزاده' قرارداد منقضی می شود همچنین می تواند پایان با وایکینگ ها.

در دو سال راجرز آینده hall of famer که دریافت کرد کمی توهین آمیز کمک در پیش نویس خواهد بود و 38 سال است. اما او چهار سال دیگر قرارداد خود را و آن را بعید است که هکرها جرأت تجارت او را به وایکینگ ها در همان بخش.

راه آن به نظر می رسد در حال حاضر بهترین شرط این است که راجرز اگر داد و ستد می تواند تا پایان در لاس وگاس با این اظهارات در کنفدراسیون فوتبال آسیا نه NFC با وایکینگ ها. چنین معامله توسط راه اتفاق می افتد ممکن است زودتر از بعد شاید حتی یک سال از هم اکنون.

تلفیقی از 13 پیش نویس NFL تحلیلگراناز جمله ESPN مل Kiperتوسط Rene Bugner می یابد که وایکینگ ها را بهترین لیگ 32 تیم. بدترین: هکرها.

Kiper به ترتیب ذکر شده در شنبه Gophers' ورودی junior تنر مورگان به عنوان شماره 3 کارفرمایی برای 2021 پیش نویس پس از ترور لارنس از کلمسون و جاستین زمینه از ایالت اوهایو نیز جواب بدهد.

هنگامی که دوقلوها شروع فصل بیس بال?

"همه 30 باشگاه بدانم و مایل است که برای," دوقلوها صاحب جیم Pohlad روز جمعه گفت. "این یک هدف در حال حرکت. آن را لذت بخش برای هر کسی است. بیس بال است که مانند یک بخشی از زندگی ما, اما این دستورالعمل ها به وضوح به عنوان تعیین شده توسط مقامات بهداشتی و ایمنی است که آنچه در نهایت مهم برای همه است."

دوقلوها GM تاد لوین تاکید می کند که این سازمان برای اولین بار نگرانی در طول coronavirus است که سلامت و رفاه همگان است. اما آن را به خصوص خسته کننده است که او و اجرایی Derek Falvey ساخته شده است یک سری جهانی مدعی و باید صبر کنید به آن را ببینید در این زمینه است.

"در درجه دوم (به بهداشت ایمنی) شما می دانیم که زمانی که شما در یک win-در حال حاضر چرخه با انتظارات واقعی برای تیم خود که بیشتر زمان دور است شاید کمی بیشتر به چالش کشیدن از بسیاری از" لوین گفت. "وجود تیم های مختلف در چرخه برنده روند و ما قطعا یکی که aspirational از مصرف یک گام به جلو در این فصل پس ما مشتاق به بازگشت وجود دارد و بازی.

"ما مانند همه طرفداران در دوقلوها جامعه ما مشتاق به دیدن آنچه که این تیم می تواند انجام دهد اگر آنها همه با هم مونتاژ شده در این زمینه است. ما همه هیجان زده در مورد آن است. من فکر نمی کنم که هیجان آبدیده شده."

دانشگاه مینه سوتا تا به حال پنج بازیکن پیش نویس توسط تیم NFL هفته گذشته اما سال 1967 شرکت بزرگ ده قهرمان Gophers تولید یک مدرسه رکورد 15 بازیکن که هر دو پیش نویس و یا به پایان رسید تا در NFL اردوگاه.

شامل بودند Pro Football Hall of Famer چارلی Sanders, نرم افزار کاسه linebacker جیم کارتربرای اولین بار طفیلی و دو بار سوپر باول استارت جان ویلیامزاخیرا انتخاب College Football Hall of Famer باب استینو Noel Jenkeکه نه تنها پیش نویس توسط وایکینگ ها بلکه توسط Boston Red Sox و Chicago Blackhawks.

و این زمانی است که NFL تا به حال فقط 16 تیم نه زمان 32.

استین 72 سابق وایکینگ از سنت لوئیس پارک on Dec. 8 خواهد بود القاء به College Football Hall of Fame در 1,600 مهمان کراوات سیاه و سفید شام در شهر نیویورک است. همچنین وکیل او را هدایت بازنشسته بازیکنان NFL پرونده های حقوقی که منجر به بهبود مزایای بازنشستگی و تصادم شهرک.

تایلر جانسون, پیش نویس توسط خلیج تمپا Buccaneers در دور پنجم هفته گذشته در فصل گذشته نبود Gophers' بهترین NFL گیرنده گسترده چشم انداز. Rashod Bateman, اگر چه فقط یک دانشجوی سال دوم بود و هنوز هم هست با توجه به 2021 پیش نویس پیش بینی.

Bateman, 6-2, 210 پوند در حال حاضر پیش بینی شده است به عنوان انتخاب در دور اول سال آینده توسط cbssports.com که او را به عنوان شماره 18 به طور کلی چشم انداز. بیتمن و ایالتی اوکلاهما را Tylan والاس هستند برای شماره 4 در میان NFL wideouts برای 2021 پیش نویس NFL توسط sportsbettingdime.com.

به عنوان یک لاک پشت نقب زن, Bateman خواهد بود نخست چشم انداز برای به دست آوردن سود پولی برای بازاریابی از نام او و شباهت طریق NCAA جدید کمک هزینه در دست بررسی است.

چند NFL تیم هنوز هم با توجه به عامل رایگان Jackson Erdmannبزرگ مسلح ضبط-تنظیم QB از سنت جان و Rosemount. بیشتر تیم ها دعوت کرده اند 6-4, 215-کوبنده را امتحان کنید. در لیگ فوتبال کانادا نیز می تواند یک گزینه است. همان صورت سابق Vikings wideout براندون Zylstra.

Erdmann است تحت تاثیر پرتاب به وایکینگ ها wideout آدم Thielen در تمرینات.

صحبت از سنت جان بلیط برای برنامه ریزی Nov. 7 بازی فوتبال در برابر سنت توماس در ایالات متحده بانک ورزشگاه هنوز نشده اند قرار بر فروش.

سه سال پیش جسیکا Allister چپ Gophers سافتبال کار مربیگری که برای او پرداخت می شود $160,000 یک سال به مربی مادر آلما استنفورد. او مینه سوتا جانشین جیمی Trachsel, چپ Gophers هفته گذشته برای Mississipppi. با Gophers او پرداخت می شود $140,000.

در Ole Miss Trachsel یک دلوت مرکزی و خیابان دولت گراد پرداخت خواهد شد $از 245.000 یک سال است. بلومینگتون جفرسون گراد خط Kiffin را مربیگری فوتبال قرارداد در می سی سی پی به ارزش $4.25 میلیون دلار در سال است.

در می سی سی پی Trachsel پرداخت خواهد شد $20,000 بیش از Gophers مربی بیس بال John Anderson, the hall of famer که برنده بزرگ تر ده بازی از هر مربی بیس بال در تاریخ است.

هاپکینز' ارشد گارد تیراندازی Kerwin والتونکه هفته گذشته متعهد به کارولینای شمالی رتبه 99 امتیاز در سراسر کشور توسط 247sports.com.

نه ده تیم های بزرگ را به 2021 NCAA 68-تیم بسکتبال مردان مسابقات, اما نه Gophers با توجه به متخصص جو Lunardi را ESPN Bracketology بینی.

ضمنا NCAA میانه منطقه ای برگزار خواهد شد هدف مرکز در مارس 25 و 27. شماره 1 پیش بینی شده دانه در منطقه ای غرب در دنور است Gonzaga که در آن Jalen Suggs از سندی آکادمی خواهد بود یک دانشجوی سال اول گارد.

وجود 32 مناقصه در اخیر آنلاین حراج یادگاری برای دیر hall of fame دوقلو کربی Puckett را 1991 جهان سری بازی 6 نیوجرسی. پیشنهاد برنده شد $190,116. Puckett اولین راولینگس دستکش طلا جایزه است که او در سال 1986 رفت برای $52,417.

در ضمن مداوم حراج آنلاین برای یک جفت از اواخر L. A. Laker کوبه برایانت بسکتبال کفش کهنه در NBA Finals Game 5 متمسک یک پیشنهاد از $28,000, ESPN گزارش.

پربیننده ترین المپیک مردان هاکی بازی از گیاه بروکس' , مینه سوتا, ایالات متحده آمریکا-تحت سلطه تیم خراشیده روسها در سال 1980 — 2010 USA-Canada مدال طلا بازی که در طی آن ژاک Parise این اواخر هدف برای آمریکایی ها آن را به اضافه کاری در ونکوور خواهد بود تلویزیونی امروز در ساعت 2 بعد از ظهر در KARE Ch. 11.

در میان بسیار پیش بینی برنامه های وین Hattaway, معشوق, دوقلو, سازمان clubhouse همراه از سرطان درگذشت در موبایل علا., در سن 80 روز جمعه بود به حضور دوقلوها سالن از شهرت القای رفیق جاستین Morneau در 23 مه در هدف زمینه است.

دوشنبه خواهد بود 45th anniversary از دوقلوها بازنشستگی hall of famer هارمون digital marketer را شماره 3 نیوجرسی برای اولین بار توسط سازمان است. این مراسم در شهر ورزشگاه که در آن هارمون در مدرسه با Kansas City Royals.

آن را یک سوراخ در یک روز جمعه محلی برای بازاریابی ورزشی whiz پاتریک Klingerکه زدم در هشت آهن در 147-حیاط 16th, سوراخ در گوزن اجرای دوره ویکتوریا است.

Ex-تیمبرولوز دستیار nest, در فصل دوم خود را در آرکانزاس امضا کرده است شماره 6-رتبه بندی استخدام در کلاس در کشور توسط 247Sports.com.

سنت پل Mark Nelson, 54, که داوری بیش از 100 قهرمانی جهان بوکس مسابقات در 18 کشور تا به حال برنامه های خود را که شامل متعدد عنوان دعوا و ملی بوکس سمینارها او می آموزد در انتظار به دلیل coronavirus.

"آیین نامه باید قهرمانان قرار است به دفاع از هر 90 روز — آن را به یک ظرف غذا" نلسون گفت.

هاپکینز گارد نقطه پیج Bueckers, رهبری, به, Connecticut در پاییز به عنوان ملی دختران دبیرستان بسکتبال, بازیکن, سال, ساخته, Sports Illustrated را "چهره در میان جمعیت" در هفته گذشته.

کیر یاتس, بازنشسته, مینیاپولیس, پارک هیئت گلف مدیر خدمات که نگهداری این شهرستان در دوره های عمومی در حال اجرا فوق العاده هموار برای سال درگذشت از نارسایی قلبی در سن 89 روز دیگر.

چاپ نکنید که

نگاه به صورت BDA ورزشی عوامل کوین بردبری و لایحه دافی به نمایندگی از دانیل Oturu از Gophers و تره جونز از دوک هر دو آنها در حال ورود به NBA پیش نویس است. بردبری و دافی همچنین نمایندگی Tyus جونزسابق اپل دره-دوک-Timberwolf از ممفیس گریزلیز.

اگر NHL قادر به برگزاری پلی آف شود جای تعجب نیست اگر سنت پل اکسل انرژی مرکز است که نام یکی از چهار خنثی سایت با طرفداران اما تلویزیون مخاطبان است.

لیگ اصلی بیس بال است برنامه ریزی برای کاهش تعداد جزئی از تیم های لیگ برتر می تواند به معنای St. Paul پرستاران در نهایت می تواند تبدیل به یک وابسته — یا کلاس AAA یا AA — از دوقلوها. دوقلوها' توافق با AAA روچستر و AA Pensacola پس از پایان این فصل است.

به عنوان شماره 22 کلی انتخاب در هفته گذشته پیش نویس NFL ها wideout جاستین جفرسون می توانید انتظار یک قرارداد چهار ساله در حدود 13 میلیون محدوده که شامل یک جایزه امضای حدود 7 میلیون دلار بود.

توسط تجارت از شماره 25 تا شماره 31 به پیش نویس cornerback جف Gladneyوایکینگ ها ذخیره حدود 1.15 میلیون. Gladney انتظار می رود چهار سال معامله حدود 11 میلیون دلار با یک جایزه امضای حدود 5.5 میلیون نفر است.

Ex-Gophers ایمنی آنتوان Winfield جونیور در دور دوم (شماره 45 کلی) انتخاب کنید از خلیج تمپا می توانید انتظار یک قرارداد چهار ساله حدود 7.3 میلیون نفر از جمله یک امضای جایزه $2.9 میلیون نفر است.

وینفیلد را Gophers هم تیمی wideout تایلر جانسونبه عنوان پنجمین دور (شماره 161 کلی) انتخاب توسط خلیج تمپا خواهد شد چهار سال با معامله حدود 3 میلیون دلار با امضای جایزه در حدود $310,000.

چپ مقابله با بن Bartch از سنت جان را برداشت و در دور چهارم (شماره 116 کلی) توسط جکسون را دریافت خواهد کرد یک قرارداد چهار ساله به ارزش حدود 3.4 میلیون دلار جایزه امضای حدود 770,000.

در میان پنج Gophers که انتخاب شدند در هفته گذشته پیش نویس NFL چهار شدند سابق Gophers مربی جری کشتندر حال حاضر دستیار ویژه برای جرم برای سر مربی گری پترسون در تگزاس مسیحی است. یکی دیگر از کشتن-استخدام لاک پشت نقب زن, Rodney Smithبه امضا رسید و به عنوان یک عامل رایگان با Carolina.

وایکینگ ها را انتخاب TCU cornerback جف Gladney با شماره 31 انتخاب در دور اول.

"او می تواند در آمده و باید از این فرصت (برای شروع) به دلیل سیستم او شده است در" کشتن گفت: از Gladney. "(وایکینگ ها) مربی (مایک) زیمر و مربی پترسون زیادی به طور یکسان — آنها هر دو مربی سخت است و آنها هر دو اجرای سیستم های پیچیده.

"من فکر می کنم (Gladney است) مناسب مناسب برای وایکینگ ها هیچ سوال در مورد آن. بچه smart او می تواند اجرا شود او فیزیکی است. اگر شما بازی برای Gary Patterson, شما بهتر بود دشوار است — شما لازم نیست یک انتخاب است. همین کار را با زیمر."

سابق Gophers مربی تیم فوتبال تریسی Claeys است linebacker مربی در ویرجینیا.

به عنوان مگا-با استعداد به عنوان او است, Minnehaha, آکادمی Jalen Suggsکه امضا شده با Gonzaga بسکتبال نیست نخبگان به اندازه کافی در حال حاضر برای جدید G لیگ برنامه توسعه است که پرداخت بازیکنان فقط از دبیرستان تا آنجا که $500,000. بهترین خارج از کشور گزینه برای Suggs اگر او می خواست می شود استرالیا می پردازد در این 300.000 دلار در هر فصل محدوده.

در ضمن Suggs' هم تیمی در میننهها آکادمی در این سال 7-پا چت Holmgrenکه شما ارشد پاییز آینده است و در بالا پیگیری توسط Gonzaga در حال حاضر در G لیگ رادار.

اگر چه لیگ اصلی بیس بال بازیکنان بودند پیشرفته $170,000 در طول این ویروس همه گیر برخی از جزئی leaguers داده شد $6,000.

تجزیه و تحلیل توسط cbssports.com برچسب دوقلوها مسکن ترور مارس30 و که می تواند تبدیل به یک عامل آزاد در سال آینده با fastball که به طور متوسط 95.5-mph در فصل گذشته "بهترین راز نگه داشته." ممکن است محدود مورد به .150 متوسط سال گذشته است.

جیم Tunney, در یکی از فیلم های اخیر TunneySide ورزشی وبلاگ به یاد می آورد که با نزدیک شدن توسط یک زن در رز کاسه ورزشگاه درست قبل از او به داور 1977 وایکینگ ها-اظهارات سوپر باول بازی در مقابل 103,000 تماشاگران در پاسادنا کالیفرنیا.

بانوی پرسید: Tunney اگر او بود که داور در این بازی بزرگ است. او گفت: بله.

"آیا شما عصبی؟"

"نه — من هرگز عصبی" Tunney گفت.

"واقعا پس از آن چه شما انجام می دهند در اتاق خانمها'?" او گفت:.

شنید

NFL تحلیلگر Cris Collinsworth از NBC-تلویزیون بر روی هکرها با استفاده از آنها در دور اول پیش نویس انتخاب در QB اردن عشق: "اگر من Aaron Rodgersمن خواهد بود واقعا دیوانه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن