WTA سر exec پشتیبانی از ایده ادغام زنان و مردان تورهای

پس از رهبران مردان تنیس تور از جمله راجر فدرر و رافائل نادال گفت: آنها می خواستند برای کشف ادغام با زنان در مد

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

پس از رهبران مردان تنیس تور از جمله راجر فدرر و رافائل نادال گفت: آنها می خواستند برای کشف ادغام با زنان در مدار سر زنان انجمن تنیس روشن ساخته است که این احساس متقابل است.

"من نمی ترسم از ادغام کامل; من هرگز" استیو سیمون اجرایی این WTA گفت: با تلفن دوشنبه در اولین گسترده نظرات به ATP علاقه. "من قطعا برای اولین بار به حمایت از آن, چون من فکر می کنم سپس شما واقعا باید کسب و کار و استراتژیک اصول همه هم تراز آن چیزی است که شما نیاز به انجام است. بدیهی است که آن را طولانی و پیچ در پیچ جاده ها وجود دارد, اما من فکر می کنم این باعث می شود تمام احساس در جهان است."

اگر چه رئیس جدید ATP ابراز علاقه ادغام حدود دو هفته پیش هیچ رسمی و یا بحث های مفصل را آغاز کرده اند.

"ما در 10000 پا و سطح" سیمون گفت.

هنوز این تور که در عمل به طور مستقل از WTA تاسیس شد و در سال 1973 در حال حاضر در یک اقدام بی سابقه و موقعیت. پیش از این هرگز هر دو تور ستاد و بزرگترین ستاره در بازی علنا پشتیبانی با توجه به اين ادغام.

"جواب منفی به همین دلیل است که آن را هرگز اتفاق افتاده است" Martina Navratilova یک 59-زمان گرند اسلم قهرمان گفت: در متن پیام دوشنبه. "خوب برای دیدن وحدت برای تغییر است."

Navratilova گفت که او تا به حال طولانی پشتیبانی از ادغام به عنوان WTA بنیانگذار Billie Jean King.

"اما ATP هرگز تا" Navratilova گفت. "این اتفاق می افتد باید و شاید COVID-19 آن را اتفاق می افتد هر چه زودتر به جای بعد."

Coronavirus همه گیر است تعطیل تنیس حرفه ای تورهای پس از اواسط ماه مارس. ویمبلدون لغو شد و نمرات از دیگر رویدادهای شد به تعویق افتاد طریق حداقل 12 جولای.

هر دو تورهای مجبور به کاهش هزینه ها به طور قابل توجهی. ATP است furloughed یا کاهش ساعت حدود یک سوم از 100-به همراه کارکنان و WTA با توجه به سیمون است که برش های اجرایی پرداخت.

سیمون گفت که ادغام بود نه مالی ضرورت برای زنان تور هر چند ATP تولید درآمد بیشتر و بیشتر ذخایر.

"این در مورد تلاش برای نجات WTA," او گفت:. "ما خوب خواهد بود اما اگر ما در حال رفتن به انجام کسب و کار مناسب است و ما در نهایت رفتن به ورزش هم من فکر می کنم WTA خواهد بود بسیار حمایت از این مفهوم است."

سیمون گفت: تنیس جهانی طبیعت را راه اندازی مجدد بیشتر به چالش کشیدن از آن را برای لیگ های مبتنی بر تا حد زیادی در یک کشور یا منطقه است. اما مانند Andrea Gaudenzi به ATP رئیس سیمون گفت: همه گیر ایجاد کرده بود افزایش گفتگو میان تنیس را تقسیم رهبری و تازه انگیزه ای برای ادغام چیزی است که شاه حمایت قبل از امید بستن برای آنچه که او به نام Plan B در سال 1973.

"این یک زمان منحصر به فرد" سیمون گفت. "بحران ها و چالش ها گاهی اوقات می تواند ارائه فرصت به عنوان به خوبی."

تصویب از هر دو تورهای' هیئت مدیره اجازه می دهد ادغام به ادامه اما به دلیل موجود قراردادهای تجاری یک اتحاد کامل می تواند سال برای تکمیل.

"وجود دارد رفتن به هیچ کمبود حسابداران مالیاتی, وکیل مدافع, وکیل مدافع, و هر کس دیگری که با آن درگیر" سیمون گفت. "این امر زمان می برد اما مفهومی آن را ممکن است به عنوان طولانی است. اگر شما توافق می کنید در هدف شما معمولا می توانید کارها را سریعتر انجام می شود."

برخی از جمله سابق مردان شماره 1 اندی موری ابراز نگرانی کرده اند که زنان ممکن است درمان نمی شود به عنوان معادل در ادغام به دلیل ATP را بیشتر منابع اقتصادی و بزرگتر فن پایه. در مدل فعلی وجود دارد شکایت از تور مورد برنامه ریزی برای نشان دادن دادگاه در ترکیب برخی حوادث با مردان است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

سیمون گفت: "نمی بر این باورند که زنان خواهد بود شهروندان درجه دوم در ادغام است.

"این یک کسب" او گفت:. "این در مورد هر دو تور در نظر گرفتن خاک است."

یک واحد ادغام تور او گفت که می تواند در ساخت بزرگتر مخاطبان و بیشتر تجاری تجدید نظر بازده بزرگتر از پاداش های مالی برای همه.

"در حال حاضر ما رقابت در برابر خودمان و همچنین سایر لیگ ها و خواص سرگرمی" سیمون گفت. "ما در رقابت برای طرفداران همکاران و حمایت های مالی و همچنین پخش و اطلاعات تراز اجازه می دهد تا شما را به کل دارایی."

Gaudenzi که فرض پست خود در ماه ژانویه, اتحاد حمایت می تواند منابع تجمع و حتی لابی چهار گرند اسلم مسابقات ورزشی از معتبرترین رویدادهای, به پیوستن به نیروهای با تور. این مسابقات گراند اسلم تمام کار به صورت جداگانه.

Gaudenzi توصیف کرده است ارزش تجاری از یک اتحاد بین WTA و ATP به عنوان "یک به علاوه یک برابر است با چهار" و ارزش یک تراز بین دو تور و گرند اسلم حوادث به عنوان "یک به علاوه یک به علاوه چهار برابر 20 است."

"من می خواهم خود را از ریاضی او افزود:" که او نیز گفت که موافقت با آن است.

در نهایت عامل تصمیم گیری را احتمالا خواهد بود که آیا بازیکنان امروز به خصوص کسانی که در ATP Tour, حمایت از این مفهوم است. مردان را نقض ادغام بحث در گذشته و اگر چه فدرر, نادال و موری باید همه بیان مقدماتی پشتیبانی موری گفته است او می داند که وجود دارد این است که اپوزیسیون واقعی.

او به سی ان ان گفت در هفته گذشته که برخی از نر بازیکنان مقاوم بودند برابر پول جایزه حتی اگر آنها پرداخت جمع آوری در طول راه.

"اجازه دهید بگویم که در دور اول بازنده بررسی برای مردان رفت از $8000 $10,000 و زنان رفت از 6000 دلار به 10.000 دلار" موری گفت. "من صحبت کرد و به برخی از نر بازیکنان مورد که چه کسی ناراضی بودند چرا که پول جایزه برابر بود. و من گفت: "خوب شما جای هیچ افزایش در همه؟' و آنها به من گفت: "آره واقعا.'"

"و که برخی از ذهنیت شما در حال کار در این بحث" او ادامه داد: "آن کسی که خواهد و نه پول کمتر به طوری که آنها نه در شرایط برابر با بازیکنان زن. بنابراین وجود خواهد داشت برخی از چالش است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب