لیورپول ضربه 5-3 چلسی قبل از جمع آوری PL جایزه

لیورپول انگلستان—آتش بازی روشن و خاموش درست در آنفیلد.به عنوان طرفداران بسته خروج از ورزشگاه روشن آسمان با آتش

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

لیورپول انگلستان—آتش بازی روشن و خاموش درست در آنفیلد.

به عنوان طرفداران بسته خروج از ورزشگاه روشن آسمان با آتش بازی لیورپول و چلسی ارائه شده خود به خود مواد منفجره لحظات در هشت هدف, هیجان انگیز.

یک پیروزی 5-3 قبل از دریافت جایزه برتر لیگ یک راه سرگرم کننده برای لیورپول به ثبت نام از آنفیلد برای فصل چهار و هشت متفاوت گلزنان.

شکست چلسی چپ فرانک لمپارد طرف هنوز هم نیاز به یک نقطه از روز یکشنبه نهایی بازی فصل مقابل ولورهمپتون به مهر مرحله یک شانزدهم لیگ گیرد.

لیورپول تضمین پایان آن را 30 سال عنوان خشکسالی طولانی در پیش است. تنها سه ماه تاخیر به فصل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس تاخیر تاجگذاری.

درست مثل چهار سال پیش زمانی که چلسی را با پیروزی بر منچستر سیتی مسجل جایزه برای لیورپول طرفداران نمی تواند مقاومت در برابر جمع خارج آنفیلد. هیچ شانسی بود از آنها را از ورود به ورزشگاه با توجه به همه گیر محدودیت.

آنچه نشان می دهد آنها از دست رفته است.

Naby Keïta را صاعقه از یک شات و ترنت الکساندر-آرنولد خیره کننده dipping free kick مجموعه لیورپول در راه خود را به 18 خانه لیگ برتر پیروزی خارج از 19 بازی. چلسی را شل دفاع از مجاز جينی Wijnaldum برای گرفتن یک سوم از گوشه ای قبل از حاصل کار دو تیم.

آرسنال قادر به جلو و یکی عقب قبل از حاصل کار دو تیم پس از دروازه بان Alisson parried Willian شات به مهاجم راه است.

فقط زمانی که آن را شبیه روبرتو Firmino خواهد کامل فصل بدون به ثمر رساند در لیگ برتر در آنفیلد او در نهایت که در 55. آن را نفیس صلیب پینگ در توسط الکساندر-آرنولد که Firmino رهبری به چلسی هدف در مقابل Kop که در آن سکو راه اندازی شد برای جایزه ارائه شده است.

ورود مسیحی Pulisic تزریق کرده بود یک انرژی جدید در چلسی در نیمه دوم. و آمریکا قطع از سمت چپ قبل از راه اندازی بینام Tammy ابراهیم به راه رفتن به چلسی گل دوم بیش از خط.

با cordite پر کردن هوا از آتش بازی توسط طرفداران لیورپول شد چلسی جشن دوباره. Pulisic پایین آورده متقابل با قفسه سینه خود و با پشت خود را به هدف swiveled قبل از توجه به خالص.

اما لیورپول در حال نهایی می گویند با یک هدف که نشان داد فقط چرا از آن است که قهرمان دوباره با 18 نقطه سرب به عنوان روز نهایی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

آن را از یک ضد حمله راه اندازی شد پس از چلسی تا به حال یک ضربه آزاد در نزدیکی لیورپول پنالتی منطقه است. و آن راه اندازی شد 19 ساله لیورپول متولد Curtis جونز بود که در آورده به یک پنجم لیگ ظاهر است که تضمین می کند او را جمع آوری برندگان مدال.

Sadio یال سپس تغذیه اندی رابرتسون که صرفنظر گذشته Georgie قبل از rampaging پایین سمت چپ پهلو و تغذیه اکسلاد-چمبرلین در پشت پست به آتش به net.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب