رپتورز هنوز هشت بازی قبل از پلی آف NBA اما "همه آماده است'

نیک پرستار می داند که چگونه او می خواهم به استفاده از هشت بازی رپتورز بازی خواهد کرد که منجر به پلی آف NBA و آ

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

نیک پرستار می داند که چگونه او می خواهم به استفاده از هشت بازی رپتورز بازی خواهد کرد که منجر به پلی آف NBA و آن را برای تلفن های موبایل مانند یک اسکریپت نمایشگاه فصل است.

رپتورز سر مربی قصد دارد با استفاده از دو یا سه برای دریافت فهرست کامل آشنا با سرعت NBA بازی دوباره با تعداد زیادی از بازیکنان گرفتن زمان در دادگاه; وسط سه یا بیشتر خواهد بود به ریز لحن چرخش و گسترش دقیقه برای بازیکنان پرستار تکیه خواهد شد در پست های نجومی; و گذشته خواهد بود به مخروطی کمی آرام سعی کنید برای جلوگیری از آسیب و گرفتن برخی از بقیه برای اسب های کاری.

آن را حس می کند اما در این مزخرف سر گیری برای یک فصل تاخیر چهار ماه زمانی که همه چیز جدید است و هیچ کس نمی داند که چگونه آن را تمام و آشکار شدن آن ممکن است ممکن است به جلو.

"خواهد بود که من اولیه برنامه بازی اما بدیهی است که توپ می رود و همه چیز تغییر معمولا" پرستار گفت: در یک کنفرانس تلفنی.

بدانند که چگونه به استفاده از "بذر بازی ها" عنوان NBA خواستار نهایی بخش از سقط فصل به طور منظم خواهد شد مبارزه برای هر یک از 22 تیم جمع آوری نزدیک اورلاندو فلوریدا.

12 از کسانی که در تیم های برگشتی در حال حاضر تضمین و تنها چیزهایی که برای بازی در حال بذر — شروع با doubleheader در جولای 30 — و بازی ریتم. چقدر بذر واقعا مهم قابل بحث است پس هیچ تیم خواهد شد که چیزی نزدیک به یک "خانه-دادگاه مزیت" در هر یک از سه طبقه NBA استفاده خواهد شد در دیزنی/ESPN پردیس.

رپتورز را دشوار برنامه برای هشت بازی باقی مانده در این فصل است. آنها باز خواهد شد در برابر لیکرز در اوت. 1 و همچنین چهره Milwaukee Bucks بوستون سلتیکز و فیلادلفیا 76ers همه فوق العاده ای مخالفان. باید آن را نشانه ای از جایی که آنها ایستاده است.

"من مانند برنامه" پرستار گفت:. "من می خواهم برای دیدن لیکرز دوباره و میلواکی دوباره فقط به گرفتن احساس برای آنها را دوباره. من فکر می کنم ما در حال بازی واقعا با کیفیت تیم است. من فکر می کنم هر تیم ما یک حذفی تیم. بدیهی است که کسانی که کیفیت تیم است.

"من آن را دوست دارم."

بازیکنان می خواهم پرستار رویکرد به سهولت به نهایی هشت بازی با کمی و یا بدون فشار. هیچ یک از آنها را بازی کرده اند معنی دار پنج در پنج بسکتبال از اواسط ماه مارس.

"شما نمی توانید سعی کنید برای تنظیم این که, و دیگر. شما باید به همان روش هر بازی و شکل آن را به عنوان شما بروید" رپتور هنجار پاول گفت.

"این رفتن به یک احساس های مختلف با طرفداران و همه از آن اما تمرکز اصلی است خودمان را به سطح که در آن ما می شود و قادر به رقابت و مبارزه برای قهرمانی."

رپتورز در شمارش تجربه خود را به آنها را از طریق غیر معمول ترین شرایط از آنجا که هر عضو کلیدی چرخش رفت و از طریق 10 هفته از رقابت شدید در این قهرمانی را اجرا 2019.

"(بازیکنان) آمد در اینجا در شکل بزرگ و به عنوان به زودی به عنوان ما در اینجا هر کس شروع به قرار دادن در کار" Serge Ibaka گفت. "من در لیگ 11 سال. شما می توانید ببینید که زمانی که مردم (در حال) قفل شده است و آنها در حال آماده ذهنی و زمانی که آنها نیست.

"پس من می توانم به شما بگویم در حال حاضر ذهنی همه آماده است."

رپتورز که باز اردوگاه در اورلاندو در روز شنبه پس از آموزش در ناپل/فورت مایرز منطقه بودند محدود به گروه کوچکی تمرینات قبل از پیوستن به NBA حباب. آن را خسته کننده نیست به پنج در پنج وقت اما نه مثل این بود که به تغییر آنچه رپتورز هستند و یا آنچه آنها را قبل از بازی آغاز خواهد شد.

این همین کار را برای هشت مخالفان: همه تیم های خوب مشروع قهرمانی رقیب ماندن درست به خود را دارند.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"تیم است که ما قصد داریم به صورت احتمالا رفتن به سازگار سمت که آنها در طول فصل" دستیار مربی Adrian گریفین گفت. "زمانی که ما بازی میلواکی, شما برای آماده شدن برای Giannis (Antetokounmpo). او برای رفتن به Giannis. زمانی که ما بازی لیکرز LeBron (جیمز) در حال رفتن به LeBron آنتونی دیویس در حال رفتن به آنتونی دیویس.

"ما می دانیم که این بچه ها. آنها می دانند که ما. ما آماده بهترین راه ما می تواند احتمالا و اجازه تراشه قرار می گیرند که در آن آنها ممکن است."

Doug Smith

تاریخ گفتگو

س:

چه انتظارات خود را برای رپتورز ؟ به اشتراک گذاشتن افکار خود را.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن