مغلوب ساختن پیشی جستن دولت دفن دقیق CDC مشاوره در بازگشایی

توسط JASON DEAREN و مایک STOBBEگینسویل, فلوریدا. (AP) — مغلوب ساختن پیشی جستن دولت کنار گذاشته یک سند ایجاد شد

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

توسط JASON DEAREN و مایک STOBBE

گینسویل, فلوریدا. (AP) — مغلوب ساختن پیشی جستن دولت کنار گذاشته یک سند ایجاد شده توسط ملت را بالا بیماری محققان با گام به گام مشاوره به مقامات محلی در مورد چگونگی و زمانی که به بازگشایی رستوران ها و دیگر اماکن عمومی طی هنوز هم مواج شیوع کروناویروس.

17-گزارش صفحه توسط مراکز کنترل بیماری و پیشگیری تیم با عنوان "راهنمایی برای اجرای باز کردن امریکا دوباره چارچوب" بود تحقیق و نوشته شده است برای کمک به ایمان رهبران و صاحبان کسب و کار مربیان و دولت و مقامات محلی به عنوان آنها شروع به بازگشایی شده است.

قرار بود منتشر شود روز جمعه گذشته اما آژانس دانشمندان گفته شد هدایت "هرگز نور روز را مشاهده کنید," با توجه به CDC رسمی. رسمی بود و نه مجاز به صحبت با خبرنگاران صحبت کرد و به آسوشیتد پرس در خواست نامش فاش نشود.

AP به دست آمده و یک کپی از یک دوم فدرال رسمی بود که مجاز به انتشار آن است. راهنمایی توضیح داده شد در AP داستان آخرین هفته قبل به کاخ سفید تصمیم به کنار گذاشتن آن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شده است از نزدیک کنترل انتشار از راهنمایی و اطلاعات در طول همه گیر موجب جدید کروناویروس که دانشمندان هنوز در تلاش برای درک با رئیس جمهور خود را پیشرو هرزگرد روزانه جلسات تا هفته گذشته.

به طور سنتی آن بوده است CDC نقش به مردم و مقامات محلی از هدایت و علم مبتنی بر اطلاعات در بهداشت عمومی بحران. در طول این یکی اما CDC به حال نه به طور منظم همه گیر اخبار مربوط به جلسه در نزدیک به دو ماه. CDC مدیر دکتر رابرت Redfield شده است یک عضو از کاخ سفید coronavirus نیروی کار اما تا حد زیادی وجود ندارد و از ظاهر عمومی.

کمبود زمان واقعی اطلاعات عمومی از کشور کارشناسان زده بسیاری از فعلی و سابق دولت مقامات بهداشت به عنوان خطرناک است.

"CDC همواره آژانس بهداشت عمومی آمریکایی ها به نوبه خود در زمان بحران گفت:" دکتر هوارد کوه, یک استاد دانشگاه هاروارد و سابق بهداشت از مقامات رسمی دولت اوباما در طول آنفولانزای H1N1 در سال 2009. "استاندارد در یک بحران است که به نوبه خود به آنها را برای آخرین اطلاعات و آخرین راهنمایی و آخرین نشست خبری. که رخ داده است نیست و هر کس می بیند که."

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به جای آن به دنبال قرار دادن تعهد در متحده برای رسیدگی به COVID-19 پاسخ. این رویکرد به مدیریت همه گیر شده است منعکس شده در جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات عمومی از این ادعا که او نیست مسئول این کشور بدون زرق و برق آزمایش اولیه تلاش خود را به شرح هفته گذشته از دولت فدرال نقش به عنوان "تامین کننده آخرین رفت و آمد مکرر" برای دولت نیاز به تست کمک.

یک فرد نزدیک به کاخ سفید را coronavirus نیروی کار گفت: CDC اسناد بودند هرگز پاک توسط CDC رهبری برای انتشار عمومی. فرد گفت: مقامات کاخ سفید باید خودداری از ارائه دقیق راهنمایی برای چگونه بخش های خاص باید بازگشایی چرا که این ویروس موثر بر بخش های مختلف کشور متفاوت است. این فرد صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن به بحث داخلی مذاکرات.

پنجشنبه خواسته در مورد CDC گزارش کاخ سفید coronavirus مشاور دکتر دبورا Birx گفت: "هیچ کس را متوقف کرده است و این دستورالعمل ها. ما هنوز در حال ویرایش است." او به سی ان ان "آن را بیشتر در مورد ساده سازی."

بازگشایی راهنمایی توضیح داده شد توسط یکی از مقامات فدرال به عنوان یک سنگ محک سند بود که به عنوان یک طرح برای گروه های دیگر در داخل سی دی که در حال ایجاد همان نوع از مواد آموزشی برای امکانات دیگر.

هدایت شامل مشاوره دقیق برای ساخت سایت های خاص تصمیم گیری های مربوط به بازگشایی مدارس و رستوران ها و اردوهای تابستانی و کلیساها و مراقبت از مراکز و موسسات دیگر است. آن را به حال شده است به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده در سی دی و شامل جزئیات "تصمیم درختان" نمودار جریان استفاده می شود توسط مقامات محلی به فکر می کنم از طریق حالات مختلف. یک صفحه از سند را می توان در CDC وب سایت از طریق موتورهای جستجو, اما به نظر می رسد مربوط به هر CDC صفحات.

برخی از این گزارش پیشنهادات در حال حاضر به نظر می رسد فدرال در وب سایت. اما راهنمایی های ارائه شده خاص طراحی شده توصیه هایی برای بازگشایی در یک مکان.

برای مثال در این گزارش پیشنهاد رستوران ها و کافه ها باید نصب عطسه سپاه پاسداران در صندوق پول و جلوگیری از داشتن بوفه سالاد و نوشیدنی ایستگاه. مشابه نکات به نظر می رسد در CDC سایت و غذا و دارو صفحه.

اما کنار گذاشتهشدن گزارش همچنین گفت که به عنوان رستوران شروع صندلی شام دوباره آنها باید فضای جداول حداقل 6 فوت (1.8 متر) از هم جدا کنید و سعی کنید برای استفاده از برنامه تلفن, تکنولوژی, هشدار یک حامی هنگامی که جدول خود را آماده است برای جلوگیری از لمس کردن و استفاده از buzzers. که در CDC سایت در حال حاضر.

"متحده و ادارات بهداشت محلی انجام نیاز به راهنمایی در بسیاری از چالش هایی که در تصمیم گیری برای بازگشایی," دکتر گفت: Marcus Plescia, افسر ارشد پزشکی از انجمن از دولت و ارضی مقامات بهداشتی. "شما می توانید می گویند که در رستوران ها می توانید برای باز کردن و شما باید به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل. اما رستوران می خواهید بدانید چه این نگاه مانند?'"

کاخ سفید خود "باز کردن امریکا دوباره" دستورالعمل های منتشر شده در ماه گذشته مبهم تر از CDC را گزارش منتشر نشده. آنها دستور دولت و دولت های محلی به بازگشایی مطابق با فدرال و محلی "مقررات و راهنمایی" و برای نظارت بر کارکنان برای علائم COVID-19. کاخ سفید ارشاد همچنین شامل مشاوره توسعه یافته پیش از آن در این بیماری همه گیر است که باقی می ماند مهم اجتماعی مانند فاصله و تشویق به کار از خانه.

در یک جلسه مطبوعاتی روز شنبه, کاخ سفید, سخنگوی Kayleigh McEnany تکرار دولت موضع است که بیشتر مسئول خود COVID-19 پاسخ: "ما مشورت به صورت جداگانه با ایالات اما به من گفت: این (یک) فرماندار رهبری تلاش کنند. این دولت به رهبری تلاش ... که دولت فدرال مشورت خواهد شد. و ما این کار را هر و هر روز."

CDC شنیدن روزانه از استان و شهرستان ادارات بهداشت به دنبال علمی معتبر اطلاعاتی که برای تصمیم گیری آگاهانه.

هنوز, پشت صحنه, CDC دانشمندان مانند کسانی که در تولید ارشاد برای "باز کردن امریکا دوباره" در حال کار برای به دست آوردن اطلاعات به دولت های محلی. آژانس هنوز استخدام صدها ترین در جهان مورد احترام اپیدیولوژی و پزشکان که در زمان بحران هستند نگاه به تخصص خود گفت: سابق CDC مدیر تام فریدن. مردم را به کلیک بر روی سی دی coronavirus سایت بیش از 1.2 میلیارد بار.

متحده است که به طور مستقیم در رسیدن به این سی دی می توانید ضربه بزنید و راهنمایی است که آماده شده اما کاخ سفید را منتشر کرده است.

"من فکر نمی کنم که هر دولت احساس می کند که CDC کمبود. این فقط روند گرفتن مسائل," Plescia گفت.

___

Stobbe گزارش از نیویورک است. آسوشیتد پرس نویسندگان Darlene Superville و Zeke میلر در واشنگتن کمک به این گزارش.

___

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب