وزارت کشاورزی ایالات متحده برنامه نوبت محلی تولید جعبه مواد غذایی - Sat, 16 مارس سال 2020 PST

سازمان های محلی اعطا شده است 1.4 میلیون دلار از وزارت کشاورزی ایالات متحده برای آماده سازی جعبه از محصولات تاز

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

سازمان های محلی اعطا شده است 1.4 میلیون دلار از وزارت کشاورزی ایالات متحده برای آماده سازی جعبه از محصولات تازه و مواد غذایی دیگر برای ارائه به عنوان بخشی از ملی کشاورزان به خانواده های غذایی برنامه جعبه.

کنتون بازار کشاورزان ارتباط و به اشتراک گذاری.مزرعه کاربردی برای کمک های مالی. به اشتراک گذاری.مزرعه یک گروه تشکیل شد که برای اتصال کشاورزان و مصرف کنندگان از طریق یک برنامه تلفن هوشمند به عنوان یک راه برای کمک به کشاورزان محصول خود را به ساکنان محلی است.

با سفارش از رستوران ها و مدارس و کسب و کارهای دیگر پایین کشاورزان اغلب مازاد از موارد آنها نمی توانند فروش خود را از طریق کانال های عادی. کشاورزان به خانواده های جعبه مواد غذایی برنامه طراحی شده است برای قرار دادن که مازاد مواد غذایی به خوبی استفاده نشده است به هدر رفته است.

استفانی واتسون مدیر مشارکت اجتماعی برای به اشتراک گذاری.مزرعه گفت: مواد غذایی برنامه جعبه مناسب است در wheelhouse.

"آن را یک فرد کامل برای آنچه که ما انجام," او گفت:.

حدود ده داوطلبان با پوشیدن ماسک و دستکش جمع شده بودند صبح روز جمعه در خوردن خوب کافه در دریاچه آزادی که در حال حاضر بسته شده است. آنها حاوی 350 جعبه با پیاز, سیب, ماندارین و کاهو و تربچه و سیب زمینی آنها را آماده برای تحویل بعد از آن روز. هر جعبه وزن حدود 20 پوند است.

محلی و سازمان های غیر انتفاعی مانند شمال کشور, بانک مواد غذایی و ونسا Behan تا به حال بالارفتن از خانواده های نیازمند به دریافت جعبه.

"آنها به ما بگویید که چگونه بسیاری از جعبه چگونه بسیاری از خانواده ها آنها نیاز به خوراک" واتسون گفت.

تلاش است که با کمک ارتش از 400 داوطلب از اسپوکن مواد غذایی مبارزان مردمی گروه تاسیس شده توسط واشنگتن در کنگره مارکوس Riccelli ارائه می شود که گرم کردن غذا از رستوران ها به کسانی که به آنها نیاز دارید.

"این مسابقات و هم راستا با هدف ما برای دریافت مواد غذایی مغذی برای افرادی که نیاز به," او گفت:. "ما اساسا تحویل منبع. ما هیچ بودجه ای برای این کار است."

واتسون سازمان شده است رسیدن به کشاورزان آن را در حال حاضر با این نسخهها کار میکند و همیشه به دنبال بیشتر کشاورزان که می خواهید به ثبت نام. آنها سعی کنید به استفاده از کشاورزان محلی زمانی که آنها می توانند و جعبه مواد غذایی که بسته بندی شده در جمعه شامل کاهو و تربچه رشد در حیاط خلوت بازار در الک.

خلوت بازار مدیر کل ست Walser گفت: او مشغول به کار بود با واتسون برای پیوستن به اشتراک بگذارید.مزرعه برنامه زمانی که او شنیده ام در مورد مواد غذایی برنامه جعبه. "ما درست در نقطه که در آن ما نیاز به حرکت یک دسته کامل از کاهو و تربچه," او گفت:.

مزرعه است که تنها در سال دوم خود را و Walser گفت او شده است می خواهم نگران او می خواهم که به نوبه خود برخی از محصول خود را به کمپوست یا آن غذا به جوجه ها. این جعبه مواد غذایی برنامه خواهد شد نه تنها کمک به کسانی که نیاز به آن کمک می کند تا مزرعه خود را, او گفت:.

"این به ما کمک می کند تا مطمئن شوید که آن را به عنوان بسیاری از خانواده ها به عنوان امکان پذیر است و نه جوجه," او گفت:. "آن احساس می کند مانند تلاش های ما نیست به هدر رفته است. این همه کار می کرد."

Walser وجود دارد گفت: باید بیشتر از تلاش برای دریافت مواد غذایی در دسترس برای کسانی که به آن نیاز دارید. "ما در حال های فراوانی," او گفت:. "این است که جهان از عدم است. این جهان از اتلاف منابع است."

وزارت کشاورزی ایالات متحده بودجه اجازه خواهد داد که جعبه مواد غذایی برنامه به ادامه هفتگی برای بقیه سال واتسون گفت. "ما در حال انجام این کار هر هفته از هم اکنون به دسامبر," او گفت:.

بودجه شکسته هشت هفته فاز. این برنامه خواهد شد پس از هر مرحله برای تعیین اینکه آیا بودجه ادامه خواهد داد.

واتسون گفت: گروه متعهد به ارائه 350 جعبه یک هفته اما آنچه که در آنها متفاوت خواهد بود با توجه به آنچه در دسترس است در مزارع محلی. برخی از جعبه می تواند شامل گوشت و لبنیات موارد.

فرآیند توزیع هنوز در حال تنظیم. خانواده ها در تماس با محلی غیر انتفاعی می توانید درخواست یک جعبه در www.spokanefoodfighters.org

برنامه اول آمده, بر اساس اولین خدمت کرده. این امکان وجود دارد که نمی خواهد به اندازه کافی برای پر کردن تمام درخواست ها و Riccelli گفت: اگر تقاضا بالا است آنها ممکن است به محدود کردن مشتریان را تکرار است.

"اگر ما آمار کلاه ما ممکن است بخواهید برای به دست آوردن جعبه مواد غذایی به کسی که تا حالا بدست یک," او گفت:.

واتسون گفت: هر کس به دنبال به جلو به آوردن غذا برای کسانی که به آن نیاز دارید و او خوشحال به اشتراک بگذارید.مزرعه می شود درگیر می شود.

"این همان چیزی است که ما منتظرش بوده ام" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب