کانادا Alysha نیومن رقابت در مجازی 'حیاط خلوت' پرش با نیزه رویداد

تورنتو—Alysha نیومن است که عادت کرده اند به انتظار صبورانه بین نیزه تلاش است. بسته به رقابت او می توانید صبر ک

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

تورنتو—Alysha نیومن است که عادت کرده اند به انتظار صبورانه بین نیزه تلاش است. بسته به رقابت او می توانید صبر کنید تا زمانی که نیم ساعت بین می پرد.

توقف و شروع به سرعت از نیزه خواهد بود بدبختانه در روز شنبه زمانی که کانادا دارنده رکورد رقابت در نسخه دوم از باغ نهایی برخورد هوشمندانه آنلاین رویداد که فقط اتفاق می افتد با توجه به COVID-19.

ماموریت: برای تکمیل به عنوان بسیاری از خزانه بیش از چهار متر در 30 دقیقه. خالص قدرت همراه با قلبی از راه دور مسابقه.

نیومن خواهد شد رقابت در "حیاط خلوت" در برابر نایب قهرمان المپیک کاترینا Stefanidi یونان و دو بار آمریکایی داخل سالن قهرمان کتی Nageotte. اما هدف بزرگتر است به ضرب و شتم سه نفر از Mondo Duplantis, Renaud Lavillenie و سام Kendricks که با هم تا به حال 98 گواهی عدم سوء پیشینه بیش از پنج متر در آوریل 3.

سه زن را به هر یک نیاز به حدود 33 گواهی عدم سوء پیشینه — کمتر از یک دقیقه. این رویداد خواهد بود تقسیم به دو 15 دقیقه بخش با یک استراحت کوتاه بین.

نیومن 25 ساله از لندن, Ont., اقدام به feat پیش از آن در هفته برای تمرین.

"من بسیار خسته در پایان از هر دو. پس از آن تو را بسیاری" او گفت:.

این رویداد به پایان رسید در یک کراوات بین Lavillenie های المپیک 2016 مدال نقره و جهان و دارنده رکورد Duplantis کشید و بیش از 250 ، 000 نفر به آن جریان زندگی می کنند. شنبه رویداد خواهد شد در جریان در CBCSports.ca در ظهر و پنج شنبه.

نیومن را در رقابت موقت تسهیلات در کلدن, Ont., که در آن یک حصیر و یک اجرا گذاشته شد بیش از یک زمین تنیس است.

بخشی از سختی او گفت: خواهد بود که تنه زدن به بازگشت به موقعیت شروع و پس از فرود. و اگر نوار آبشار ورزشکار به جای آن.

نیومن, 2018 بازی های کشورهای مشترک المنافع قهرمان شد و هیجان زده در مورد این رویداد برای چند دلیل. آن را کمک به حفظ و ورزشی در کانون توجه آن را سرگرم کننده و آموزش مردم و او و گرامی داشتن شانس برای رفتن سر-به-سر — تقریبا — در برابر دو تا از بهترین در جهان است.

"من فکر می کنم آن را خوب است برای ما به شیر به این رقابت زیرا همه ما می دانیم که ما بهترین شیوه هستند که هنگامی که ما در حال رقابت. و ما می دانیم هنگامی که ما در حال رقابت در برابر دیگر ما در حال شنود گذاشته به این آدرنالین است که شما معمولا نمی توانید در شیوه" او گفت:.

نیومن که نه رقابت از ماه فوریه شده اند ramping تا رقابتی فصل در حال حاضر در آماده سازی برای بازی های المپیک توکیو. اما آنها به تعویق افتاد تا سال 2021 و جهان رفت و به مستند. او قادر به آموزش در امکانات داخلی در Bolton, Ont., و پس از آن برنامه ریزی شده بود به حرکت در خارج از منزل اما بد آب و هوا در انتاریو نگه داشته است او پایه برای سه هفته گذشته.

"این (رویداد آنلاین) چیزی است که برای نگه داشتن من گرسنه نگه داشتن من با انگیزه است. . . و این نوع از یک تستر برای دیدن اگر من تطبیق خوبی به همه چیز که در جریان است."

نیومن است با تمرکز در سمت روشن از جهانی ورزش های مستند. او به پایان رسید 17 در سال 2016 المپیک ریو است و در حال حاضر در رتبه شماره 4 در جهان است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"من تنظیمات من بهتر من پریدن بالاتر من خوبی انجام می دهند. و بنابراین من فکر می کنم من می توانم به آن نگاه و می گویند: "آه من بیچاره" یا من می نشستن وجود دارد بگو ببین چقدر من در آمد و چهار سال از ریو. می تواند شما را تصور کنید یک سال؟'"

"و این است راه من مربیان و من به دنبال آن است که این ممکن است واقعا خوب به همه چیز من کردن آهنگ در یک ردیف بنابراین شما استرس رایگان, شما می توانید یادگیری چیزهای بیشتری در مورد شما به عنوان یک انسان و به عنوان یک ورزشکار و شما در واقع می تواند رشد کند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن