ما شاهد یک تقلید مسخره امیز از حیوانات عدالت; رپتور انجام شده است اشتباه

بسیاری از چیزهایی که رفتن هر کدام راه برای شروع هنوز یک هفته دیگر از آنجا که زندگی به نظر می رسد به رفتن به هر

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

بسیاری از چیزهایی که رفتن هر کدام راه برای شروع هنوز یک هفته دیگر از آنجا که زندگی به نظر می رسد به رفتن به هر کدام راه و ما فقط می خواهم به نگه دارید تا.

-

شما می دانید که اکثریت قریب به اتفاق ما انجام کارهایی چون آنها چیزهایی حق برای حفظ یک عملکرد جامعه است.

نه همه از ما, اما به اندازه کافی به خاطر آن چیزی که حق انجام این کار ما امن تر و امن تر و در هر خطر است.

ما اصلا درایو مست.

ما نمی دود در مکان های عمومی.

ما اصلا با سرعت در امتداد جاده.

بنابراین پوشیدن رفو ماسک به شما خواهد شد ؟

آن را نه یک تحمیل آن را نمی خواهد برای همیشه لطفا برای و واقعا آن را درست انجام دهید.

برای قرار دادن خوب به لبه روی آن, اما, هک, شما ممکن است یک زندگی را نجات دهد یا حداقل یک پایان است. شاید مثلا یک مورد علاقه sportswriter در 60s با سابقه برخی از قلب گلایه های که شما می خواهم برای دیدن اقامت در اطراف برای چند سال.

انجام کار درست است.

پایان o' بیهوده گویی.

-

اول یک سلب مسئولیت:

من دوست دارم Youppi من مانند او/او/آن بسیار زیادی است. من 'd قرار داده و آن را سمت راست وجود دارد با Phillie Phanatic به عنوان حیوانات که یا ساخته شده از بیس بال تجربه بهتر است. هیچ سن دیگو مرغ, البته, اما قطعا در پانتئون.

خنده دار, جذاب, نیست حداقل کمی تهدید: تمام چیزهای خوب و شایسته به رسمیت شناختن.

اما آن را یک تقلید مسخره امیز, یک, مسخره, یک شام شرم مطلق پلیدی که چیزی وجود دارد به نام طلسم Hall of Fame که inducts Youppi و برخی از حیوانات از Baltimore Orioles ایندیانا پیسرز و Indianapolis Colts قبل از ما شخصی نزدیک, دوست, دوست رپتور.

تکان دهنده و من نمی دانم که ما به درخواست به حق این اشتباه فاحش اما اجازه دهید که مبارزات امروز ،

نگاه شما می دانید مرغ و رفقا. او/او/آن شده اند و من در اطراف رپتورز برای بخش بزرگی از بزرگسالان ما زندگی می کند و من بیشترین احترام را برای دایناسور کوچک.

دیده می شود او/او/آن لذت طرفداران در سراسر جهان, بازگشت از یک حرفه ای –تهدید آسیب های چند سال پیش ما شاید تا به حال یک یا دو کوکتل در یک سفر جاده ای یک بار در در حالی که اگر شما فکر می کنم کار شما را سخت سعی کنید زندگی در یک صحنه و لباس.

بنابراین فکر می کنم آنچه شما چیزی از Youppi – و من امیدوارم که شما فکر می کنم از روی علاقه – اما می دانم که من در قلب من از قلب است که در صورت وجود یک طلسم سالن از شهرت و رپتور نیست در آن وجود ندارد طلسم سالن از شهرت ارزش نمک خود.

پایان o' بیهوده گویی.

-

پس چه کنیم ما در حال حاضر ؟

در صورتی که شما واقعا در زمان آخر هفته شما می دانید که شنبه بود سالگرد یک سال از رپتورز قهرمانی و در حال حاضر که ما ایم که در آستانه رفته و از طریق چهار لی لی یک سال بعد و کنفرانس قهرمانی یک سال بعد چه می خواهیم دوباره زندگی می کنند ؟

شاید چیزی خواهد بود که با من خوب.

شاید این هفته ما به شما یک فرصت برای نگاه به آینده وجود دارد و اگر به راهنمایی بیشتر و اخبار رسمی در NBA شروع مجدد است که تا کنون در طول مرحله برنامه ریزی است اما هنوز انجام نشده است.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

و آن را هنوز انجام نداده است چرا که بازیکنان حداقل برخی از آنها به برخی از نگرانی های مشروع.

آن است که آیا آنها نمی خواهند به دور از خانواده خود را برای مدت طولانی.

این که آیا آن است که آنها نمی خواهند به دور از بودن قادر به قرض دادن نام و مشخصات و وجدان به تظاهرات خشم است که در اطراف ما.

که آیا آنها باید نگرانی های سلامت با کروناویروس یک بار دیگر ravaging فلوریدا.

تمام نگرانی های مشروع است که باید به آنها رسیدگی شود و من فکر نمی کنم هر کسی می تواند سرزنش هر بازیکن برای داشتن سوال در مورد یکی یا همه آنها را.

اما من فکر می کنم کاملا شخصی و متوجه من بعید است که هر گونه اختلال در زندگی من وجود دارد که راه را برای از سرگیری این فصل و این روش است که به NBA است تا با آدرس نگرانی های بسیاری به عنوان بهترین آن می تواند باشد.

آن را هرگز به طور کامل آن را هرگز به برآوردن نگرانی از هر کس و هر خطر بود و نه رفتن به دور.

و در حال حاضر ما به شما پیدا کردن آنچه که بازیکنان در کل فکر می کنم و من خوشحالم که آنها در حال پرسیدن سوال سخت چرا که من فکر می کنم آنها رضایت بخش پاسخ.

-

آن را بسیار کوچک کیسه مراسلات پستی ما به پایان رسید تا با کنار هم قرار دادن دیروز که همه حق در هر حال حاضر و پس از آن. اما اجازه دهید آن را به یک عادت خوب است ؟

شروع به بارگذاری تا هفته آینده امروز اگر شما می توانید با کلیک کردن بر روی askdoug@thestar.ca و به من اجازه می دانم آنچه در ذهن شما.

-

دیدم بسیار کمی از گلف با طرفداران در تلویزیون دیروز و من نمی دانم به چه فکر کنم. این عجیب و غریب بود. من در ابتدا فکر طرفداران چنین تاثیر کمی در حرکت از این بازی است که با داشتن آنها ارائه پس زمینه سر و صدا نمی تواند یک معامله بزرگ است.

این یک مقدار مقدار بزرگتر از من فکر کردم.

شاید آن را به دلیل پی در پی تبلیغات است که اخلال در جریان تکمیل شاید به این خاطر که از اغلب پوچ تفسیر که کمی اضافه شده و یا شاید آن دم لابه طبیعت از راه ورزش ارائه شده است در تلویزیون اما این عجیب و غریب بود.

و من فکر نمی کنم این کار به خصوص به خوبی.

-

تاریخ گفتگو

س:

شما چه فکر میکنید در مورد Youppi! و خود القایی? به اشتراک گذاری افکار خود را

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن