راننده نسکار ری Ciccarelli به ترک مسابقه بیش از کمک هزینه زانو, مؤتلفه پرچم ممنوعیت

نسکار سری کامیون راننده و صاحب ری Ciccarelli گفت که او را ترک نسکار در پاسخ به مدار تصمیم گیری اجازه می دهد تا

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

نسکار سری کامیون راننده و صاحب ری Ciccarelli گفت که او را ترک نسکار در پاسخ به مدار تصمیم گیری اجازه می دهد تا زانو طول سرود ملی و به ممنوعیت مؤتلفه پرچم از آن حوادث است.

Ciccarelli یک سال 1989 Mt. الخلیل فارغ التحصیل شده اعلام شخصی خود را در Facebook صفحه چهار شنبه بعد از ظهر بیان کرد او را ترک در پایان 2020 فصل را به خاطر او نیست "باور زانو" و مردم را "حق به پرواز هر پرچم آنها را دوست دارم."

"من باور نمی کنم در جهت نسکار در جریان است," او گفت: در روز شنبه ، "من با خانواده و دوستان است که دفاع از این کشور در هر روز است. من باور نمی کنم در زانو."

نسکار تغییرات به عنوان اعتراض به مرگ جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس قرار داده اند مسائل مانند نژادپرستی و خشونت پلیس ملی در کانون توجه است.

Fox Sports' باب Pockrass گزارش روز شنبه که نسکار برداشته و دستورالعمل آن است که اعضای تیم برای ایستادن برای سرود ملی.

"مردم دو زانو را راست به زانو زدن و نسکار حق دارد به آنها اجازه می دهد به زانو زدن," Ciccarelli گفت. "اما من هم حق را به صرف پول خود من برای شرکت در یک ورزش است که در حال حاضر درگیر شدن در سیاست است."

چند ساعت بعد نسکار اعلام کرد که نمایش مؤتلفه پرچم خواهد بود "ممنوع" از تمام حوادث به طور رسمی قطع خود را از آنچه برای بسیاری از نماد برده داری و نژاد پرستی.

"حضور مؤتلفه پرچم در نسکار حوادث اجرا می شود بر خلاف تعهد ما به ارائه یک استقبال و فراگیر محیط زیست برای همه طرفداران رقبای ما و صنعت ما" در نسکار اعلام بخوانید. "آوردن مردم با هم در اطراف یک عشق برای مسابقه و جامعه است که آن را ایجاد چیزی است که باعث می شود ما طرفداران و ورزش خاص است."

مقامات از نسکار و کامیون سری نمی تواند نظر پنج شنبه صبح.

Ciccarelli گفت که او مخالف با نسکار تصمیم به ممنوعیت مؤتلفه پرچم از آن حوادث است. Ciccarelli ادعا می کند آن مانع از حقوق مردم که می خواهند به پرواز پرچم.

"جهنم I ain't هرگز متعلق به یک مؤتلفه پرچم نه من در مورد مراقبت از مؤتلفه پرچم. اما مردم وجود دارد خارج وجود دارد که به انجام," او گفت:. "است که باید حق خود را. تنها پرچم این بدان معناست که هر چیزی به من پرچم آمریکا, اما این بدان معنا نیست که مردم دیگر دوست ندارد پرچم های دیگر مانند مؤتلفه پرچم و نیست که آنها را نژادپرست است. ... همه چیز نژادی امروز. اگر شما را قبول ندارند با آنچه هر کس دیگری موافقت کند و سپس شما به طور خودکار یک نژادپرست است."

اعلامیه در Ciccarelli را در Facebook صفحه که شامل برخی از ناسزا ساخته شده سرفصل های ملی جمعه شب. Ciccarelli بعد از خود را غیر فعال Facebook حساب و همچنین Twitter و Facebook حساب برای CMI موتورسواری — بورس ماشین مسابقه تیم او صاحب.

"خوب بوده است سوار سرگرم کننده و رویای به حقیقت می پیوندند اما اگر این جهت نسکار است که رهبری ما نمی خواهد شرکت پس از نسکار است که رهبری ما نمی خواهد شرکت پس از سال 2020 فصل است" Ciccarelli نوشت: در Facebook پست که در حال حاضر حذف شده است. "من باور نمی کنم در زانو طول سرود و نه گرفته شده ppl حق پرواز را از آنچه تا کنون پرچم آنها را دوست دارم. من می تواند مراقبت کمتر در مورد مؤتلفه پرچم وجود دارد اما مردم که فراموش و آن را نمی توان آنها را یک نژادپرست همه شما انجام می دهند f—_—یک گروه به تهیه کردن به دیگری و i ain't صرف پول ما را به شرکت در هر گونه سیاسی BS!! بنابراین همه چیز برای فروش!!"

Ciccarelli گفت که او "زبانم بند آمده" با واکنش سریع به پست خود در شب چهارشنبه.

"این کاملا مضحک است." "که من در صفحه شخصی. من نوشته شده آن را برای دوستان و طرفداران من. من فکر نمی کنم آن را دریافت کنید که نوع واکنش است."

با 32 مسابقه در زیر کمربند خود 50 ساله راننده هرگز برنده مسابقه نسکار است و تنها یکی از بالا 10 قرار دادن یک به طور متوسط در پایان از 24.8 در حرفه خود. اولین نسکار ظاهر شد در Busch شرق سری در سال 2006. پس از هفت سال خاموش Ciccarelli پس از صرف چهار سال در ARCA مسابقه سری مدار و گذشته چهار فصل رانندگی شماره 49 کامیون در نگاه RV و خارج از منزل کامیون سری. او هنوز به مسابقه در سال 2020 است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دو روز قبل از اعلام بابا والاس — ورزش را تنها سیاه راننده — گفته سی ان ان همین لیمو وجود دارد "هیچ جایی" برای مؤتلفه پرچم در مسابقات نسکار.

"باید وجود داشته باشد هیچ فردی ناراحت کننده است که نشان دادن به رویدادهای ما به یک زمان خوب با خانواده خود را احساس می کند که برخی از انواع راه در مورد چیزی که دیده می شود یک شی را دیده اند و پرواز" والاس با سی ان ان گفت در روز دوشنبه. "هیچ کس نباید احساس ناراحت کننده زمانی که آنها می آیند برای یک مسابقه نسکار است. پس از آن شروع می شود با مؤتلفه پرچم. آنها را از اینجا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن