نقد و بررسی کتاب: Brit بنت 'محو نیمی' شدید معاینه عبور و قیمت به مردم پرداخت برای یک هویت جدید - شنبه, 06 Jun 2020 PST

بریت بنت جدید رمان "محو نیمه" است که در مورد افرادی که ناپدید می شوند در جستجوی زندگی دیگر یک جای بهتر. آنها م

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

بریت بنت جدید رمان "محو نیمه" است که در مورد افرادی که ناپدید می شوند در جستجوی زندگی دیگر یک جای بهتر. آنها ماندند و در, اموات مذاکره حاضر در حالی که ضرب و شتم بازگشت به گذشته است.

Vigne, خواهر, در حال دوقلوهای همسان در 1950s نور پوست با طبایع مختلف. دزیره bold است که در آن استلا خجالتی است. خود شهر ملارد لوئیزیانا یک محل برای مردم "که هرگز پذیرفته نمی شود به عنوان سفید اما حاضر به درمان مانند سیاهان." دختران شاهد از طریق یک cracked-باز کردن درب گنجه از مجازات پدر خود را در دست مردان سفید. آنها را تماشا فقر له خود را.

Colorism نژادپرستی زشت برادر آلوده جامعه خود. دختران آموزش داده می شوند که تاریک پسران "نمی خواهم چیزی خوب" و به چوب به نوع خود. نه دوقلو زیر این قانون در مراحل بعدی زندگی. آنها فرار هم به نیواورلئان برای فرصت اما از دست دادن هر یک از دیگر در این روند "زندگی خود را تقسیم به طور مساوی به اشتراک گذاشته شده خود را از تخم مرغ است."

دزیره حرکت به واشنگتن, دی سی, ازدواج و دارای یک فرزند است. شوهرش سوء استفاده می فرستد و او را به نوعی مرغابی وحشی کودک در دو. وجود دارد که او در عشق می افتد با "مرتب کردن بر اساس اشتباه پسر" تیره پوست در اوایل مردی که "تنها خوب گرفتن از دست داد" و می داند که "کلید ماندن از دست شد به عشق هرگز هر چیزی است."

استلا در ضمن رنج می برد فلش بک از سوء استفاده جنسی و عبور می کند و به صورت ترک دوقلوی او ، او ازدواج سفید کارفرما بلیک. "او تا به حال به تصویب رسید قیافه و یا حتی یک نام جدید. او راه می رفت در یک رنگی و سیاه و یکی سفید." او پس از آن زندگی در لس آنجلس است که کفن در پنهان کاری نیاز به ثابت عملکرد. شاید دردناک ترین صحنه در این رمان از استلا علنا اعتراض به این خانواده در حال حرکت به سفید محله.

بنت و سپس تغییرات خود را تمرکز به نسل بعدی: دختران دزیره و استلا به عنوان آنها رشد می کنند تا در 1970s. عموزاده هستند قطبی متضاد. جود وینستون خجالتی دختر دزیره است شرمنده از ظاهر او. نور پوست پسر که بوسه او را در شب نمی خواهد خدا روز به دلیل "آبی" رنگ. جود می رود به UCLA ورزشی کمک هزینه تحصیلی و شروع یک زندگی جدید است. او در عشق سقوط با یک ترانس مردی به نام ریس.

ریس استفاده می شود ترزا اما مانند جود رنج می برد در دست خانواده و جامعه به سادگی بودن خود را. ریس بهترین دوستان است با مردی به نام بری که می شود بیانکا در تعطیلات آخر هفته. اختراع مجدد است نام خود را بازی. "شما می توانید یک زندگی به این ترتیب تقسیم می شود. به عنوان طولانی به عنوان شما می دانستید که در اتهام." نما عبور مانند نژادی عبور در این رمان دارای جوانب مثبت و منفی.

کندی ساندرز در ضمن استلا صریح ، او با چشم "تا آبی آنها نگاه بنفش." او با استفاده از n-کلمه به عنوان یک جوان می رود دانشگاهی مشروط به عنوان یک نوجوان و قطره خارج از دانشگاه برای تبدیل شدن به یک بازیگر. عاشقانه زندگی متشکل از یک سری از مردان از جمله ازدواج ، عملکرد کندی به طور طبیعی می آید.

"بازیگری است که در مورد دیده شدن یک درام معلم به او گفت یک بار. درست اقدام به معنای تبدیل شدن به نامرئی." کندی درک سطحی و ایجاد حرفه ای خود را بر این اساس. او مادر خود را. در سن 26 بنت تاسیس خود در سال 2016 با اولین رمان "مادران است." آخرین رمان شدید معاینه معاصر عبور و قیمت بسیاری از پرداخت برای یک هویت جدید. باز زخم از گذشته باقی می ماند حتی به عنوان این شخصیت جدید ساخت زندگی شخصی و حرفه ای.

اختراع مجدد و پاک هستند و دو روی یک سکه هستند. بنت ما می پرسد به نظر معنای اصالت هنگامی که ما با آن مواجه نژادپرستی colorism تبعیض و همجنسگرا ستیزی. چه قیمت آیا ما پرداخت به خودمان ؟ چگونه بسیاری از ما را انتخاب کنید برای فرار از آنچه که انتظار می رود از ما ؟ و چه اتفاقی می افتد به طرف دیگر معادله سمت ما ترک پشت ؟ "محو نیم" پاسخ تمام این سوالات در این نفیس داستان از عشق و بقا و پیروزی.

صفحه co-سردبیر "ما با پوشیدن ماسک: 15 داستان واقعی از عبور در امریکا است." او دستیار استاد زبان انگلیسی در دانشگاه جورج واشنگتن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب