قهرمان سابق المپیک جنی تامپسون در حریف جدید

جنی تامپسون هنوز هم عاشق سرعت.فقط در حال حاضر او انجام می دهد در یک اتاق عمل به جای استخر.یکی از بزرگترین المپ

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

جنی تامپسون هنوز هم عاشق سرعت.

فقط در حال حاضر او انجام می دهد در یک اتاق عمل به جای استخر.

یکی از بزرگترین المپیک شناگران تامپسون است که در خط مقدم مبارزه با کروناویروس به عنوان یک متخصص بیهوشی در مرکز پزشکی VA در چارلستون کارولینای جنوبی است.

"من دوست دارم چیزهایی که اتفاق می افتد سریع او گفت:" در یک مصاحبه تلفنی با آسوشیتد پرس. "در اتاق عمل, همه چیز سریع اتفاق می افتد."

تامپسون به رقابت پرداختند در چهار المپیک برنده هشت مدال طلا و 12 مدال به طور کلی قبل از او بازنشسته پس از 2004 آتن بازی. سپس او تبدیل به دیگر شور و شوق.

مراقبت های بهداشتی.

ماساچوست بومی انتخاب anesthesiogy چرا که آن را مناسب شخصیت یک شناگر که تخصصی در کوتاه نژادها.

"من عاشق حاد طبیعت کمک به بيماران در طول عمل جراحی" تامپسون گفت. "به عنوان یک قهرمان دو سرعت من واقعا قدردانی سریع تغییرات در فیزیولوژی. شما در حال دادن مواد مخدر و دیدن نتایج فوری."

پس از کار در یک عمل خصوصی در مین برای هفت سال او به چارلستون در سال 2018 همراه با شوهر و دو پسر جوان در حال حاضر 4 و 7.

Coronavirus شیوع اضافه شدن یک عنصر کاملا جدید برای کار خود را.

"زمانی که من آن را دیدم راه آینده ما, من تا به حال بسیاری از ترس در مورد محافظت شده با" 47 ساله تامپسون اذعان کرد. "هنگامی که ما تا به حال کافی PPE (personal protective equipment), من احساس می کنم آماده بود."

این ویروس هنوز به تأثیر عمده ای در کارولینای جنوبی که دارای ثبت شده در مورد 6,500 موارد و کمتر از 300 مرگ و میر. VA بیمارستان در چارلستون است برخورد با تنها یک مورد جدی از COVID-19 با توجه به تامپسون و یک تعداد انگشت شماری از بیماران دیگر که زده علائم خفیف.

اما پیری جانبازان به ویژه گروه های آسیب پذیر. تامپسون می داند که این اعداد می تواند بدتر به خصوص با کارولینای جنوبی پیوستن یک لیست در حال رشد از کشورهای که در حال برداشتن گام برای بازگشایی حتی به عنوان مرگ و میر در ایالات متحده صعود نسبت 70,000.

اجباری "کار-یا-صفحه اصلی" سفارش برداشته شد دوشنبه, کارولینای جنوبی, فرماندار تگزاس هنری مک مستر که او نیز کاسته محدودیت های دیگر در زندگی روزانه.

"پایان هر نقطه و نه در چشم. من می دانم که ما می بینیم بیشتر بیماران" تامپسون گفت. "ما در حال آماده شده و ما آماده هستیم."

او احساسات متناقضی در مورد لغو محدودیت های است که کمک به جلوگیری از گسترش بسیار عفونی ویروس اما باید فرستاده اقتصاد به سابقه و رکورد شیرجه رفتن.

"من نگران رفتن وجود دارد به عنوان یکی دیگر از افزایش موارد" تامپسون گفت. "من همچنین فکر می کنم این یک تعادل ظریف از آنچه مردم می تواند اداره کند و آنچه که اقتصاد می تواند اداره کند. بیکاری بدترین آن بوده است در تاریخ, اما مردم باید پاسخگو اعمال خود."

این آخر هفته گذشته, وجود دارد, صحنه های سراسر کشور تجمع مردم در تعداد زیادی از بسیاری از آنها با پوشیدن ماسک یا ماندن توصیه می شود 6 فوت از هم جدا. برخی به سمت ساحل. دیگران جمع در پارک های شهر. حتی وجود دارد که گزارش از مردم پوشش در آتلانتا مرکز برای خرید به تازگی منتشر شده Air Jordan sneaker از نایک.

که مشکل است به مراقبت های بهداشتی کارگران مانند تامپسون.

"ما باید به اجتماعی فاصله را جدی بگیرید," او گفت: "ما مجبور به پوشیدن ماسک. ما باید برای ماندن در 6 فوت از هم جدا. ما نمی توانیم احزاب است. ما نیاز به مسئولیت اجتماعی است. من می دانم که ما نیاز به باز کردن اما ما نیاز به انجام آن را هوشمندانه بر اساس داده ها. ما نمی توانیم فقط یک تاریخ در ذهن به آن را انجام دهد. ما نیاز به انجام آن را تنها زمانی که آن را مناسب برای آن منطقه بر اساس داده ها."

تامپسون به نظر می رسد از روی علاقه در حرفه های ورزشی. او یکی از بزرگترین رله شناگران گرفتن 10 از 12 مدال المپیک در حالی که teaming با دیگران است. او با همکار شناگران دارا تورس و Natalie Coughlin برای بسیاری از کلی مدال توسط یک زن آمریکایی. تنها مایکل فلپس برنده است ،

"برای مدت زمان طولانی من خیلی غوطه ور در آموزش پزشکی و شروع یک حرفه جدید و داشتن یک خانواده جدید من در مورد آن فکر نمی کنم بیش از حد" تامپسون گفت. "اما به عنوان زمان می رود و مردم هنوز در حال صحبت کردن در مورد آنچه که من آن را در حال تبدیل شدن بیشتر روشن که آن را واقعا خاص و حرفه ای. من فقط خیلی ممنون برای تمام مردم در اطراف من کسانی که به من کمک کرد."

شنا معلوم شد صرفا آمادگی خود را برای تماس بالاتر.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

تامسون هنوز شدید رقابت که در خدمت او به خوبی در استخر. فقط در حال حاضر او در یک دور بیشتر دلهره آور حریف.

"من از طریق شنا حرفه ای یاد گرفتم چقرمگی روانی و نحوه مقابله با شرایط نامطلوب" او گفت:. "من سعی کردم به گسترش چقرمگی روانی به کسانی که در اطراف من. این چالش نهایی است که هر یک از ما تا به حال با آن مواجه است.

"اما من همیشه رونق در چالش است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن