بازیکنان NBA نباید احساس گناه برای پرش های نجومی

یک بار NBA playoffs, شروع, تیم بستگی دارد بازیکنان خود را به مبارزه را از طریق آسیب. آنها همچنین انتظار دارند

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

یک بار NBA playoffs, شروع, تیم بستگی دارد بازیکنان خود را به مبارزه را از طریق آسیب. آنها همچنین انتظار دارند بازیکنان را فراموش کرده ام در مورد هر گونه مشکلات شخصی هنگامی که آنها گام در دادگاه است.

با NBA حدود پنج هفته دور از سرگیری آن فصل آن است که غیر واقعی و ناعادلانه برای هر تیم برای نگه داشتن بازیکنان خود را به این استاندارد است. تحت این شرایط است.

دیگر بازیکنان نگران تنها در مورد اینکه آیا آنها می توانند برنده مسابقات قهرمانی NBA. با NBA برنامه ریزی برای میزبانی آن فصل در فلوریدا یک زمان coronavirus نقطه داغ بازیکنان بیشتر نگران زندگی خود را. با فصل در یک قرنطینه حباب در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در نزدیکی اورلاندو بازیکنان بیشتر نگران هزینه های بین دو تا سه ماه یا بدون دیدن خانواده خود و یا به طور بالقوه قرار دادن آنها را در راه آسیب است. در بالای همه که بازیکنان نگران هستند که آیا نشستن و یا بازی را از بزرگترین پلت فرم به صحبت می کنند نژادی و نابرابری و اطمینان از تغییر به عنوان عدالت اجتماعی ادامه تظاهرات در سراسر کشور است.

آن را باید تعجب ندارد که یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان در حال حاضر به اطلاع تیم خود آنها را به نشستن در هنگام NBA رزومه فصل آن در جولای 30.

Washington Wizards به جلو دیویس Bertans نشستن را به اطمینان حاصل شود که او سالم باقی مانده ورود خود را رایگان آژانس مذاکرات پس از دو آسیب های ACL. پورتلند تریل بلیزرز به جلو Ariza ترور خواهد نشستن پس از 12 سال اعطا-دستور دادگاه یک ماه ملاقات دوره است. و لس آنجلس لیکرز به جلو Avery Bradley خواهد نشستن گفتن ESPN که او شش ساله پسر می تواند تجربه کرده اند مسائل مربوط به سلامت در یک حباب محیط زیست به دلیل سابقه بیماری های تنفسی. انتظار بیشتر بازیکنان به انتخاب کردن در چهارشنبه پس از آنها انتظار می رود به اطلاع تیم خود و بازیکنان NBA اتحادیه در پایان روز.

خواهد کرد این غیبت قرار داده NBA فصل در معرض خطر? نه لزوما. NBA و اتحادیه بازیکنان نمی خواهد که توافق برای از سرگیری فصل تا به حال آنها احساس اکثر بازیکنان می نشستن. لیکرز مرکز دوایت هاوارد و لس آنجلس کلیپرز گارد لو ویلیامز در میان سالم و قابل توجه بازیکنان که حاکی از آنها ممکن است نشستن بیش از حد برای نگه داشتن تمرکز خود را در اعتراض به نابرابری نژادی. اما کسانی که در NBA محافل هنوز اعتقاد دارم که اکثر ستاره ها طرح برای بازی به دنبال یک قهرمانی نجات برخی از آنها مالی درآمد و استفاده از این پلت فرم به صحبت کردن در مسائل نژادی.

هیچ یک از زمان غیبت باید تغییر چشم انداز به شدت. با جادوگران (24-40) انتهایی اورلاندو سحر و جادو (30-35) با 5 1/2 بازی برای کنفرانس شرق هشتمین و آخرین نقطه حذفی بعید است که واشنگتن می تواند دزدکی حرکت کردن در با تنها هشت به طور منظم فصل بازی در سمت چپ. تریل بلیزرز (29-37) بهتر شات در تامین امنیت هشتم بذر در کنفرانس غرب از آنها دنباله ممفیس گریزلیز (32-33) تنها 3 1/2 بازی. Ariza را افزایش پورتلند حذفی امیدوار است با محیط دفاع. اما آن را تنها راه اندازی یک دور اول خروج در برابر بالا-کشت لیکرز (49-14). بدون شک برادلی شرایطی را تست لیکرز' قهرمانی فطرت بدون او باارزش محیط دفاع. صرف نظر از اینکه لیکرز ثبت نام J. R. Smith یا هر کس دیگری به عنوان برادلی جایگزینی خود را به عنوان بخت و اقبال هنوز هم تا حد زیادی استراحت در چگونه سالم و کارآمد LeBron James و آنتونی دیویس باقی می ماند.

اما این بازیکنان نشسته هستند نه ترک تیم خود را زمانی که آنها به آنها نیاز دارید بیشتر. آنها با قرار دادن اولویت بالاتر در سلامت و رفاه هر دو خود و آنهایی که نزدیک. همه این بازیکنان ممکن است در معرض درجات مختلفی از کاهش پرداخت. اما NBA و اتحادیه بازیکنان ایجاد شده است که هیچ بازیکن خواهد در صورت هر گونه نظم و انضباط و یا فسخ قرارداد. در طول این محیط NBA تیم باید حمایت از این تصمیم گیری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب