گرگور Chisholm: Travis شاو و بقیه Blue Jays را به بازی با ما COVID قوانین اگر آنها می خواهند به یک فصل در تورنتو

Blue Jays بازیکنان مورد توافق به دنبال سختگیرانه قرنطینه اقدامات در راجرز مرکز به صورت دو به علاوه هفته از ارد

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

Blue Jays بازیکنان مورد توافق به دنبال سختگیرانه قرنطینه اقدامات در راجرز مرکز به صورت دو به علاوه هفته از اردوگاه های آموزشی اما به نظر می رسد خود را پشتیبانی نمی توان توسعه یافته بسیار طولانی تر از آن است.

Infielder تراویس شاو و outfielder Randal Grichuk در میان کسانی که ابراز نگرانی در مورد مشابه کانادا دستورالعمل های در حال انجام به فصل به طور منظم در یک سری از توییت های ارسال شده در جمعه بعد از ظهر. به زودی پس از چند بازیکن از تیم های دیگر و حتی لیگ های دیگر به دنبال کت و شلوار.

آشکار جنجال آغاز شد و در مدت کوتاهی پس از TSN اسکات میچل توییتی که بازیکنان خال خال خارج Rogers Centre خواهد چهره $750,000 خوب ، که حداکثر جریمه مجاز توسط دولت تحت اضطراری سفارش کانادا را قرنطینه کنند.

بازیکنان ساخته شده بودند آگاه باشید کسانی که این قوانین برای تابستان اردوگاه اما حداقل برخی از اعضای سازمان خود را کمی اشتها برای زیر همان دستورالعمل یک بار در این فصل به طور رسمی آغاز می شود.

"به ما گفته شد دو هفته ... همه تابستان ... تمام تابستان کمی زیاد است," شاو توییتی در پاسخ. "تمام تابستان نیست دیگه این اتفاق نمیفته. یک گزینه نیست."

شاو نیست انجام می شود وجود دارد. بعد از او شروع به دریافت برخی از واکنش از Blue Jays طرفداران در رسانههای اجتماعی کهنه مشت زن به دنبال یک پس از حذف موضوع در توییتر برای روشن شدن افکار خود را. شاو استدلال بازیکنان موافقت کرد به قرنطینه برای کمپ تابستانی, اما در برخی از نقطه در زندگی خود باید حس ظاهر ،

"من در حال حاضر پرداخت می شود و برای سکونت یک بلوک دور از ورزشگاه که من می توانم با استفاده از," شاو هنوز توییتی. "در هیچ نقطه ای خواهد من خطر امنیت عمومی و یا از قوانین پیروی نمی کنند. آیا اشتباه است که می خواهم به زندگی می کنند در یک محل است که من در حال حاضر برای پرداخت می شود قادر به رفتن برای پیاده روی (با ماسک) قادر به دریافت هوای تازه راه رفتن به takeout غذا (نه در داخل غذا خوردن). ما به دنبال به حزب ضربه patios بیرون رفتن در شب چیزی شبیه به آن."

بودند کسانی که به سرعت سعی به نوبه خود شاو به یک تبه کار برای به اشتراک گذاری افکار خود را, اما او حق دارد به آنچه در ذهن خود را. او همچنین نه تنها Blue Jays بازیکن احساس می کند که در این راه با Grichuk ارائه حمایت خود و دیگران به ظاهر حمایت را با رسانهها.

از بازیکنان دیدگاه سرخوردگی ناشی از Blue Jays خواسته بودن به رعایت بیشتر COVID-19 مقررات نسبت به رقبای خود است. بازیکنان در ایالات متحده مجاز به زندگی می کنند در هر کجا که می خواهید و خانواده خود را می توانید پیوستن به آنها را. بر خلاف تورنتو که در آن یک فهرست کامل در مستند بازیکنان جنوبی می تواند از مرز پرسه زدن رایگان اگر آنها اقدامات احتیاطی مناسب و عبور مکرر انجام شد.

زمانی که شاو امضا شده با جیز او موافق نیست به ترک عزیزان خود را در پشت و نه او موافق را به اقامت در یک هتل. این واقعیت است که او را شیفته با ادامه این شیوه زندگی به سختی می آید به عنوان یک شگفتی و اگر او و یا هر کس دیگری — آن را دوست ندارد, آنها باید حق انتخاب کردن خارج از فصل و یا لابی برای تغییر. دولت نیز خواهد بود و در حقوق خود را به می گویند و به هیچ جیز آبی به پرواز در جنوب.

"من می خواهم به آن را حذف ما در حال درخواست برای درمان ویژه" Grichuk توییتی. "ما درک می کنیم که ما نیاز به اقامت در یک قرنطینه حباب.' ما می خواهم به مطمئن شوید که هر کس امن است. سخت ترین بخش این است که آنها اجازه می دهد نه خانواده ما به آمده تا با ما. چیزی که باعث می شود آن را دشوار برای بسیاری از بچه ها."

روز جمعه از دیدگاه جیز آبی ساخته شده یک چیز بسیار روشن است: قرنطینه به عنوان در حال حاضر ساخته شده است و پایدار نیست. اگر جیز نمی تواند خود به خود بازیکنان به حمایت از این طرح به نظر می رسد تقریبا غیر ممکن است لیگ را از دیدن بازیکنان به ثبت نام در برای شرایط مشابه است.

فقط نگاهی به آنچه در سابق جی مارکوس بود تا به حال به می گویند زمانی که او را دیدم اخبار در مورد پتانسیل جریمه و زندان-زمان برای تورنتو بازیکنان که شکستن پروتکل.

"این کاملا مضحک" بود نوشت: در یک پس-حذف توییت قبل از بعد از روشن.

"من آن را می گویند نیست لازم است. در واقع من اعتقاد دارم که آن را درست انجام دهید. من فقط گفت: به نظر نمی رسد واقع بینانه است. که تمام است. من می خواهم Blue Jays برادران خوشحال و سالم همیشه!"

آن را بسیار خواندن بین خطوط برای تحقق تنها جایگزین برای MLB و بازیکنان خود را برای رسیدن به یک اصلاح قرنطینه توافق با دولت فدرال است که همراه با محدودیت های کمتری در بازیکنان آزادی. دلایل بی شمار به همین دلیل است که باید سختی زمین برای مقامات کانادا به قبول.

بر خلاف استفاده از حباب در شهرستانها توسط NBA و NHL, MLB پیشنهاد تماس برای عبور کشور سفر و در Blue Jays' مورد عبور از مرز به عنوان به خوبی. MLB قبلا منتشر شده یک سند طولانی ترسیم ایمنی و بهداشت پروتکل اما حتی برای کسانی که دنبال هر قاعده خطرات مرتبط با بازی و رفت و آمد در طول یک بیماری همه گیر خواهد شد و هرگز به طور کامل حذف. در کانادا خطر تماس با کروناویروس است به مراتب کمتر از آن است که در بسیاری از مکان ها در ایالات متحده و بسیاری از ما می خواهم به نگه داشتن آن است که راه که بدان معنی است که به طور موقت محدود کردن مقدار از مردم مجاز به سفر در اینجا.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

بیس بال ممکن است یک امرار معاش بسیاری از مردم از جمله خودم اما تحت هیچ سناریو می توان آن را در نظر گرفته ضروری خدمات. مرز محدودیت ها برداشته برای پرسنل پزشکی مواد غذایی-ارائه دهندگان خدمات و مهم دیگر کالا و خدمات هستند زیرا چیزهایی که ما نمی تواند بدون زندگی می کنند. بیس بال است یک سرگرمی محصول است که به سادگی نمی افتد به همان رده.

شاید چیزهایی را احساس متفاوت اگر جیز ندارد جایگزین مکان را در نظر بگیرید اما Dunedin, Fla., باقی می ماند یک گزینه و بوفالو هنوز هم می تواند در نظر گرفته شود به عنوان به خوبی. این موضوع که آیا جیز خواهد شد که یک فصل حداقل هنوز رتبهدهی نشده است. آنها خواهد شد. آن را فقط نمی باید وجود داشته باشد مگر اینکه هر بازیکن موافقت خود را با ما قوانین قرنطینه.

بر اساس بازخورد اولیه که به نظر نمی رسد به احتمال زیاد.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب