ویروس خاموش کردن برگها' Auston ماتیوز در آریزونا جیز آبی در فلوریدا

تورنتو بلو جیز تعطیل اردوگاه خود را در Dunedin, Fla., و یک گزارش که ظاهر Maple Leafs مرکز Auston ماتیوز تا به

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

تورنتو بلو جیز تعطیل اردوگاه خود را در Dunedin, Fla., و یک گزارش که ظاهر Maple Leafs مرکز Auston ماتیوز تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 به عنوان گسترش گاهی اوقات مرگبار coronavirus آلوده خوشبینی بود که همراه با بازگشت از ورزش است.

"پس از یک بازیکن ارائه شده علائم آن از ویروس Blue Jays را به حالت تعلیق در عملیات در Dunedin امکانات برای هم بودن" تیم در بیانیه ای گفت.

این بیانیه می گویند نیست که بازیکن تا به حال علائم اما افزود که بیشتر پرسنل در این مرکز را تحت آزمایش است که بخشی از پروتکل تعیین شده توسط لیگ اصلی بیس بال و آبی جیز پزشکی تیم است.

جیز شد یکی از چهار MLB تیم به امکانات خود را. آسوشیتد پرس گزارش اواخر جمعه که همه تیم ها به دنبال کت و شلوار با اردوگاه به تمیز و ضد عفونی.

برگها و NHL تا به حال هیچ اظهار نظر در مورد یک Postmedia داستان است که ذکر منابع گفت ماتیوز تا به حال آزمایش مثبت در آریزونا که در آن موارد جدیدی شده اند خونتان این هفته است.

داستان که تایید شد ستاره گفت: همه گیر هم اتاقی برگ goaltender Frederik اندرسن کرده است. اندرسن بود پیوست ماتیوز در خانه اش در اسکاتسدیل, Ariz., مدت کوتاهی پس از لیگ متوقف فصل در مارس 12. اندرسن است با ماتیوز در حال حاضر این گزارش گفت:.

"در لیگ ملی هاکی پروتکل با توجه به COVID-19 تورنتو افرا برگها را نمی توان اظهار نظر در گزارش های اطراف تست برای هر یک از باشگاه های بازیکن و یا کارکنان" برگها گفت. "یک فرد اطلاعات پزشکی در این زمینه است. این باشگاه را به تاخیر NHL سیاست در دست زدن به افشای مثبت نتایج آزمون در لیگ ارائه خواهد شد به روز رسانی به طور منظم با مجموع مجموع تعداد تست های انجام شده و تعداد تست مثبت گزارش شده بدون افشای هر دو هویت را تحت تاثیر قرار باشگاه و یا بازیکنان."

جمعه شب لیگ با صدور بیانیه ای که 200 بازیکنان قرار گرفته بودند چند تست با 11 داشتن تست مثبت است.

"همه بازیکنان که آزمایش مثبت شده اند خود جدا شده و زیر CDC (مرکز کنترل بیماری ها) و بهداشت و درمان کانادا پروتکل" لیگ گفت.

آن را انتشار نام.

آن روز که قرار بود پر از اخبار خوب از بازگشت به ورزش چشم انداز.

در هاکی طرف NHL دریافت کرده بود خبر خوب با دولت کانادا موافقت خود را برای تغییر قوانین قرنطینه برای تیم ها و اجازه می دهد همگروهی قرنطينه. که اجازه می دهد NHL به انتخاب یکی از تورنتو ادمونتون یا ونکوور به عنوان یک مرکز شهر برای مسابقات جام استنلی.

لیگ ایده آل می خواهد اردوگاه های آموزشی برای باز کردن جولای 10 و اعلام می تواند در هفته آینده که دو شهر را به عنوان هاب وقتی برگشتی شروع احتمالا در اواخر جولای یا اوایل آگوست.

ورزشکاران از همه مهم ورزشی از جمله فوتبال و بسکتبال و فوتبال — یا بازگشت به اردوگاه های خود را و یا شروع کار رسمی به عنوان لیگ چشم تابستان بازگشت و یا در مورد NFL آن معمول آموزش-camp برنامه.

اما گزارش های شکست خورده COVID آزمون تحت سلطه روز.

  • گلف باز نیک Watney خارج از PGA Tour RBC میراث مسابقات در هیلتون رئیس S. C. چرا که او آزمایش مثبت برای COVID-19.
  • پنج فیلادلفیا فیلیز و سه نفر دیگر در این سازمان آزمایش مثبت و تسهیلات خود را در ویکی Fla., بسته شد.
  • به Tampa Bay Lightning تعطیل تمرینات خود را پس از سه بازیکن آزمایش مثبت در حالی که در خلیج تمپا Buccaneers دستیار مربی نیز آزمایش مثبت است.
  • و یک بازیکن با سن فرانسیسکو 49ers بود که کار کردن با هم تیمی ها در نشویل آزمایش مثبت با توجه به NFL Network.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

جیز "و فیلیز' امکانات کمتر از 10 کیلومتر از هم جدا. تمپا است که حدود 40 کیلومتر از هر دو.

"رعد و برق هستند و ثابت قدم در انجام تمام است که ما می توانیم برای اطمینان از سلامت و ایمنی بازیکنان ما کارکنان طرفداران و جامعه" خلیج تمپا GM Julien BriseBois در بیانیه ای گفت. "با یک افزایش قابل توجهی در موارد در شهر تمپا, Hillsborough شهرستان و ایالت فلوریدا ما التماس هر کس در منطقه خلیج به خصوص افراد جوان برای کمک به کاهش سرعت گسترش این بیماری همه گیر توسط مجدانه به دنبال توصیه های مقامات دولتی با پوشیدن یک ماسک تمرین های اجتماعی فاصله و در ادامه به شستن دست های خود را به طور منظم.

"ما نیاز به کار با هم به عنوان یک جامعه به سرعت گسترش یافته است."

Kevin McGran


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن