, Kootenai, بونر شهرستانهای دیدن تقاضای بالا برای رای غیابی مورد نیاز توسط فرماندار - سه شنبه, 19 مارس سال 2020 PST

آیداهو ناگهانی تغییر به آراء منحصرا از طریق پست است, Kootenai, County Clerk جیم Brannon خواستار تقویت خود را د

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

آیداهو ناگهانی تغییر به آراء منحصرا از طریق پست است, Kootenai, County Clerk جیم Brannon خواستار تقویت خود را در سراسر اتاق.

"آن را به معنای واقعی کلمه همه دست به دست در عرشه" Brannon گفت: در صبح روز سه شنبه تنها چند ساعت قبل از مهلت اولیه رای دهندگان به ثبت نام و ثبت نام برای دریافت غایب رای گیری.

رژیم صهیونیستی. براد کمی را اعلام مارس که از مارس 19 اولیه خواهد بود انجام شده از طریق پست الکترونیکی بیش از ترس از گسترش coronavirus مجموعه کارمند دفاتر مانند Brannon را در یک خط تیره دیوانه برای تغییر سیستم که معمولا به شدت بستگی دارد در روز انتخابات رای گیری سایت.

خواه county clerk که مسئول نظارت بر 90 نمایندگان انجام توابع در پنج دفتر است که باید تبدیل توجه خود را به انتخابات گفت: مردم در انتخابات شد و در حال حاضر پیش از انتخابات عمومی ماه نوامبر و احتمال چالش سوابق گذشته شرکت کنند ،

"ما فرستاده 34,600 که از روز گذشته و ما در حال گرفتن یک زن و شوهر هزار تا 3000 هر روز" Brannon گفت. "ما دریافت کرده اند که از دیروز 14,380 برگه های رای است."

برای مقایسه, Kootenai, شهرستان, گزارش 22,705 رای دهندگان در مارس 2018 اولیه. در ماه مه سال 2016 وجود دارد 15,858 آراء بازیگران معنی این شهرستان در روز دوشنبه شد و در حال حاضر نزدیک شدن مردم در انتخابات از چهار سال پیش.

رای دهندگان باید تا ژوئن 2 برای بازگشت به برگه های رای خود را به انتخابات و با ثبت نام ممکن است از طریق 8 p. m. روز شنبه, بسیاری از رای دهندگان بالقوه هنوز هم لازم نیست که برگه های رای خود را در دست.

بونر شهرستان شد گزارش مشابه بهره در رای گیری توسط پست الکترونیکی انتخابات افسر چارلی Wurm گفت.

"آنها اساسا ریختن در" Wurm گفت: از غایب درخواست است که می تواند فرستاده شده به صورت الکترونیکی از طریق فکس و یا کاهش یافته در فرد در شهرستان انتخابات در سندپوینت.

با وجود این تغییر ناگهانی محلی نمایندگان حزب گفت: آنها شنیده می خواهم کمی شکایت در مورد روند رای گیری.

"ما به نظر می رسد بسیار کمی سردرگمی در مورد آنچه در جریان است گفت:" قیمت نفت برنت ریگان رئیس, Kootenai, شهرستان GOP.

ریگان گفت وجود داشته است برخی از مسائل با تلاش برای درخواست غایب رای گیری آنلاین از جمله ورود نادرست راننده مجوز شماره یا تصحیح خطا مورد تولد در دولت ثبت نام رای دهندگان رول هر دو قطعه از اطلاعات است که مورد استفاده برای تعیین رای دهندگان واجد شرایط بودن.

کمی این منظور نیاز به دولت به دنبال رای گیری غایب روند در حال حاضر در کتاب در آیداهو برای مارس اولیه بلکه تمدید ثبت نام و غایب درخواست مهلت تا سه شنبه.

لورا Tenneson موقت, صندلی, Kootenai, شهرستان دموکرات گفت: اعضای حزب هیجان زده شد با این تصمیم به تمدید مهلت و انجام انتخابات از طریق ایمیل. انتقاد به جای متمرکز شده است در بسته ماهیت دموکراتیک و انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه, Tenneson گفت و با هیچ حزب دموکرات در حال اجرا برای, Kootenai, County sheriff برخی از رأی دهندگان احساس محروم.

"این ناراحت کننده برای برخی از ما رای دهندگان" Tenneson گفت. "من فکر نمی کنم که هر کسی باید از دست دادن صدا در چنین مسابقه مهمی چون از حزب سیاسی خود."

دموکرات ها را فرصتی برای رای دادن در انتخابات عمومی برای کلانتر در ماه نوامبر. Tenneson گفت او درک این استدلال که دموکرات ها می خواهم که یک نامزد برای رای دادن به اگر حزب خود را تا به حال سابقه یک نامزد.

در حالی که ریگان و Tenneson گفت: این روند شده است صاف برای رای دهندگان از هر دو طرف مخالفت آنها نیاز به آیداهو برای انجام تمام پست رای گیری در آینده به عنوان انجام شده است در واشنگتن شده است و برای حمایت در سطح ملی عمدتا توسط اعضای حزب دموکرات و رای دهندگان خود را.

"بزرگترین مزیت به انجام پست الکترونیکی-در برگه های رای است که شما می توانید نشستن و انجام مشق شب خود را به عنوان شما رای" Tenneson گفت. "که منجر به اطلاع رای دهندگان همراه با افزایش مشارکت رای دهندگان. من فکر می کنم, آن را قطعا راه رفتن است."

ریگان گفت که او فکر نمی کنم خیلی اشتها در آیداهو برای یک انحصاری رای-با-سیستم پست الکترونیکی.

"مردم در آیداهو مانند رای گیری در فرد است. من می دانم که من انجام می دهم" ریگان گفت. "این نوع از عمل شهروندی است. مردم لذت بردن از و یا به جلو نگاه به آن به عنوان بخشی از روال زندگی شان است."

بحث بر سر این که آیا برای انجام انتخابات منحصرا از طریق پست است که Brannon گفت: او می خواهم به. اما زمانی که او در تلاش برای پردازش هزاران نفر از برنامه های کاربردی برای رای گیری و آماده سازی برای جمع آوری و تعداد آنها در ماه ژوئن 2.

"این در مورد شغل بودن آسان تر است. این مورد اطمینان حاصل کنید که ما نمی disenfranchise هر کسی که می خواهد به رای" Brannon گفت.

در اینجا مختصر و مفید و سریع از نژادها در انتخابات در شمال آیداهو:

آمریکا: جمهوریخواهان رای دهندگان باید یک نامزد وقت بهداشت ، جیم Risch خود را در برگه های رای. دموکرات ها می توانید بین Paulette اردن سابق دولت نماینده و فرمانداری نامزد و جیم Vandermaas سابق دیرین مامور اجرای قانون از عقاب.

مجلس نمایندگان ایالات متحده: وقت Rep. اهل Fulcher چهره خاموش در برابر کارآفرین نیکلاس جونز در جمهوریخواه انتخابات. دموکرات ها می توانید بین Staniela Nikolova یک دانشجوی حقوق در دانشگاه آیداهو و رودی صوت یک نظامی کهنه کار و سابق کنگره کارمند.

قانونی منطقه 2: نامزدهای جمهوری خواه باید به طور انحصاری برای ثبت خارجه سنا و مجلس کرسی در منطقه که شامل شمال شرقی و بخش هایی از شهرستان Kootenai. وقت امور خارجه آمریکا به مردم ایران ، استیو جکسون در حال اجرا است unopposed. دولت Rep. ویتو ملاقات در حال اجرا است در برابر راسل مکلين قبلی نامزد, Kootenai, شهرستان کمیسر. برای دیگر امور خارجه مجلس نمایندگان صندلی بازنشسته و صاحب کسب و کار تیم Kastning که مشغول به کار در Fulcher کنگره کمپین و کارکنان خود را در حال اجرا است در برابر داگ Okuniewicz یک ثبت اختراع دارنده از هیدن که حمایت به مجلس به نمایندگی از صنعت بازی است.

قانونی منطقه 3: بر طرف سه رقبا زمینه برای پر کردن مجلس سنا دولت صندلی خالی با بازنشستگی سن. همین Cheatham: Marc Eberlein پیتر Riggs و الکس بارون. هیچ حزب دموکرات ثبت شده است در مسابقه در یک منطقه که شامل Rathdrum پست می افتد و Worley.

دولت خانه نژادها بلامنازع در درون احزاب است. وقت دولت جمهوری مظنونان حمله به دانشگاه ران Mendive و تونی Wisniewski در حال اجرا unopposed. دموکرات ها کریستوفر S. Matthews و ترزا Borrenpohl در حال اجرا unopposed برای دولت مجلس نمایندگان کرسی بود.

قانونی منطقه 4: هیچ نامزد حزب دموکرات برای ثبت دولت سنا و یا مجلس نمایندگان در این منطقه که شامل کار د لین. در طرف هيأت دولت ایالت مری سوزا و وقت دولت Rep. پل Amador در حال اجرا unopposed. خود را همکار دولت تشکر. جیم آدیس کشیده شده یک چالش از پت "میچ" میچل که قبلا اجرا ناموفق به عنوان یک دموکرات برای شهرستان در کار د لین.

Bonner شهرستان کمیسر: دو کرسی در کمیسیون هستند تا برای grabs و زمینه منحصرا خواه. وقت کمیسر لایحه بروکس چهره خاموش در برابر رقبا نیکلاس هندرسون و دیو مباشر. وقت کمیسر کریس Filios در حال اجرا است در برابر الیزابت Jacobsen و گرگ دلوان.

Bonner County sheriff: چهار جمهوریخواهان را برای ثبت دفتر که باز است با بازنشستگی از کلانتر بن Wolfinger. کیم Edmonson یک کاپیتان در دفتر. جان Grimm یک شرکت تولیدی مالک و رزرو معاون. باب نوریس یک بازنشسته لس آنجلس کلانتر معاون. ریک وایتهد عمومی آموزش ایمنی مشاور.

همچنین در رای گیری: رای مشورتی خواهد بود در انتخابات در دو موضوع: حمایت از استفاده از نوسازی شهری مناطق که استفاده از برخی از اموال مالیات بر درآمد در این منطقه به خار توسعه خصوصی و اینکه آیا برای ساخت یک مرکز در شهرستان در نظر گرفته شده به خانه زندانی نزدیک شدن به انتشار و کسانی که شکست خورده اند تعلیقی و آزادی مشروط. ساکنان در Bayview آب و فاضلاب منطقه نیز خواهد پرسید که آیا به فروش $3.4 میلیون دلار در اوراق قرضه برای به دست آوردن زمین و ساخت و بهبود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن