رئیس جمهور جدید طول می کشد در Mitchell ال روزاریو دانشکده حقوق در, St. Paul

روز چهارشنبه حقوقی آموزش و LGBTQ فعال حقوق Anthony S. Niedwiecki گرفت و به عنوان رئیس جمهور و دین در Mitchell

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

روز چهارشنبه حقوقی آموزش و LGBTQ فعال حقوق Anthony S. Niedwiecki گرفت و به عنوان رئیس جمهور و دین در Mitchell ال روزاریو دانشکده حقوق در سنت پل.

Niedwiecki شد دین و استاد حقوق در دروازه طلایی دانشگاه دانشکده حقوق در سان فرانسیسکو قبل از تبدیل شدن به رئیس جمهور و دین در Mitchell ال روزاریو که تشکیل شد در سال 2015 از طریق ترکیبی از ویلیام میچل دانشکده حقوق و ال روزاریو دانشگاه مدرسه قانون است.

Niedwiecki تمرکز است که به گسترش مدرسه های نیروی انسانی و برنامه نویسی اطراف تنوع سهام و ورود. میچل ال روزاریو یکی از بزرگترین دانشکده های حقوق در این منطقه با حدود 1200 دانش آموزان و 40 هیات علمی تمام وقت.

"دانش آموزان از تمام زمینه باید احساس استقبال و پشتیبانی در Mitchell ال روزاریو," Niedwiecki در بیانیه ای گفت. "کار ما این است که برای دیدار با دانش آموزان به جایی که آنها هستند و تجهیز آنها با حقوقی آموزش و پرورش به طوری که آنها می توانید تغییرات مورد نظر آنها در زندگی خود جوامع خود و جامعه به عنوان یک کل است."

Niedwiecki صرف 25 سال کار در قانون است. او آغاز شده به عنوان یک شریک در دو شرکت در تگزاس قبل از حرکت به حقوقی آموزش و پرورش در سال 1998 است. او برگزار شد یک تنوع از دانشکده حقوق اعضای هیات علمی و موقعیت های اداری.

Niedwiecki نیز به ارمغان می آورد تجربه در آموزش آنلاین پس از در حال توسعه یک بخشی از برنامه آنلاین در گلدن گیت. در سال 2015 Mitchell ال روزاریو ایجاد کشور اولین هیبرید آنلاین/دانشگاه مدرک دکتر, برنامه در یک کانون وکلای آمریکا-تصویب قانون مدرسه است و راه اندازی آخرین تکامل است که این برنامه قرار می گیرند.

Niedwiecki اولین بار است که آشکارا همجنسگرا رئیس جمهور و دین در Mitchell ال روزاریو و یا هر یک از سلف خود مدارس و یکی از چند آشکارا تجاوز رؤسای دانشکده حقوق در کشور است.

در سال 2007 او تاسیس مبارزه OUT Loud, یک سازمان است که طرفداران برای, لزبین, همجنس باز, دوجنسگرایی و فراجنسیتی جوامع است. او جوایز متعدد برای حمایت خود را در جامعه مسائل.

Niedwiecki طول می کشد بیش از رییس جمهور موقت Peter B. نزدیک. اولین رئیس جمهور Mark Gordon C. led قانون مدرسه از سال 2015 تا 2019 باقی می ماند و در دانشکده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن